Gå til innhold

Fotball EM 2021

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Wales!! 

Anonymkode: 495bd...97c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er nydelig vær ute og dere sitter å ser på svette mannfolk løpe rundt etter en plastikkball!?

Anonymkode: 20c42...5b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er nydelig vær ute og dere sitter å ser på svette mannfolk løpe rundt etter en plastikkball!?

Tro det eller ei, men tidene har forandret seg såpass at vi kan sitte UTE og se svette mannfolk løpe etter en ball. 

Anonymkode: 495bd...97c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det var intensjonen da offsideregelen ble oppfunnet at hver eneste målsjanse skulle granskes for offside?

Anonymkode: d9a7e...580

AnonymBruker
Skrevet

Og lurer på hvorfor kommentatoren nesten vrenger kjeven i et forsøk på å uttale Kiær riktig, mens han insisterer på å si Brættveit. 

Anonymkode: d9a7e...580

AnonymBruker
Skrevet

Danmark ❤️❤️❤️ 

Anonymkode: 89f48...b96

• Liker 1
Gjest Linny111
Skrevet

Ok, BBC ikke spesielt glad i Danmark lenger 😂

Skrevet

Hvorfor er alle så fan av Danmark?

Gjest Linny111
Skrevet
3 minutter siden, Ludovica- said:

Pga. Eriksen. Folk liker en god historie. De vil at laget som fikk en grusom start på mesterskapet skal gjøre det bra.

Skrevet
Linny111 skrev (1 minutt siden):

Pga. Eriksen. Folk liker en god historie. De vil at laget som fikk en grusom start på mesterskapet skal gjøre det bra.

Joda det var jo veldig tragisk det der. Men jeg heier ikke noe mer på dem av den grunn.  Ikke Wales heller for den saks skyld. Dessverre er omtrent alle de minst spennende lagene på samme side, så man får minst et uinteressant lag i finale. Så heier på Tyskland på den siden. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Ludovica- skrev (10 minutter siden):

Jeg har familie i Danmark og jeg liker laget, derfor heier jeg på de. 

Gjest Linny111
Skrevet
11 minutter siden, Ludovica- said:

Joda det var jo veldig tragisk det der. Men jeg heier ikke noe mer på dem av den grunn.  Ikke Wales heller for den saks skyld. Dessverre er omtrent alle de minst spennende lagene på samme side, så man får minst et uinteressant lag i finale. Så heier på Tyskland på den siden. 

Nei, det er greit at du ikke gjør det, men det er derfor andre folk gjør det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her er det regn og under 10 grader🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 2447e...849

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Danmark er videre til kvartfinalen :hoppendeglad:

Skrevet
Linny111 skrev (5 minutter siden):

Nei, det er greit at du ikke gjør det, men det er derfor andre folk gjør det.

Ja altså det var bare et spørsmål fordi jeg lurte på hvor denne Danmark entusiasmen kom fra. Kan ikke husket at alle heiet på Danmark tidligere. 

• Liker 2
Gjest Linny111
Skrevet
Just now, Ludovica- said:

Ja altså det var bare et spørsmål fordi jeg lurte på hvor denne Danmark entusiasmen kom fra. Kan ikke husket at alle heiet på Danmark tidligere. 

Ja, er absolutt pga. Eriksen :) BBC-kommentatorene snakker om det hele tiden. "Tenk på Eriksen som sitter hjemme og ser på dette, så stolt han må være". Også tror jeg nordmenn er ekstra glad i Danmark pga. vårt nære forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor stopper man ikke klokken i fotball når det er skader, drikkepause, VAR ol? Tilleggsminuttene dekker ikke den tapte tiden i det hele tatt. 

Anonymkode: 2447e...849

Skrevet
Linny111 skrev (1 minutt siden):

Ja, er absolutt pga. Eriksen :) BBC-kommentatorene snakker om det hele tiden. "Tenk på Eriksen som sitter hjemme og ser på dette, så stolt han må være". Også tror jeg nordmenn er ekstra glad i Danmark pga. vårt nære forhold.

Ja jeg sier jo ikke at det er galt å heie på Danmark, men jeg blir kanskje ikke så revet med av den historien. Også blir jeg litt lei når kommentatorene er så utrolig lite nøytrale og skal nevne det hele tiden. Det er selvsagt veldig bra at det gikk bra med Eriksen. Men jeg tenker ikke at de "fortjener" seier noe mer basert ene og alene på det som skjedde. Du skjønner sikkert hva jeg mener :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...