Gå til innhold

Hvite Marmorfliser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Skal pusset opp badet og vurderer hvite marmorfliser. Helst matte. Er det noen som har valgt slike fliser og er fornøyd/ikke fornøyd med valget?? Vanskelig å velge fliser... grå betong look har vært så mye brukt de siste årene..

Anonymkode: 2d6b5...455

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare sånn for avklaring først - mener du faktiske marmorfliser, altså fliser laget av natursteinen marmor? Eller mener du bare keramiske fliser med marmormønster?

Om du mener naturstein, vær obs på at marmor absorberer mye mer enn keramisk flis og at man må være nøye på å impregnere og jevnlig vedlikeholde for at de skal holde seg fine :).

Anonymkode: 39022...b63

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale hvite marmorfliser på badet. De er svært porøse og misfarges lett. I tillegg har de ofte mye mer variasjon og sjatteringer enn det man ser på bilder, særlig hvis du ikke kjøper noen veldig dyre. Det finnes massevis av fliser i samme stil som er keramiske og tåler det meste. Marmor er et nydelig materiale, men dessverre ekstremt sensitivt. 

Anonymkode: c121d...88f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aah! Der ser du, Jeg mener nok kjeramiske fliser med marmor look 😅 takk for at dere gjorde meg oppmerksom 

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Aah! Der ser du, Jeg mener nok kjeramiske fliser med marmor look 😅 takk for at dere gjorde meg oppmerksom 

TS

Så bra 😅 Anbefaler å se på noen som har litt variasjon i mønster som får dem til å se litt dyrere ut. Kan anbefale å sjekke ut produsenten Italigrati med Marble Experience. De selges av Flisekompaniet og du finner prøver på dem i 2. etasje på butikken deres på Skøyen hvis du er i Osloområdet. 

Anonymkode: c121d...88f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...