AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #1 Skrevet 30. mai 2021 Over 20 varmegrader og streikende sol. Hvordan kle på uten at det blir verre? Anonymkode: 94623...eea
solmåneogstjerner Skrevet 30. mai 2021 #2 Skrevet 30. mai 2021 Shorts og tskjorte. Du skal ikke kle på barnet mer selv om det er forkjølet, så lenge det ikke viser tegn til å fryse da. Men det merker du. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #3 Skrevet 30. mai 2021 Takk for svar. Hadde en tynn bukse og body fra start igår. Men tilslutt bare body når det ble som varmest. Men idag våknet barnet med fæl hoste. Derfor lurte jeg på om jeg hadde kledd galt 🧐 Anonymkode: 94623...eea
solmåneogstjerner Skrevet 30. mai 2021 #4 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Takk for svar. Hadde en tynn bukse og body fra start igår. Men tilslutt bare body når det ble som varmest. Men idag våknet barnet med fæl hoste. Derfor lurte jeg på om jeg hadde kledd galt 🧐 Anonymkode: 94623...eea Du har kledd riktig. Forkjølelsen kommer av virus som har smittet (vurder om det kan være corona, hold hjemme fra bhg i morgen hvis symptomer), ikke pga lite klær. Det er jo ikke bra å fryse, men det er heller ikke bra å bli for varm. Forkjølelse eller ikke. Det blir nok bare body på slutten av dagen i dag også 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå