Gjest Linny111 Skrevet 26. juni 2021 #1001 Del Skrevet 26. juni 2021 Just now, Ludovica- said: Ja jeg sier jo ikke at det er galt å heie på Danmark, men jeg blir kanskje ikke så revet med av den historien. Også blir jeg litt lei når kommentatorene er så utrolig lite nøytrale og skal nevne det hele tiden. Det er selvsagt veldig bra at det gikk bra med Eriksen. Men jeg tenker ikke at de "fortjener" seier noe mer basert ene og alene på det som skjedde. Du skjønner sikkert hva jeg mener Ja, jeg skjønner absolutt hva du mener. Da folk mente at Belgia skulle "la dem vinne", syntes jeg det gikk litt langt. Jeg synes ikke de fortjener noen forskjellbehandling, men det har de jo heller ikke fått. Jeg må innrømme at jeg synes det er gøy at de spiller bra nå, men tviler på at det vil vare så veldig lenge når de møter større lag. Det blir uansett spennende å følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mordi Skrevet 26. juni 2021 #1002 Del Skrevet 26. juni 2021 Danmark skårer 4 mål i hver kamp fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 26. juni 2021 #1003 Del Skrevet 26. juni 2021 Linny111 skrev (5 minutter siden): Ja, jeg skjønner absolutt hva du mener. Da folk mente at Belgia skulle "la dem vinne", syntes jeg det gikk litt langt. Jeg synes ikke de fortjener noen forskjellbehandling, men det har de jo heller ikke fått. Jeg må innrømme at jeg synes det er gøy at de spiller bra nå, men tviler på at det vil vare så veldig lenge når de møter større lag. Det blir uansett spennende å følge med på. Ja ikke sant. Det med at Belgia skulle la de vinen var drøyt. Men, Danmark møter jo ikke sånn kjempe store lag videre så det er muligheter. Antar Nederland vinner over Tjekkia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 26. juni 2021 #1004 Del Skrevet 26. juni 2021 Just now, Ludovica- said: Ja ikke sant. Det med at Belgia skulle la de vinen var drøyt. Men, Danmark møter jo ikke sånn kjempe store lag videre så det er muligheter. Antar Nederland vinner over Tjekkia. Nederland mot Danmark kan bli spennende, da jeg lurer på hva Nederland kan få til. Føler ikke de har spilt noen veldig krevende kamper ennå, men jeg tror uansett vinneren av den kampen taper mot Tyskland i semifinale. Men man vet aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 26. juni 2021 #1005 Del Skrevet 26. juni 2021 Linny111 skrev (22 minutter siden): Nederland mot Danmark kan bli spennende, da jeg lurer på hva Nederland kan få til. Føler ikke de har spilt noen veldig krevende kamper ennå, men jeg tror uansett vinneren av den kampen taper mot Tyskland i semifinale. Men man vet aldri! Ja det samme med Italia nå. De har vært bra, men ikke hatt de aller største motstanderne ennå. Veldig spent på kampen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 26. juni 2021 #1006 Del Skrevet 26. juni 2021 Men sånn over til noe annet! Hvilke kamper er det dere ser frem til? Når blir det røde kort, hvilke lag får de, blir det ekstraomganger osv. Jeg kan ikke spå, men ser for meg at Frankrike- Sveits kampen kan bli intens. To lag med flere spillere med mye og stor personlighet (og muligens temperament?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1007 Del Skrevet 26. juni 2021 Hadde vært gøy om det blir Sverige - Danmark i finalen! Anonymkode: 9a42a...f70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. juni 2021 #1008 Del Skrevet 26. juni 2021 Jeg vil ha Danmark - Spania i finalen 😍 Men det går jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. juni 2021 #1009 Del Skrevet 26. juni 2021 (endret) Tror Italia vinner mot Østeriket. Endret 26. juni 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 26. juni 2021 #1010 Del Skrevet 26. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde vært gøy om det blir Sverige - Danmark i finalen! Anonymkode: 9a42a...f70 Det skjer ikke. Potensielt kan de vel møtes i en semi. Endret 26. juni 2021 av Ludovica- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1011 Del Skrevet 26. juni 2021 Jeg synes ikke Danmark fortjener å gå videre bare pga historien med Eriksen, og var ikke blant de som mente de burde få tilleggspoeng eller at Belgia måtte legge seg. Men nå har de scoret åtte mål på to kamper, og derfor fortjener de selvsagt å gå videre. Anonymkode: d9a7e...580 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1012 Del Skrevet 26. juni 2021 Danmark har scoret 8 mål på de siste to kampene, selvfølgelig fortjener de å gå videre, uavhengig av hva som skjedde med Eriksen. Det er fint lov å ha andre favoritter enn de store fotballnasjonene...og Danmark spiller i store perioder god og underholdende fotball 🇩🇰 Selvfølgelig heier vi på Danmark 🇩🇰 Det jeg absolutt ikke skjønner er hvordan folk gidder å henge seg opp i hvordan kommentatorene uttaler navnene på spillerne...er det virkelig så viktig...🤔😅 Anonymkode: e80e3...e77 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1013 Del Skrevet 26. juni 2021 Fotball anno VAR: Det er mål!!!! Men er det egentlig det? Vi får vente og se. Jeg synes faktisk snart ikke VAR er forenlig med offsideregelen. Det finnes jo knapt et eneste mål man kan tillate seg å juble over lenger. Det er jo nesten sånn at de fleste målsjanser nå er forbudt. Anonymkode: d9a7e...580 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grease80s Skrevet 26. juni 2021 #1014 Del Skrevet 26. juni 2021 1 hour ago, Athena79 said: Tror Italia vinner mot Østeriket. 1 - 0 til Østerrike nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1015 Del Skrevet 26. juni 2021 Jesus den Østerrike kampen er det trøkk i..!! Anonymkode: 495bd...97c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #1016 Del Skrevet 26. juni 2021 I utgangspunktet en god ting at flest mulig avgjørelser blir riktige, men det tar jo mye av den spontane gleden bort fra spillet når man nesten aldri vet om det er mål eller ikke før et par minutter etterpå. Anonymkode: d9a7e...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grease80s Skrevet 26. juni 2021 #1017 Del Skrevet 26. juni 2021 (endret) Hvis det blir 1 - 1 blir det straffespark da? Endret 26. juni 2021 av grease80s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 26. juni 2021 #1018 Del Skrevet 26. juni 2021 1 minutt siden, grease80s said: Hvis det blir 1 - 1 blir det straffespark da? Ekstraomganger og straffespark, blir det vel? Jeg sovnet. Hva skjer med Italia?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. juni 2021 #1019 Del Skrevet 26. juni 2021 grease80s skrev (3 minutter siden): 1 - 0 til Østerrike nå. Offside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 26. juni 2021 #1020 Del Skrevet 26. juni 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: I utgangspunktet en god ting at flest mulig avgjørelser blir riktige, men det tar jo mye av den spontane gleden bort fra spillet når man nesten aldri vet om det er mål eller ikke før et par minutter etterpå. Anonymkode: d9a7e...580 Så enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå