Gå til innhold

Fotball EM 2021

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jaaaaaa🇩🇰🤗🇩🇰🤗 da kan jeg få min drømme semifinale mellom Danmark og England🤘🏻

Anonymkode: e80e3...e77

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Danmark ass ❤️❤️❤️❤️

• Liker 1
Gjest Linny111
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel fortjent, Danmark! Samtidig store kontraster fra gårsdagens gråtende og filmende italienere, til dagens tsjekkiske mannskap som spilte videre med blødende bandasjerte hoder. Hadde gjerne sett dem videre sammen med Danmark, men det går jo ikke. 

Anonymkode: d9a7e...580

Utrolig enig! Danskene hadde ikke plutselig sykt vondt i alle kroppsdeler de siste ti minuttene. Tjekkerne spilte med bandasje. Er så lei av at Italia får spille sånn.

Skrevet
mordi skrev (54 minutter siden):

De gjør det :)

Yes! 😃 Utrolig gøy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er reglene hvis et lag scorer, og så viser det seg at det samme laget skulle hatt straffe i momentet før scoringen? Får de både straffen og scoringen? Eller bare scoringen? Eller kan de miste scoringen og få straffen, altså risikere å ikke få noenting?

• Liker 1
Gjest Linny111
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan er reglene hvis et lag scorer, og så viser det seg at det samme laget skulle hatt straffe i momentet før scoringen? Får de både straffen og scoringen? Eller bare scoringen? Eller kan de miste scoringen og få straffen, altså risikere å ikke få noenting?

Da får de målet istedenfor straffen.

Gjest Linny111
Skrevet

Er denne kampen kjedelig eller er det bare jeg som ikke gidder å følge godt nok med?

Skrevet
Linny111 skrev (2 minutter siden):

Er denne kampen kjedelig eller er det bare jeg som ikke gidder å følge godt nok med?

Alle vet at England vinner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da blir det ihvertfall semifinalen jeg håpet på!! Men jeg kommer til å heie på 🇩🇰 ...sorry England🤪 men så er det jo det faktum at England ikke har sluppet inn mål i dette EM da...😬

• Liker 2
Skrevet

Dessverre smal sak for England å slå Ukraina. Men laget har vært en breakout character i EM likevel. Deilig å se dem gjøre det godt, i motsetning til diktaturene i Øst og deres statlige idrettsprosjekter. 

• Liker 1
Skrevet
Linny111 skrev (1 time siden):

Den var drit kjedelig. Ukraina virket ganske lite motiverte og de var ikke så samkjørte. Dårlig lagspill fra dem sin side 😕

• Liker 1
Skrevet
Traktorlesba96 skrev (5 minutter siden):

Den var drit kjedelig. Ukraina virket ganske lite motiverte og de var ikke så samkjørte. Dårlig lagspill fra dem sin side 😕

Enig..

Synd Malinowskyi var skadet..:( Ukraina har ikke mangetoppspillere på laget til å gi England ordentlig konkurranse.

Forza Italia!

Skrevet
Linny111 skrev (8 timer siden):

ITV-kommentatorene sitter og ler av Immobiles filming fortsatt. Er det mulig 😂

Fortjener én kamps suspensjon. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (6 timer siden):

Fortjener én kamps suspensjon. 

Ja, hvorfor er det ikke strengere tiltak mot den berømte feige filme-taktikken til italienerne?? De klarer jo åpenbart ikke å legge fra seg dette etter årevis med det samme tullet, så dommere burde bli informert om hvordan de holder på. Burde være mulig å gi dem reaksjon i ettertid også, når de spytter på fair-play. Håper de ryker på hue og ræva ut.

Anonymkode: 0fd20...326

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

England må vel regnes som rimelig store favoritter i semi’n? De har ikke sluppet inn mål i denne turneringen og de spiller på hjemmebane...

Jeg må likevel innrømme at jeg drømmer om finale mellom Italia og Danmark....🤞🏻🇩🇰 ja det er jo lov å drømme..☺️

• Liker 2
Skrevet

Jeg klarer ikke å bli Danmark frelst. Heier ikke på England men håper iherdig de slår ut Danmark i semi. Blir skuffa om England vinner EM- men alt er jo tilrettelagt for det, og har vært det hele veien. Men heller England enn Danmark. 

Heier på Italia. Eventuelt Spania dersom det blir de i finalen.  

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

England må vel regnes som rimelig store favoritter i semi’n? De har ikke sluppet inn mål i denne turneringen og de spiller på hjemmebane...

Bookmakerne har både England og Italia som favoritter i hver sin semifinale. De har også England som favoritt til å vinne EM. Så får vi se hvordan det går. 

• Liker 1
Skrevet

Footballs coming home

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...