AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #781 Del Skrevet 19. juni 2021 Spania er allerede i gang med greia med å sette i gang angrep også få fullstendig hetta og redusere til usikker sentring, så hele motstanderns lag rekker å løpe i forsvar. Hvis de skal holde på sånn blir det like lang kamp som sverige-kampen😑 Anonymkode: 0fd20...326 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #782 Del Skrevet 19. juni 2021 Fra VGLive 😁 Hva syns du om åpningen? Lovende! 25% Nervøse lag! 30% Jeg er utslitt etter Tyskland-Portugal 45% Ja! Utslitt! 😁🤪 Anonymkode: 9a1c2...7cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. juni 2021 #783 Del Skrevet 19. juni 2021 (endret) Morata 🥳 Endret 19. juni 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #784 Del Skrevet 19. juni 2021 Fantastisk at det er 3 damer og en afrikaner i studio til å kommentere Europeisk mesterskap for herrer. Alt for å fremme kvinnefotball og mangfold. At Nrk aldri blir lei av å manipulere og indoktrinere! Enda bra Nrk ikke har innflytelse på laguttaket, slik at vi kan nyte kampen ut fra ferdigheter og kompetanse, som tross alt er det viktigste Jeg har ingen ting i mot de som er i studio, bare så det er sagt, det er Nrk som er fullstendig fucked. Anonymkode: 3237e...e24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 19. juni 2021 #785 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvordan polakkene synger sin nasjonalsang er bare wow...🥰 Får nesten lyst til å lære teksten selv, jeg 😁 Det var et eller annet «la la la...do Polski», det eneste jeg skjønte 😁🤪 Anonymkode: 9a1c2...7cc Jeg elsker den sangen, jeg er så glad for at Polen er med i EM bare så jeg kan få høre den sangen, har den på hjernen i lange tider etterpå! 😄 Teksten fins på engelsk på wikipedia! https://en.wikipedia.org/wiki/Poland_Is_Not_Yet_Lost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #786 Del Skrevet 19. juni 2021 Polen! Polen! 🥰🥳🥳 Nå må de utligne... Anonymkode: 9a1c2...7cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #787 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjør det i allefall 😀 idziemy biało czerwony!! Nå går vi hvite og røde! Anonymkode: 495bd...97c Er du polsk? ☺️ Jeg lurer på hva polsk media sier nå og hva de sa etter den første kampen som Polen tapte? Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #788 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fantastisk at det er 3 damer og en afrikaner i studio til å kommentere Europeisk mesterskap for herrer. Alt for å fremme kvinnefotball og mangfold. At Nrk aldri blir lei av å manipulere og indoktrinere! Enda bra Nrk ikke har innflytelse på laguttaket, slik at vi kan nyte kampen ut fra ferdigheter og kompetanse, som tross alt er det viktigste Jeg har ingen ting i mot de som er i studio, bare så det er sagt, det er Nrk som er fullstendig fucked. Anonymkode: 3237e...e24 NRK fikk masse positiv oppmerksomhet første gang de gjorde det. Og nå bare melker og melker dem det for å statuere et "godt" eksempel videre. Joda, fint og flott, men det går på bekostning av virkelig ekspertise, og derav går utover formidlingen og underholdningen. Er det forresten ikke likestilling man ønsker? Da burde man ikke gå for total overkjøring bare for syns skyld... Dem burde ha hatt en gammel landslagsspiller og/eller Premier League-spiller. Herrespiller. For å utdype. Jeg liker mange kvinnelige eksperter både i NRK og TV2. Og programlederen i EM-sendingene til NRK er veldig bra. Men man trenger ikke overdrive bare for å gjøre det. Anonymkode: c7767...2df 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #789 Del Skrevet 19. juni 2021 POLSKAAAAAAAAAAA ❤️❤️❤️ Anonymkode: 9a1c2...7cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #790 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Polen! Polen! 🥰🥳🥳 Nå må de utligne... Anonymkode: 9a1c2...7cc Lagene hører på meg i dag 🤣🤣 Anonymkode: 9a1c2...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 19. juni 2021 #791 Del Skrevet 19. juni 2021 Det der synes jeg ikke var straffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 19. juni 2021 #792 Del Skrevet 19. juni 2021 Jøss! Straffebommenes EM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #793 Del Skrevet 19. juni 2021 Strafferegelen i fotball er en vits. Du trenger ikke ha noe i nærheten av en målsjanse for å bli tildelt en hundreprosentsjanse. Anonymkode: d9a7e...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #794 Del Skrevet 19. juni 2021 Linny111 skrev (1 minutt siden): Det der synes jeg ikke var straffe Derfor er det så bra at de bommet! Anonymkode: 9a1c2...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 19. juni 2021 #795 Del Skrevet 19. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Strafferegelen i fotball er en vits. Du trenger ikke ha noe i nærheten av en målsjanse for å bli tildelt en hundreprosentsjanse. Anonymkode: d9a7e...580 Jeg trodde de var blitt bedre på det, men tydeligvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #796 Del Skrevet 19. juni 2021 1 minutt siden, Linny111 said: Jeg trodde de var blitt bedre på det, men tydeligvis ikke Fin tendens i dette EM at de mest tvilsomme straffene ender med bom. Anonymkode: d9a7e...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #797 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): NRK fikk masse positiv oppmerksomhet første gang de gjorde det. Og nå bare melker og melker dem det for å statuere et "godt" eksempel videre. Joda, fint og flott, men det går på bekostning av virkelig ekspertise, og derav går utover formidlingen og underholdningen. Er det forresten ikke likestilling man ønsker? Da burde man ikke gå for total overkjøring bare for syns skyld... Dem burde ha hatt en gammel landslagsspiller og/eller Premier League-spiller. Herrespiller. For å utdype. Jeg liker mange kvinnelige eksperter både i NRK og TV2. Og programlederen i EM-sendingene til NRK er veldig bra. Men man trenger ikke overdrive bare for å gjøre det. Anonymkode: c7767...2df Enig. Jeg her ingen ting i mot verken kvinner eller afrikanere, men det blir bare så dumt når det er åpenbart bevisst manipulering av seerne. Jeg ville følt meg litt dum som kvinne i et slikt studio, ville ønsket å ha en av de vante mannlige ekspertkommentatorene til stede. Her blir kvinner og afrikanere "brukt" for å fremme Nrk's agenda. Smått latterlig egentlig. Det er helt åpenbart at kunnskap og kompetanse ikke er et kriterium for å være på Nrk, kjønn og hudfarge er det som teller liksom. Hvor seriøst er det? Anonymkode: 3237e...e24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #798 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig. Jeg her ingen ting i mot verken kvinner eller afrikanere, men det blir bare så dumt når det er åpenbart bevisst manipulering av seerne. Jeg ville følt meg litt dum som kvinne i et slikt studio, ville ønsket å ha en av de vante mannlige ekspertkommentatorene til stede. Her blir kvinner og afrikanere "brukt" for å fremme Nrk's agenda. Smått latterlig egentlig. Det er helt åpenbart at kunnskap og kompetanse ikke er et kriterium for å være på Nrk, kjønn og hudfarge er det som teller liksom. Hvor seriøst er det? Anonymkode: 3237e...e24 Ja nettopp. For å se det i en annen kontekst: Hvordan ville samfunnet reagert om det satt 4 menn i studio under EM for kvinner? Jeg savner litt dybde i sendingene til NRK. Sendingene druknes ned av tomsnakk og dårlige forsøk på å levere et fotballprodukt. Man kan jo godt si at NRK er mye bedre i forhold til reklamemarerittet TV2, men når det du får se på ikke er av mer innhold enn en dårlig reklame du har sett 10.000 ganger før og som du ikke bryr deg om, da kan det likegodt bare være. Anonymkode: c7767...2df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #799 Del Skrevet 19. juni 2021 Hvorfor uttaler de navnet til polsk keeper som "schenchné"? Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #800 Del Skrevet 19. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor uttaler de navnet til polsk keeper som "schenchné"? Anonymkode: 9a1c2...7cc Sikkert fordi de ikke greier det som det skal.. Anonymkode: 495bd...97c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå