Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg skal på mitt aller første barselbesøk, og lurer på hva som er viktig å tenke på i den sammenheng? Hvor lenge kan jeg bli?

Og hva slags gave er fint å gi? Eller er det bedre med bakst enn gave?

Gleder meg sånn til å hilse på den lille, men har dessverre litt problemer med sosiale koder, så tar imot alt av hjelp.

Anonymkode: 9dd6e...bc2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En liten gave til baby, bakst eller mat til foreldrene og være der maks 2 timer? :)

Anonymkode: 55eaf...855

• Liker 8
Skrevet

Hvis babyen har søsken, er det fint å ha med en liten søskengave :) Det satte vi egentlig nesten mer pris på enn ting til babyen, pga sjalusi😊😊😊😊 

• Liker 5
Skrevet

Jeg satt veldig pris på mat/bakst, og at man slipper å varte opp veldig 😅 Forventet ikke gaver, men alt til baby er jo koselig å få, spesielt praktiske klær. 

Det er ofte mer en nok med besøk i 1-2 timer, spesielt hvis du vet de har mye besøk for tiden. 

Men husk at alle foreldre er forskjellig, noen verker kanskje etter å få besøk og være sosial, mens andre inviterer av plikt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det kommer helt an på hvor lenge siden mor og baby kom hjem fra sykehus? Er det under 2 uker siden, tenker jeg at ett besøk bør ikke vareer enn 1 time. Hva du kan ta med deg er selfølgelig helt opp til deg selv men også hvor nære du og veninnen din er?

Er dere veldig nære, ville jeg tatt med noe godt dere kunne spist mens du var der, og en gave til babyen og kanskje en gave til mor.

Anonymkode: 915eb...46d

• Liker 3
Skrevet

Mat! Og ikke mer enn en time besøk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal ta på/holde babyen, vask hendene. Og for all del ikke kyss på den.

Anonymkode: 20495...08d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du skal ta på/holde babyen, vask hendene. Og for all del ikke kyss på den.

Anonymkode: 20495...08d

DETTE!!!! 
Og mat er aldri en dårlig ide, synes det var fantastisk med de gjestene som tok med noe godt å spise, om det var smurte bagetter eller noe søtt til kaffen, det ble satt veldig pris på! 

Anonymkode: 03ebc...ab4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vask hender uoppfordret når du kommer :)

Ha med noe dere kan spise/drikke, eventuelt tilby å sette på kaffe. 

Ikke bli for lenge, med mindre du merker at mor har behov.

Anonymkode: d3a39...7a0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...