Gå til innhold

Fotball EM 2021

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Belgia lar Danmark vinne. 

Anonymkode: dfee2...a64

Det tenker jeg og...

Anonymkode: 9a1c2...7cc

AnonymBruker
Skrevet
Linny111 skrev (10 minutter siden):

Belgia knuser dem, tenker jeg.

Ja.

Hvordan er det mulig? 

Gjest Linny111
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan er det mulig? 

Det er bare det jeg tror.

Skrevet

Håper Danmark går videre, men tror dessverre ikke det er realistisk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kågebruker skrev (1 minutt siden):

Håper Danmark går videre, men tror dessverre ikke det er realistisk. 

Hvis Belgia lar dem vinne, så...

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis Belgia lar dem vinne, så...

De komme ikke til « å la de vinne». Belgia trenger en seier de også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Leste at Belgia vil hylle Eriksen med en gest i morgendagens kamp, men ellers satser de alt på seier sier de.  Jeg tror kanskje flere av de belgiske spillerene er/har vært lagkamerat med Eriksen? 

Jeg håper virkelig at Danmark vinner, men jeg tror kanskje ikke det. Kommer helt sikkert til å bli veldig emosjonelt hvis både Belgia og Danmark skal hylle Eriksen😭 Vanskelig å si hvordan dette vil påvirke spillerne og kampen, kan jo slå begge veier. Men jeg krysser fingrene for at dansk seier🤞🏻😊

Anonymkode: e80e3...e77

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Kågebruker skrev (25 minutter siden):

De komme ikke til « å la de vinne». Belgia trenger en seier de også.

De kan få seier mot Finland 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

De kan få seier mot Finland 

Og det er utrolig kjipt og måtte vinne siste kamp. 

Endret av Kågebruker
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Var burde komme inn i bildet når noen får gult kort og reprisen viser filming av verste sort.

Anonymkode: d9a7e...580

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg tror Italia kommer langt i EM.

Når det gjelder Danmark og Belgia i morgen. 1-0 til Danmark (jeg er optimist :duskedame:)

Skrevet
Athena79 skrev (1 time siden):

Jeg tror Italia kommer langt i EM.

En ny solid kamp av Italia. Forventningene var store etter at de valset over Tyrkia i åpningskampen, og Italia innfridde med glans. Sveits fikk juling, og det er ingen tvil om at Italia nå må regnes med blant favorittene i EM. Bare så synd at Giorgio Chiellinis mål ble annullert. Men det er bare å merke seg navnet med en gang: Manuel Locatelli. Han spiller for den lille italienske klubben Sassuolo, og der blir han ikke værende lenge. 🟩🟥

AnonymBruker
Skrevet

EM-gruppe C, der både Ukraina og Nord-Makedonia må slå tilbake etter respektive åpningstap. Ukraina viste seg ikke frem som en medaljekandidat kanskje mot Nederland. Likevel mener vi det var sterkt å hente inn 0-2 til 2-2 i en kamp som ble spilt i Amsterdam. Men med 2-3-nederlaget er det slik at dagens match er ekstra viktig. Ukraina vant sin kvalgruppe uten å ryke i en kamp (6-2-0) - foran etter hvert så mektige Portugal. I oppvarmingskampene har de spilt 1-1 mot Bahrain og slått både Nord-Irland (1-0) og Kypros (4-0). Nord-Makedonias første match noensinne i et stort mesterskap endte med et 1-3-tap for Østerrike. De fikk utlignet Østerrikes 1-0-føring, og bygget selvtillit - men røk for det. Vi satser på at Nord-Makedonia vil gi alt her også. Men at det trolig ikke holder helt inn i Bucuresti.

Heia Ukraina! 🥳🥳

AnonymBruker
Skrevet

Fem dager etter Christian Eriksens kollaps skal Danmark spille en viktig match mot Belgia. Nesten alt har siden lørdag av forståelige grunner handlet om Eriksen, som er i en stabil tilstand på Rigshospitalet i København. Men akkurat i kveld handler det om å skaffe seg et bra resultat mot FIFA-rankede nummer én, Belgia. Spillerne må mentalt omstille seg selv om det ikke blir lett uten sin beste og største stjerne. Danskene tapte 0-1 hjemme mot Finland, mens Belgia oppskriftsmessig beseiret Russland med 3-0. Det gir at belgierne står uten tap på ti seneste kamper (8-2-0), og går inn i dette møtet med stor selvtillit. De kan selvsagt ikke betrakte denne kampen som rutine, men det er slik det kan bli mot et litt mer poeng-desperat dansk "landshold". Som det er litt vrient å vurdere hva de kommer med. Belgias de Bruyne (mb) er i trening igjen, men det uvisst om han risikeres. Ellers er Witsel (mb) fortsatt ute.

Tipper at det blir uavgjort ☺️

Gjest Vintermorgen
Skrevet

Innlegg med lange sitat fra kilder som ikke er oppgitt er fjernet for brudd på opphavsretten.

Vintermorgen, mod

Gjest Linny111
Skrevet (endret)

Jeg tipper 2-0 til Belgia. Jeg tror absolutt de vil vise respekt for Eriksen, men det skjer ikke at de lar noen vinne, og jeg tror ikke Danmark er sterke nok til å få til noe særlig. Man kan fint vise respekt og likevel vinne, slik Finland gjorde.

Det er dessuten skikkelig vanskelig å "la noen vinne". Skal forsvarsspillerne bare la Danmark løpe fritt med ballen? Spisser bomme med vilje når de har en stor sjanse? Jeg tror ikke det ligger i blodet til noen fotballspillere.

Edit: Så nå at jeg faktisk har tippet 3-0 til Belgia. 

Endret av Linny111
AnonymBruker
Skrevet
Linny111 skrev (2 timer siden):

Jeg tipper 2-0 til Belgia. Jeg tror absolutt de vil vise respekt for Eriksen, men det skjer ikke at de lar noen vinne, og jeg tror ikke Danmark er sterke nok til å få til noe særlig. Man kan fint vise respekt og likevel vinne, slik Finland gjorde.

Det er dessuten skikkelig vanskelig å "la noen vinne". Skal forsvarsspillerne bare la Danmark løpe fritt med ballen? Spisser bomme med vilje når de har en stor sjanse? Jeg tror ikke det ligger i blodet til noen fotballspillere.

Edit: Så nå at jeg faktisk har tippet 3-0 til Belgia. 

Men Belgia skjønner jo at hvis de vinner, har Danmark stort sett ingen sjanser for avansement. Hvem tør å kjøre over et lag som har opplevd noe sånt? Ikke mange. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Men Belgia skjønner jo at hvis de vinner, har Danmark stort sett ingen sjanser for avansement. Hvem tør å kjøre over et lag som har opplevd noe sånt? Ikke mange. 

Håper dette er ironi? 

Anonymkode: 74c30...71e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Håper dette er ironi? 

Anonymkode: 74c30...71e

Det er det jeg har lest mange skrive på nettet 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Heia Ukraina! 🎉🎉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...