Gå til innhold

Fotball EM 2021

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er det jeg har lest mange skrive på nettet 🤷‍♀️

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Hehe. Er ingen lag som ikke vill yte det dem kan uansett. Ja, det er tragisk det som skjedde. 

Anonymkode: 74c30...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Siden mine tips gikk så bra igår, prøver jeg igjen. 

Danmark mot Belgia. 

Danmark har hatt det tungt etter tragiske hendelsen. Jeg tror vi enten få se ett dansk lag som presterer over evne, for Eriksen, eller at dem rett og slett enda er tydelig preget. Belgia er favoritt, så jeg tipper Belgisk seier. 

Ukraina mot nord Makedonia. 

Synes fortsatt Ukraina er ett bra lag, dem skal ha få problemer idagens kamp. Klar seier. 

Nederland Østerrike 

En kamp Nederland skal vinne, selv om Østerrike ikke er ett lag man skal ta så lett på. Men Nederland vinner. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Danmark mot Belgia. 

Danmark har hatt det tungt etter tragiske hendelsen. Jeg tror vi enten få se ett dansk lag som presterer over evne, for Eriksen, eller at dem rett og slett enda er tydelig preget. Belgia er favoritt, så jeg tipper Belgisk seier. 

Synes fortsatt Ukraina er ett bra lag, dem skal ha få problemer idagens kamp. Klar seier. 

Nederland Østerrike 

En kamp Nederland skal vinne, selv om Østerrike ikke er ett lag man skal ta så lett på. Men Nederland vinner. 

Signerer denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111
1 hour ago, AnonymBruker said:

Men Belgia skjønner jo at hvis de vinner, har Danmark stort sett ingen sjanser for avansement. Hvem tør å kjøre over et lag som har opplevd noe sånt? Ikke mange. 

Finland, som absolutt burde tapt mot Danmark, klarte å slå dem med verdighet. Det tror jeg helt sikkert Belgia greier også. Det er nesten mer urettferdig mot Danmark å la dem vinne alt bare for å være snille. Jeg tror Danmark vil jobbe hardt, men jeg tror ikke de får til å vinne. Verden er ikke som på film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Danmark mot Belgia. 

Nederland Østerrike 

Tipper det samme som deg. Jeg tror Danmark vil vise godt initiativ, men jeg tror ikke det holder til seier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg synes Var burde komme inn i bildet når noen får gult kort og reprisen viser filming av verste sort.

Anonymkode: d9a7e...580

ENIG!!! 

Anonymkode: 0fd20...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

EM 2020 blir husket for utrolig mange straffebom 🤣🥳

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig spiller ukrainere som russere skittent.. faker, er hissige dytter sparker jukser ugh!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen som tror at Belgia lar Danmark vinne? Selvsagt kommer de til å spille for å vinne. Man kan fint gjøre det og likevel gjøre det med verdighet. 

Og er vel heller ikke så gøy å vinne fordi motstanderne lot deg vinne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Tuttifrutti843950 skrev (1 time siden):

Som vanlig spiller ukrainere som russere skittent.. faker, er hissige dytter sparker jukser ugh!

Jaja...noen misliker øst-europeere, ser jeg 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ludovica- skrev (Akkurat nå):

Er vel ingen som tror at Belgia lar Danmark vinne? Selvsagt kommer de til å spille for å vinne. Man kan fint gjøre det og likevel gjøre det med verdighet. 

Og er vel heller ikke så gøy å vinne fordi motstanderne lot deg vinne..

Joda, mange som tror det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For en stemning i København!! 🥳🥳

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så rørt 💘 Gååååsehud! Men fytti jeg kunne betalt tredobbelt lisens for at NRK skulle sendt alle kamper! Når tv2 gikk ut i reklame rett etter nasjonalsangen ble jeg altså SÅ irritert :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...