Gå til innhold

Fotball EM 2021

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg synes Italia har vært det suverent beste laget så langt i mesterskapet. Men de mistet mye av min respekt etter de sluttminuttene der. Maken til grining og uthaling av tid, dommeren burde lagt til 10 minutter. Håper England eller Danmark tar dette mesterskapet hjem.

Anonymkode: d9a7e...580

Jeg synes Italia løste dette bra. Bra fotball. Bra taktikk. Smart uthaling. Det var spennende hele veien. Belgia var også veldig gode.

• Liker 2
Skrevet

Veldig glad Italia vant. Både Belgia og Italia har vært gode hele veien og begge var finale verdige. 

• Liker 2
Skrevet

Superfornøyd med at Spania og Italia gikk videre i dag! 🥳🥂Tror Spania får deg tøft i neste match. Italia ser strålende ut. I morgen krysser jeg fingrene for Danmark og England! 

• Liker 1
Gjest Linny111
Skrevet

Kjenner jeg ble litt skuffet for Sveits når de var sååå nære, men Italia mot Spania blir fryktelig spennende! Gleder meg til dagens kamper.

Skrevet
Linny111 skrev (20 minutter siden):

Kjenner jeg ble litt skuffet for Sveits når de var sååå nære, men Italia mot Spania blir fryktelig spennende! Gleder meg til dagens kamper.

Ïronisk nok sitter jeg med følelsen at Italia burde være glade for å møte Spania framfor Sveits:fnise: Spania har virket tamme bortsett fra kampen mot Slovakia. De er ikke til å kjenne igjen i fra ti år siden.

Om Frueler ikke hadde fått rødt kort kunne det fort bli Sveits som gikk videre i går. Syntes det var strengt.

AnonymBruker
Skrevet

Italia er gode skuespillere. Ligge inne i feltet og vri seg i smerte mens lagkameraten scorer. Da reiser han seg opp og løper uten å halte en gang. Håper Spania slår dem i semifinalen. 

Anonymkode: ca483...164

• Liker 2
Gjest Linny111
Skrevet
3 hours ago, Kayo said:

Ïronisk nok sitter jeg med følelsen at Italia burde være glade for å møte Spania framfor Sveits:fnise: Spania har virket tamme bortsett fra kampen mot Slovakia. De er ikke til å kjenne igjen i fra ti år siden.

Om Frueler ikke hadde fått rødt kort kunne det fort bli Sveits som gikk videre i går. Syntes det var strengt.

Ja, det røde kortet ødela litt. Det hadde vært morsomt å se hva Sveits kunne fått til om det ikke hadde skjedd.

3 hours ago, AnonymBruker said:

Italia er gode skuespillere. Ligge inne i feltet og vri seg i smerte mens lagkameraten scorer. Da reiser han seg opp og løper uten å halte en gang. Håper Spania slår dem i semifinalen. 

Anonymkode: ca483...164

😂

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til kamp🤗 Heia Danmark🇩🇰🤞🏻🇩🇰 men så frykter jeg dessverre Tsjekkia litt....😬

Anonymkode: e80e3...e77

Skrevet

Heia Ukraina senere i kveld, mest pga maset om at it's coming home og at jeg er medlem av noen internasjonale Facebook-grupper.

Skrevet

Haha, var ikke corner engang. 

Gjest Linny111
Skrevet

ITV-kommentatorene sitter og ler av Immobiles filming fortsatt. Er det mulig 😂

AnonymBruker
Skrevet

Intens og morsom 1. omgang!!!!! Heia Danmark 🇩🇰🤞🏻🇩🇰 men Tsjekkia er farlige på dødballer.....

Anonymkode: e80e3...e77

Skrevet

Håper Danmark vinner!! 🤞

• Liker 1
Skrevet
Kveldshimmel skrev (18 minutter siden):

Håper Danmark vinner!! 🤞

De gjør det :)

Gjest Linny111
Skrevet

Farlig spilt av Danmark nå. Tjekkia får fryktelig mange sjanser nå mot slutten.

AnonymBruker
Skrevet

Vel fortjent, Danmark! Samtidig store kontraster fra gårsdagens gråtende og filmende italienere, til dagens tsjekkiske mannskap som spilte videre med blødende bandasjerte hoder. Hadde gjerne sett dem videre sammen med Danmark, men det går jo ikke. 

Anonymkode: d9a7e...580

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...