Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitte her og er kjempelei meg, pga. jeg mest sannsynlig har mistet kjæresten min. Vi har vært sammen i 7 måneder, og skulle flytte sammen om en måned. Før dette har det vært endel ting, som har gått på eksempel likes av damer han kjenner i undertøy på sosiale media. Jeg ser på dette som at han viser interesse for dem, og det har vært sårende og ført til lav selvfølelse. 

Han blir også frekk mot alle når han drikker, og truer med å gå fra meg for jeg «alltid lager problem» ved å ta slike ting opp. Dette kan være ting som at han hiver ting etter meg, ødelegger gjenstander, er frekk mot venninnene mine o.l. Han føler at han gjør alt han kan, men ingenting er godt nok. Jeg er bare helt utslitt og knust. Føler meg verdiløs og dårlig, og idag dro jeg fra han da han skrek at han driter i om jeg går, driter i meg og lignende. Når jeg prøvde å snakke rolig skrek han og gikk mot meg, og sa at om jeg går gidder han ikke mer. Sa at om jeg ikke hører hva han sier så går han, så jeg hørte på alt. Etterpå var det min tur å snakke men jeg måtte bare dra, da han overkjørte og skrek i munnen på meg. Jeg skrek ikke og holdt meg rolig. Hva skal jeg gjøre

Anonymkode: 7aec2...8e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brudd er alltid vondt. Men snart vil du se at du er heldig som kom deg bort. Han høres ut som et menneske som ikke løfter deg opp, men trykker deg ned. Kjærester skal vel være støttende og gjøre hverandre gode. Mange klemmer til deg. Stå i det, så går det over ❤️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gjøre....? Du skal ikke gjøre noe mer enn å holde deg langt unna ham. Og så bør du være veldig glad dette er slutt.

Anonymkode: 9ff5d...f45

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS. Ditt forhold høres veldig destruktivt ut. Mitt råd er å stille deg selv noen spørsmål, hva er viktig for deg i et forhold (eks tillit, åpenhet..)? og ikke minst, hvordan fortjener DU å bli behandlet i et forhold, hva er viktig for deg for å trives i forholdet? Ønsker deg lykke til❤️

Anonymkode: 53fec...329

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med menn som blir helt idiot på fylla før, selv om de kan være verdens søteste edru. Din høres ikke søt ut i edru tilstand engang. Jeg har satt x antall ganger på legevakten med ene eksen etter fylla (han måtte sy hånden etter å ha slått en dør, kuttet seg på glass etter å ha knust noe osv). Jeg er så evig glad jeg ikke er i et slikt forhold lenger. Vennene dine kommer til å snu seg mot deg (slutter å invitere deg pga typen som medfølger o.l). Har du en mulighet til å komme deg bort nå, ta den. Regner med du er i 20 årene, ikke kast bort verdifulle år på å ha det dritt. 

Anonymkode: a508b...558

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som han har noe respekt eller omtanke for deg. Han bruker vold for å manipulere deg til å gjøre som han vil. Slike bryr seg bare om seg selv, dette kommer aldri til å bli et likeverdig forhold.

Ha respekt for deg selv, vær god mot DEG og gå fra han før han bryter deg helt ned. Han kommer til å ødelegge din psykiske helse. 

Anonymkode: 3a415...59b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir veldig lettet når jeg hører at dere har slått opp. Du vil ikke se det helt enda, men om et par måneder vil du takke deg selv for at du lot en slik person dra fra ditt liv. Har selv ekser som har ødelagt meg, og som regel er det de verste bruddene.. men i dag kunne jeg ikke vært mer takknemlig for at jeg har latt dem dra fra mitt liv. Et tips fra meg til deg, er at du burde henge med folk som du stoler på. Vær med venner, og hold deg opptatt. Så går det litt bedre. ❤️❤️  

Anonymkode: b34c0...2ee

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår at du er lei deg. Nå vet jeg ikke begge sider av saken, men det er klart at om han alltid har vært slik som hisser seg opp og skriker når det oppstår ting som det må snakkes om, så vil ikke det kunne vare. En forutsetning er jo at man kan prate sammen på en trygg og åpen måte. Han spiller på det at du blir lei deg og bruker dette for å få det som han vil.

Han sier at han driter i om du drar, for å ta fra deg det "kortet" å spille på, slik at du ikke skal ha mulighet til å fortelle at om ting ikke blir bedre, så vurderer du å dra. Det er manipulasjon.

Anonymkode: 9d03e...4ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sitte her og er kjempelei meg, pga. jeg mest sannsynlig har mistet kjæresten min. Vi har vært sammen i 7 måneder, og skulle flytte sammen om en måned. Før dette har det vært endel ting, som har gått på eksempel likes av damer han kjenner i undertøy på sosiale media. Jeg ser på dette som at han viser interesse for dem, og det har vært sårende og ført til lav selvfølelse. 

Han blir også frekk mot alle når han drikker, og truer med å gå fra meg for jeg «alltid lager problem» ved å ta slike ting opp. Dette kan være ting som at han hiver ting etter meg, ødelegger gjenstander, er frekk mot venninnene mine o.l. Han føler at han gjør alt han kan, men ingenting er godt nok. Jeg er bare helt utslitt og knust. Føler meg verdiløs og dårlig, og idag dro jeg fra han da han skrek at han driter i om jeg går, driter i meg og lignende. Når jeg prøvde å snakke rolig skrek han og gikk mot meg, og sa at om jeg går gidder han ikke mer. Sa at om jeg ikke hører hva han sier så går han, så jeg hørte på alt. Etterpå var det min tur å snakke men jeg måtte bare dra, da han overkjørte og skrek i munnen på meg. Jeg skrek ikke og holdt meg rolig. Hva skal jeg gjøre

Overkjører og skriker i munnen på deg? Frekk mot alle? Truer med å dra fra deg? Hiver ting etter deg? 

Hører og ser du hva det er du egentlig skriver her eller?? Mannen er gal. Du skal være sjeleglad for at du blir kvitt han!! Ingen burde være kjæreste med en sånn type herregud, hvorfor vil du deg selv så vondt? Kom deg vekk fra han. Og hvis han kontakter deg igjen så for Guds skyld du må aldri finne på å bli sammen med han igjen eller flytte inn med han! Alt det du har opplevd blir 100 ganger verre hvis dere flytter sammen. Løp for livet, se deg aldri tilbake!

Anonymkode: 54a9f...363

• Liker 5
Gjest Robin666
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva skal jeg gjøre

Du må gjøre som han sier hvis du vil være sammen med han. 

Et normalt menneske derimot ville bedt han dra til helvete 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bra du ble kvitt en drittsekk så kan du etter hvert finne en ekte mann, ikke en barnslig tenåring som er umoden . 

Er det ikke flaut være sammen med en slik umoden person? Jeg hadde vært flau av å vise meg sammen med en slik en. 

Anonymkode: e0491...bbb

AnonymBruker
Skrevet

Brudd er vondt, men det er bra du ikke rakk å flytte sammen for det er alltid ennå verre. Tenk så bra at du fant ut av hvem han var med en gang.

Du fortjener bedre enn å bli behandlet som luft og snakket til på denne måten. Fokuser på det vonde så blir følelsene snart borte. Det finnes så mange snille og gode menn om du bare leter litt. 

Anonymkode: ca761...73d

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som eksen min. Nå har jeg en ekte mann som er glad for å kjenne meg  forskjellen er syk.

Anonymkode: c30cf...019

• Liker 1
Skrevet

Så fint at du har skrevet dette ned her. Du har tydeligvis innsett at denne fyren ikke er noe å spare på. Men brudd er vondt uansett. Om han kommer krypende til korset så foreslår jeg at du går inn her og leser det du har skrevet. Stay strong ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva du skal gjøre ?

Vær glad for at forholdet er over. Og at dere aldri rakk å flytte sammen.  Dette er ikke en mann å satse på. 

Anonymkode: 19b1f...db1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...