Gå til innhold

Fotball EM 2021

Anbefalte innlegg

Gjest Linny111
Skrevet
1 minutt siden, Diamant20 said:

Hvordan er sjansene Russland - Danmark da?

Hilsen har ikke peiling på fotball, men følger litt med i EM og VM

Vanligvis ville jeg sagt at Danmark burde vinne, men vanskelig å si. Tror det blir en spennende kamp.

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde ikke KDB, kommet inn, hadde Danmark klart det, det er jeg sikker på. 

AnonymBruker
Skrevet

Heroisk kjempet av Danmark, de hadde fortjent poeng. Men Belgia viste klasse.

Anonymkode: d9a7e...580

• Liker 2
Skrevet

Hvilke grupper møter hvem? Lurer på hvem Italia f.eks kommer til å møte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Danmark er sterkere. Jeg tipper uavgjort. Vanskelig for Russland å slå Danmark. 

Problemet er at uavgjort er bra nok for Russland, men ikke bra nok for Danmark. 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Linny111 skrev (11 minutter siden):

Vanligvis ville jeg sagt at Danmark burde vinne, men vanskelig å si. Tror det blir en spennende kamp.

Da håper jeg Danmark vinner, de spilte vel egentlig bra i dag til at de møtte storfavoritten?

Skrevet
Ludovica- skrev (8 minutter siden):

Skjermbilde 2021-06-17 kl. 19.19.08.png

Skjermbilde 2021-06-17 kl. 19.19.20.png

• Liker 1
Gjest Linny111
Skrevet
7 minutter siden, Ludovica- said:

groups.thumb.png.9b87712a32b044edbe9b96180a4d03cd.png

matches.thumb.png.7afa76e10c9c6a4fb145cbab4e2f989c.png

Tok screenshot fra Wikipedia. Beste jeg får til nå :P

Skrevet

Takk takk :) Spennende når man etterhvert kan starte å tippe hvem som går videre og havner hvor. Mulige utfall etc. 

AnonymBruker
Skrevet
Diamant20 skrev (7 minutter siden):

Da håper jeg Danmark vinner, de spilte vel egentlig bra i dag til at de møtte storfavoritten?

Det kan også skje et mirakel at Finland og Belgia spiller uavgjort, og da...hvem vet ☺️🥳

AnonymBruker
Skrevet
Zooey skrev (4 minutter siden):

Skjermbilde 2021-06-17 kl. 19.19.08.png

Skjermbilde 2021-06-17 kl. 19.19.20.png

Ja, så den som vinner i denne gruppen (B) møter mest sannsynligvis Wales. 

Gjest Linny111
Skrevet

Vil bare nevne at jeg synes dømmingen har vært helt topp i dette EM. Bruken av VAR også.

Skrevet

NYDELIG❤️

AnonymBruker
Skrevet

Her er det litt matte 😁

Dersom Belgia slår Finland kan Danmark ta seg videre som gruppetoer om de får bedre innbyrdes målforskjell enn Finland og Russland, som også vil stå med tre poeng ved dansk seier mot russerne.

Hvis Belgia slår Finland, vil alle seirer unntatt dansk 1–0-seier gjøre at Danmark blir nummer to i gruppen.

Hvis Finland tar poeng mot Belgia, vil de bli nummer to med dansk seier mot Russland. Da vil Danmark bli nummer tre i gruppen på innbyrdes oppgjør mot Russland, og må håpe tre poeng er nok for å bli blant de fire beste treerne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror Danmark slår Russland. Belgia slår Finland. Kampen spilles i parken, så en liten fordel Danmark der. 

Anonymkode: 74c30...71e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg er så ekstremt dyktig til å tippe resultater, så sender jeg mine tips for dagen. Siden jeg skryter om meg selv nå, så går vel ingen av tipsene mine inn. 

Kroatia mot Tsjekkia 

Kroatia liten favoritt i denne kampen, og trenger seier,noe jeg også tror dem får. Men blir en jevn kamp. Tror også det blir en morsom kamp. 

England mot Skottland 

Alltid spesielt for Skottland å møte England, dem gir litt ekstra selv om England er storfavoritt her. Blir engelsk seier. 

Sverige mot Slovakia

Slovakia med en meget sterk kamp mot Polen,så dem har selvtillit. Overrasket over Sverige, jeg tror jeg har undervurdert dem litt. Svenskene tar seieren idag. Selv om hodet mitt sier uavgjort. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Siden jeg er så ekstremt dyktig til å tippe resultater, så sender jeg mine tips for dagen. Siden jeg skryter om meg selv nå, så går vel ingen av tipsene mine inn. 

Kroatia mot Tsjekkia 

Kroatia liten favoritt i denne kampen, og trenger seier,noe jeg også tror dem får. Men blir en jevn kamp. Tror også det blir en morsom kamp. 

England mot Skottland 

Alltid spesielt for Skottland å møte England, dem gir litt ekstra selv om England er storfavoritt her. Blir engelsk seier. 

Sverige mot Slovakia

Slovakia med en meget sterk kamp mot Polen,så dem har selvtillit. Overrasket over Sverige, jeg tror jeg har undervurdert dem litt. Svenskene tar seieren idag. Selv om hodet mitt sier uavgjort. 

Jeg heier på Slovakia! 🎉🎉 Sverige kan dra hjem 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg heier på Slovakia! 🎉🎉 Sverige kan dra hjem 😁

Haha. Jo, er vell enig. Holder aldri med Sverige. 

AnonymBruker
Skrevet

Heia Slovakia!!! 🥳🥳🥰

Gjest Linny111
Skrevet

I dag gjetter jeg at Sverige slår Slovakia, England slår Skottland og Kroatia slår Tjekkia.

Skal ut på pub her i Edinburgh og se England-Skottland etterpå. Det blir skikkelig stemning uansett hvem som vinner.

AnonymBruker
Skrevet

Trist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...