Gå til innhold

Hva bruker dere men for å holde lenger.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
jeg er en mann i 30 årene det er sånn at jeg er omskjært og jeg er så hypper sensitiv at jeg ikke holder og derfor blir jeg flau så det blir lite sex og sexerfaring. Jeg lurer på noe ting angående seng tiden og hva er vanlig og hvor lenge bør mann holde i senga. 
jeg lurer også på om det finnes noe som gjør at mann holder lenger! 

og for dere kvinner hvor lenge synes dere er nok.

Takker 

Anonymkode: d5895...c35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke det problemet lengre, Men når jeg var yngre så tenkte jeg på Gro Harlem Brundland (-; 

Du bør holde så lenge du vil og bestemmer deg for det. Til jenta er fornøyd.

Onaner en stund før sex.

Kondom tar bort følsomheten, kanskje eller to kondomer.(har aldri prøvd altså) hørt rykter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det var motsatt med de som er omskåret? At de mister følsomheten, fordi penishodet gnis mot klærne hele tiden? 

Anonymkode: 3f753...8af

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

30 år...joda.
Helg. Og tid for piss. Bokstavelig talt.
De omskårete får sannsynligvis hardere hud på glansen, ts . Gnikker mot undiken 24/7. Det kan være det eneste positive med greia. Prosessen ellers er oppskrytt. Lokalbedøvelse oppskrytt. Omskjæring er løgnaktig oppskrytt.
Bare idioter, som f.eks. Rana, Kohn og andre som viser til Uptodate-forskning, støtter omskjæring og barnemishandlingen.

Anonymkode: 9dd30...1c7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan fint leve med 5 minutter penetrering, og kommer ikke av det. Kan tolerere opp til 20-30 min dersom det er pauser med klining, fingring/runking, oralsex osv. Så det er ikke det viktigste for meg. Det viktigste er at han får meg til å komme enten med fingrene eller munnen ila akten. Dessuten synes jeg det er sykt turn-on om en fyr kommer veldig fort, men vil helst leve i fantasien om at det er JEG som får han til å komme så fort og at det ikke er sånn alltid hvis du skjønner hva jeg mener 😅

Anonymkode: c5bd6...b4d

• Liker 1
Skrevet

Mengdetrening.

Har man mye sex og runker i tillegg, vil man naturlig ha bedre kontroll. Om du i tillegg lærer deg å edge, gjør knipeøvelser osv, så vil du ha ganske stor kunnskap om egen kropp og hvordan du kan utsette orgasmen.

• Liker 1
Skrevet

Du kan prøve å onanere hver dag, kanskje 2 ganger daglig.Jeg kommer selv veldig raskt, bruker ikke mer en 3 min med penetrering, men tar igjen med tunga, sørger alltid for at partner kommer først😊Jeg onanerer flere ganger til dagen, er en skikkelig slut😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på min bestemors underliv hvis jeg kjenner jeg er i ferd med å komme før jeg vil.

Anonymkode: 62e4e...b2c

Skrevet

Onaner oftere, og edging vil nok gjøre at du holder ut lenger. 2 kondomer er ikke å anbefale, da de gnisser mot hverandre og kan sprekke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2021 den 0.01):

Hei! 
jeg er en mann i 30 årene det er sånn at jeg er omskjært og jeg er så hypper sensitiv at jeg ikke holder og derfor blir jeg flau så det blir lite sex og sexerfaring. Jeg lurer på noe ting angående seng tiden og hva er vanlig og hvor lenge bør mann holde i senga. 
jeg lurer også på om det finnes noe som gjør at mann holder lenger! 

og for dere kvinner hvor lenge synes dere er nok.

Takker 

Du kan bruke en salve som heter xylocain noen minutter før penetrering, og så trene på å slappe av .

Anonymkode: 350b5...fc8

AnonymBruker
Skrevet

Penis sleeve er det beste for å dempe følsomheten i penis. Blir som en tykk kondom man har på penis. Da kan du holde på i evigheter.

Anonymkode: 5795f...bb2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2021 den 1.34):

30 år...joda.
Helg. Og tid for piss. Bokstavelig talt.
De omskårete får sannsynligvis hardere hud på glansen, ts . Gnikker mot undiken 24/7. Det kan være det eneste positive med greia. Prosessen ellers er oppskrytt. Lokalbedøvelse oppskrytt. Omskjæring er løgnaktig oppskrytt.
Bare idioter, som f.eks. Rana, Kohn og andre som viser til Uptodate-forskning, støtter omskjæring og barnemishandlingen.

Anonymkode: 9dd30...1c7

Han kan ha fått det gjort nå nylig på grunn av medisinske årsaker. 

Anonymkode: cf74b...ced

AnonymBruker
Skrevet

Mitt beste tips er å ha ofte sex. Så rekker du aldri å bli ordentlig kåt. Da må du jobbe hardere for en orgasme. 

Anonymkode: b5c68...8d1

Skrevet

Har dessverre motsatt problem... 😕

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2021 den 10.52):

Han kan ha fått det gjort nå nylig på grunn av medisinske årsaker. 

Anonymkode: cf74b...ced

Nei det ble gjort da jeg var liten «religion» 

AnonymBruker
Skrevet

Delay spray 

Anonymkode: 2b6e1...e8a

Skrevet

Da bruker jeg lengre forspill, det gir utholdenhet for meg. Jeg kan komme 2-3 ganger da, så det betyr ikke at jeg ferdig på 1,2, 3... Jeg er meget flink til å holde på ereksjonen, så jeg benytter meg av dirty fantasier, varierende sex eller mye kyssing.

Utholdenhet går jo på tid, men å daske på i flere timer gir ikke den beste sexen akkurat. Da vil jeg heller ha sex 2-3 ganger daglig, eller etter behovet til kvinnen

AnonymBruker
Skrevet

Det som funket for meg er:

1. Trene med start-stopp onani. Det tar mange uker, men det gir varige resultatet. Etter hvert gjerne runke litt hardt.

2. Vedlikehold ved å ta en 10 min runk (start stopp) en halv dag før det ligger an til sex.

Utfordringen er at dette krever ganske mye selvdisiplin å gjennomføre. Premien er at Man blir fysisk mindre følsom så man uten videre ikke kommer så lett. Hvis man har et seriøst problem funker det ikke å bare tenke på noe annet. Man ønsker jo egentlig ikke det heller. Pauser i samleiet funker bare så som så, for det blir hvert 10 sekund. 

Anonymkode: d332a...71e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...