Gå til innhold

Fotball EM 2021

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mine tips for dagen. 

Tror på en tett kamp mellom Tyrkia og Wales. Håper Wales tar det, men må si uavgjort her. 

Italia blir nok hakke vassere en Sveits. Så seier til Italia, selv om man ikke skal avskrive Sveits. 

Finland vant sin kamp mot Danmark, en kamp der jeg tror Danmark ville vunnet om ikke den tragiske hendelsen skjedde. Russland, har kniven på strupen, og jeg tror mother russia tar seieren ikveld. 

Anonymkode: 74c30...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mine tips for dagen. 

Tror på en tett kamp mellom Tyrkia og Wales. Håper Wales tar det, men må si uavgjort her. 

Italia blir nok hakke vassere en Sveits. Så seier til Italia, selv om man ikke skal avskrive Sveits. 

Finland vant sin kamp mot Danmark, en kamp der jeg tror Danmark ville vunnet om ikke den tragiske hendelsen skjedde. Russland, har kniven på strupen, og jeg tror mother russia tar seieren ikveld. 

Anonymkode: 74c30...71e

Tyrkia er favoritter mot Wales. Wales blir noe helt annet enn Italia, og Tyrkia var meget sterke før Italia-kampen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

😁😁

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Haha. Dette stuntet sendte Coca-Cola-aksjen nedover!

image.thumb.png.cfbd078cb60bb38bf33af12aee0b209b.png

https://www.dagbladet.no/sport/stuntet-forte-til-milliardfall-for-giganten/73910570

Et aksjetap på 35 milliarder NOK. 

Og etterpå gjorde Pogba det samme med Heineken: 

https://www.dagbladet.no/video/kopierer-ronaldo/7bsU6xeW

😄 

Endret av Ctrl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (19 minutter siden):

Haha. Dette stuntet sendte Coca-Cola-aksjen nedover!

image.thumb.png.cfbd078cb60bb38bf33af12aee0b209b.png

https://www.dagbladet.no/sport/stuntet-forte-til-milliardfall-for-giganten/73910570

Et aksjetap på 35 milliarder NOK. 

Og etterpå gjorde Pogba det samme med Heineken: 

https://www.dagbladet.no/video/kopierer-ronaldo/7bsU6xeW

😄 

Idiotene skyter egentlig seg selv i foten. Dersom det blir mange slike stunt og negativ PR heller enn positiv vil færre selskaper støtte EM og UEFA i årene som kommer. Mindre penger inn gjør turneringen mindre interessant og attraktiv. Det er en dominoeffekt i dette. Denne oppførselen viser bare at noen tror de er mer uunnværlige enn de er. UEFA må på banen å vise at de intenderer å overholde sine forpliktelser overfor konsernene som lagt penger i dette. En disiplinærreaksjon kommer snarlig dersom dette fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja da, men vi klarer fint å finne frem til oddstipsene fra Norsk Tipping hvis vi ønsker det.

Anonymkode: 4b557...0e8

Du trenger ikke å være frekk. Hvis du ikke liker at jeg poster disse pre-match greiene her, kan du bare la være å kommentere

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det 1. og 2. plassen i hver gruppe som går videre?

Anonymkode: dfee2...a64

+ 4 lag som tok 3.plass 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
norw skrev (2 timer siden):

Tyrkia er favoritter mot Wales. Wales blir noe helt annet enn Italia, og Tyrkia var meget sterke før Italia-kampen. 

Favoritter? Oh no...

Heia Wales! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finland - Russland 

Finland kan langt på vei sikre et sensasjonelt avansement med seier her, og selv med uavgjort vil de være i en meget god posisjon. For Russland er dette en kamp der de har kniven på strupen etter at de tapte sin åpningskamp. 
Finnene gjør én endring fra kampen mot Danmark, som huskes for helt andre ting enn Joel Pohjanpalos avgjørende scoring: Rasmus Schüller kommer inn i startelleveren, mens Tim Sparv går ut. 

Russland XI (4-2-3-1): Safonov - Fernandes, Barinov, Dzhikiya, Diveev - Zobnin, Ozdoev, Kuzyayev - Miranchuk, Golovin - Dzyuba

Finland XI (3-5-2): Hradecky - Toivo, Arajuuri, O’Shaughnessy - Raitala, Lod, Schüller, Kamara, Uronen - Pukki, Pohjanpalo

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hææ?? Blande inn politikk? No more NRK. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en følelse på at Finland blir dette em`s Island. 

Anonymkode: dfee2...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig mål! Også ble det dømt offside, så synd.. Blir nok underholdning i denne kampen her! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Østerrike-spissen Marko Arnautovic suspenderes i én kamp etter den kontroversielle målfeiringen mot Nord-Makedonia.

Det bekrefter Det europeiske fotballforbundet (UEFA) i en uttalelse.

Suspensjonen gjør at Arnautovic mister Østerrikes kamp mot Nederland torsdag. 

https://direkte.vg.no/fotball-em-2021/news/arnautovic-suspenderes-etter-maalfeiring.IMaJRU9t-?utm_source=share-btn

Endret av Vintermorgen
Innlegg endret for sitat som bryter med opphavsretten. Link lagt til.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Favoritter? Oh no...

Heia Wales! 😁

Favoritter som i antatt bedre 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg synes at kommentatorer som ikke klarer å være nøytrale bør få sparken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gratulerer, Russland! 

Nå blir det interessant...Finland har 3 poeng og Russland har 3 poeng. Hvem av dem går videre? Danmark vinner nok ikke mot Belgia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lei av Drillo. Syns han er demotiverende å høre på. F.eks om Ukraina satt han bare å sa at de var dårlige. De vinner ikke EM. 

Nei, er vel ingen som tror de skal vinne hele greia. Betyr ikke at det ikke kan være gøy underveis, gøy å se at de fikk 2 mål på 4 min osv. Hvis EM bare skulle være topp lag ville det vært en veldig liten turneringen. Noe av moroa er jo og å se alle overaskelsene syns jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ludovica- skrev (40 minutter siden):

Jeg er veldig lei av Drillo. Syns han er demotiverende å høre på. F.eks om Ukraina satt han bare å sa at de var dårlige. De vinner ikke EM. 

Nei, er vel ingen som tror de skal vinne hele greia. Betyr ikke at det ikke kan være gøy underveis, gøy å se at de fikk 2 mål på 4 min osv. Hvis EM bare skulle være topp lag ville det vært en veldig liten turneringen. Noe av moroa er jo og å se alle overaskelsene syns jeg. 

Eller da han sa istad: «Jeg håper at Danmark slår Russland 2-0». Hææ? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...