Gå til innhold

Fotball EM 2021

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Belgia lar Danmark vinne. 

Anonymkode: dfee2...a64

Det tenker jeg og...

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Linny111 skrev (10 minutter siden):

Belgia knuser dem, tenker jeg.

Ja.

Hvordan er det mulig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan er det mulig? 

Det er bare det jeg tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Danmark går videre, men tror dessverre ikke det er realistisk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kågebruker skrev (1 minutt siden):

Håper Danmark går videre, men tror dessverre ikke det er realistisk. 

Hvis Belgia lar dem vinne, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis Belgia lar dem vinne, så...

De komme ikke til « å la de vinne». Belgia trenger en seier de også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Leste at Belgia vil hylle Eriksen med en gest i morgendagens kamp, men ellers satser de alt på seier sier de.  Jeg tror kanskje flere av de belgiske spillerene er/har vært lagkamerat med Eriksen? 

Jeg håper virkelig at Danmark vinner, men jeg tror kanskje ikke det. Kommer helt sikkert til å bli veldig emosjonelt hvis både Belgia og Danmark skal hylle Eriksen😭 Vanskelig å si hvordan dette vil påvirke spillerne og kampen, kan jo slå begge veier. Men jeg krysser fingrene for at dansk seier🤞🏻😊

Anonymkode: e80e3...e77

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kågebruker skrev (25 minutter siden):

De komme ikke til « å la de vinne». Belgia trenger en seier de også.

De kan få seier mot Finland 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

De kan få seier mot Finland 

Og det er utrolig kjipt og måtte vinne siste kamp. 

Endret av Kågebruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes Var burde komme inn i bildet når noen får gult kort og reprisen viser filming av verste sort.

Anonymkode: d9a7e...580

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg tror Italia kommer langt i EM.

Når det gjelder Danmark og Belgia i morgen. 1-0 til Danmark (jeg er optimist :duskedame:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (1 time siden):

Jeg tror Italia kommer langt i EM.

En ny solid kamp av Italia. Forventningene var store etter at de valset over Tyrkia i åpningskampen, og Italia innfridde med glans. Sveits fikk juling, og det er ingen tvil om at Italia nå må regnes med blant favorittene i EM. Bare så synd at Giorgio Chiellinis mål ble annullert. Men det er bare å merke seg navnet med en gang: Manuel Locatelli. Han spiller for den lille italienske klubben Sassuolo, og der blir han ikke værende lenge. 🟩🟥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

EM-gruppe C, der både Ukraina og Nord-Makedonia må slå tilbake etter respektive åpningstap. Ukraina viste seg ikke frem som en medaljekandidat kanskje mot Nederland. Likevel mener vi det var sterkt å hente inn 0-2 til 2-2 i en kamp som ble spilt i Amsterdam. Men med 2-3-nederlaget er det slik at dagens match er ekstra viktig. Ukraina vant sin kvalgruppe uten å ryke i en kamp (6-2-0) - foran etter hvert så mektige Portugal. I oppvarmingskampene har de spilt 1-1 mot Bahrain og slått både Nord-Irland (1-0) og Kypros (4-0). Nord-Makedonias første match noensinne i et stort mesterskap endte med et 1-3-tap for Østerrike. De fikk utlignet Østerrikes 1-0-føring, og bygget selvtillit - men røk for det. Vi satser på at Nord-Makedonia vil gi alt her også. Men at det trolig ikke holder helt inn i Bucuresti.

Heia Ukraina! 🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fem dager etter Christian Eriksens kollaps skal Danmark spille en viktig match mot Belgia. Nesten alt har siden lørdag av forståelige grunner handlet om Eriksen, som er i en stabil tilstand på Rigshospitalet i København. Men akkurat i kveld handler det om å skaffe seg et bra resultat mot FIFA-rankede nummer én, Belgia. Spillerne må mentalt omstille seg selv om det ikke blir lett uten sin beste og største stjerne. Danskene tapte 0-1 hjemme mot Finland, mens Belgia oppskriftsmessig beseiret Russland med 3-0. Det gir at belgierne står uten tap på ti seneste kamper (8-2-0), og går inn i dette møtet med stor selvtillit. De kan selvsagt ikke betrakte denne kampen som rutine, men det er slik det kan bli mot et litt mer poeng-desperat dansk "landshold". Som det er litt vrient å vurdere hva de kommer med. Belgias de Bruyne (mb) er i trening igjen, men det uvisst om han risikeres. Ellers er Witsel (mb) fortsatt ute.

Tipper at det blir uavgjort ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vintermorgen

Innlegg med lange sitat fra kilder som ikke er oppgitt er fjernet for brudd på opphavsretten.

Vintermorgen, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111

Jeg tipper 2-0 til Belgia. Jeg tror absolutt de vil vise respekt for Eriksen, men det skjer ikke at de lar noen vinne, og jeg tror ikke Danmark er sterke nok til å få til noe særlig. Man kan fint vise respekt og likevel vinne, slik Finland gjorde.

Det er dessuten skikkelig vanskelig å "la noen vinne". Skal forsvarsspillerne bare la Danmark løpe fritt med ballen? Spisser bomme med vilje når de har en stor sjanse? Jeg tror ikke det ligger i blodet til noen fotballspillere.

Edit: Så nå at jeg faktisk har tippet 3-0 til Belgia. 

Endret av Linny111
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Linny111 skrev (2 timer siden):

Jeg tipper 2-0 til Belgia. Jeg tror absolutt de vil vise respekt for Eriksen, men det skjer ikke at de lar noen vinne, og jeg tror ikke Danmark er sterke nok til å få til noe særlig. Man kan fint vise respekt og likevel vinne, slik Finland gjorde.

Det er dessuten skikkelig vanskelig å "la noen vinne". Skal forsvarsspillerne bare la Danmark løpe fritt med ballen? Spisser bomme med vilje når de har en stor sjanse? Jeg tror ikke det ligger i blodet til noen fotballspillere.

Edit: Så nå at jeg faktisk har tippet 3-0 til Belgia. 

Men Belgia skjønner jo at hvis de vinner, har Danmark stort sett ingen sjanser for avansement. Hvem tør å kjøre over et lag som har opplevd noe sånt? Ikke mange. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Men Belgia skjønner jo at hvis de vinner, har Danmark stort sett ingen sjanser for avansement. Hvem tør å kjøre over et lag som har opplevd noe sånt? Ikke mange. 

Håper dette er ironi? 

Anonymkode: 74c30...71e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Håper dette er ironi? 

Anonymkode: 74c30...71e

Det er det jeg har lest mange skrive på nettet 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...