Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten er usikker på følelsene sine og jeg klarer ikke leve med hans manglende følelser kjenner jeg. Jeg har gjort det før og han sa han forsto. Jeg krøp tilbake en uke senere, han sa han ville prøve. Fortalte igjen for et par uker siden at det var noe som ikke føltes rett, men at han ville fortsette, bare ikke så fort og at han trengte litt space. Ikke som våre nyforelska dager altså. Slik jeg ser det er han med meg for å ha noen å snakke med og ikke minst for sexen. Han er helt forandra. Jeg orker ikke. 
Så nå gjør jeg det slutt. Virker jo som at det er det han vil, men ikke gidder å gjøre foreløpig. Men det er vondt. Våkner med en vond klump i magen hver morgen. Blir bedre når han sender meg god morgen-melding eller ringer, samtidig føler jeg på hele meg at noe er galt. Jeg må ut av det.

Bør jeg fortelle ham at jeg fremdeles er glad i ham og skulle ønske det ikke var slik? Og hvis han finner ut at han faktisk vil ha meg og satse, så kan han komme tilbake, men jeg vet ikke hvordan følelsene mine vil være da? 
Eller skal jeg bare gjøre det slutt, og håpe på at han vil komme krypende tilbake og være som før, respektere meg og vise omsorg og interesse igjen? Tviler egentlig på at det vil skje. 

For jo, jeg vil være med ham. Jeg har det ikke best uten ham. Men om han ikke vil ha meg, så vil jeg selvfølgelig ikke være med ham. Det er så vondt:(

Anonymkode: 92f42...9ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg orker ikke. 
Så nå gjør jeg det slutt. Virker jo som at det er det han vil, men ikke gidder å gjøre foreløpig.

Høres lurt ut. Du må fokusere på deg, og på hvordan du har det, ikke på hva han tenker. Han høres drama ut. 

Anonymkode: 55352...0c8

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke sunt for deg å ha den klumpen og usikkerheten liggende i kroppen. Hva venter du på, sånn egentlig? Tenker du at han vil gå fra usikker til nyforelsket? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk det eneste scenarioet hvor han kanskje kommer tilbake til deg, er dersom du går fra ham nå. Han må føle på å ha tapt deg for å finne ut om han er ok med det, eller om klisjéen stemmer (man vet ikke hva man har før man mister det").

Jeg hadde vært veldig kort med selve bruddet, jo mindre tanker du deler med ham jo bedre. Gi ham et smil og si at du elsker ham, men at du fortjener at han skal vite hvorvidt han ønsker å være med deg eller ei. Du fortjener mer enn "the bare minimum". Han kan tygge litt på det og forhåpentligvis kommer han med halen mellom bena... Men kanskje har du kommet over han innen den tid. 

Time will tell. Lykke til ❤️ 

Anonymkode: 46999...273

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 23.55):

Kjæresten er usikker på følelsene sine og jeg klarer ikke leve med hans manglende følelser kjenner jeg. Jeg har gjort det før og han sa han forsto. Jeg krøp tilbake en uke senere, han sa han ville prøve. Fortalte igjen for et par uker siden at det var noe som ikke føltes rett, men at han ville fortsette, bare ikke så fort og at han trengte litt space. Ikke som våre nyforelska dager altså. Slik jeg ser det er han med meg for å ha noen å snakke med og ikke minst for sexen. Han er helt forandra. Jeg orker ikke. 
Så nå gjør jeg det slutt. Virker jo som at det er det han vil, men ikke gidder å gjøre foreløpig. Men det er vondt. Våkner med en vond klump i magen hver morgen. Blir bedre når han sender meg god morgen-melding eller ringer, samtidig føler jeg på hele meg at noe er galt. Jeg må ut av det.

Bør jeg fortelle ham at jeg fremdeles er glad i ham og skulle ønske det ikke var slik? Og hvis han finner ut at han faktisk vil ha meg og satse, så kan han komme tilbake, men jeg vet ikke hvordan følelsene mine vil være da? 
Eller skal jeg bare gjøre det slutt, og håpe på at han vil komme krypende tilbake og være som før, respektere meg og vise omsorg og interesse igjen? Tviler egentlig på at det vil skje. 

For jo, jeg vil være med ham. Jeg har det ikke best uten ham. Men om han ikke vil ha meg, så vil jeg selvfølgelig ikke være med ham. Det er så vondt:(

Anonymkode: 92f42...9ec

Gjør det slutt. Av-og-på-forhold ender ofte opp med å fortsette i same mønsteret. Dere vil være usikre på forholdet og hverandre hele tiden, noe som vil bryte forholdet ned. Det kan også ende opp med sjalusi og tillitsproblemer. 

Det lureste du gjør er å avslutte forholdet. Finn en som vil ha deg. Hver dag. 

Anonymkode: ddd0b...7a4

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...