Gå til innhold

Fotball EM 2021

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

For en kamp, synd Kroatia røk når de nesten begynte  å fortjene en seier. Men totalt sett var Spania best, og keeperen deres er nok meget lettet nå :) 

Anonymkode: d9a7e...580

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sirup-fotball av Frankrike. Sveits jobber mye mer når de har ballen for å si det mildt, håper de vinner.

Anonymkode: 0fd20...326

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

For et drama, igjen. Fantastiske kamper i dag. Jeg rakk ikke en gang spørre om det jeg lurte på, kunne VAR ha dømt straffe på begge de to situasjonene samtidig, eller forsvinner den siste automatisk når den første blir straffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen katastrofale minutter av Sveits. Den straffen utløste en kjedereaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For et drama, igjen. Fantastiske kamper i dag. Jeg rakk ikke en gang spørre om det jeg lurte på, kunne VAR ha dømt straffe på begge de to situasjonene samtidig, eller forsvinner den siste automatisk når den første blir straffe?

Den første  situasjonen alltid. 

Endret av Kågebruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Kågebruker said:

Den første  situasjonen alltid. 

Hvis den første ikke hadde blitt straffe, kunne den andre blitt det da? Eller er den borte uansett? Tror dog Frankrike uansett synes det er greit som ting utviklet seg videre 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finnes det noen mer ødeleggende frase for fotballen enn "flagget er oppe", nå i det siste tett fulgt av "den skal ses på"?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er kort vei fra himmel til helvete i fotball..syns nesten synd på Sveits der...😇

Det er jo forventa at Frankrike vinner, men jammen har det blitt mer spennende enn jeg trodde på forhånd...og kampen er jo absolutt ikke over enda...🤘🏻

Anonymkode: e80e3...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis den første ikke hadde blitt straffe, kunne den andre blitt det da? Eller er den borte uansett? Tror dog Frankrike uansett synes det er greit som ting utviklet seg videre 😛 

Ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Kom igjen nå, Sveits. To elleville kamper i dag. Noe sier meg det blir mindre action i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sier det igjen. Offside ødelegger fotballen. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått avbrutt jubel i dette mesterskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...