Gå til innhold

Fotball EM 2021

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Frankrike - Tyskland 

Det er de to siste verdensmesterne som møtes her: Tyskland vant i Brasil i 2014, før Frankrike tok troféet hjem i Russland i 2018.

Anonymkode: 9a1c2...7cc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Frankrike XI (4-3-3): Lloris - Pavard, Kimpembe, Varane, Hernandez - Pogba, Kanté, Rabiot - Mbappé, Benzema, Griezmann.

Tyskland XI (3-4-3): Neuer - Rüdiger, Ginter, Hummels - Kimmich, Kroos, Gündogan, Gosens - Havertz, Müller, Gnabry.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Det er på ingen måter ufortjent, men det må uansett føles tungt for Ungarn, som har forsvart seg heroisk". 

Ungarn 👏👏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvordan får de til en fullsatt stadion med 60.000? Har de ikke corona der nede?🤨

Anonymkode: e1e11...ca6

De har nok det NÅ i allefall.. dæven Ungarn forsvarte seg godt!

Anonymkode: 495bd...97c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil se Frankrike Tyskland på svensk tv. Nrk har allerede klart å ødelegge kampen med å dra inn politikk, rasisme og multikulturelle korrekte meninger i sendingen sin. 

Anonymkode: 42d3d...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (5 timer siden):

Burde være en enkel oppgave for Portugal dette. Blir overrasket dersom Ungarn klarer å ta poeng her. Men Ungarn har fordel av å spille hjemme i Budapest med fullsatt stadion, og de vil nok bite fra seg. Jeg tror på en knapp seier til Portugal.

Ronaldo - say no more!

Satt og ventet på at Portugal skulle score vinnermålet helt på tampen, men så plutselig rant det inn. 3-0 var utvilsomt fortjent, men kanskje litt mye? Jeg tror denne seieren var viktig for Portugal, og en god målforskjell kan bli avgjørende helt til slutt når plassene i 8-delsfinalene skal fordeles. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vil se Frankrike Tyskland på svensk tv. Nrk har allerede klart å ødelegge kampen med å dra inn politikk, rasisme og multikulturelle korrekte meninger i sendingen sin. 

Va sa de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men god ide,  jeg har tv4 og de sender kampen der ser jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Frankrike XI (4-3-3): Lloris - Pavard, Kimpembe, Varane, Hernandez - Pogba, Kanté, Rabiot - Mbappé, Benzema, Griezmann.

Tyskland XI (3-4-3): Neuer - Rüdiger, Ginter, Hummels - Kimmich, Kroos, Gündogan, Gosens - Havertz, Müller, Gnabry.

Begge lag ønsker nok å vinne, men jeg tror at uavgjort vil være et greit resultat for begge. Både Tyskland og Frankrike valser over Ungarn, og greier seg med uavgjort mot Portugal. Da er både Frankrike, Tyskland og Portugal videre fra denne gruppa.  😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere vinner? Jeg har en liten følelse av uavgjort. Men det kan jo være helt feil 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ludovica- skrev (5 minutter siden):

Hvem tror dere vinner? Jeg har en liten følelse av uavgjort. Men det kan jo være helt feil 😅

Jeg tenker også veldig uavgjort, er to skitsterke lag som kommer til å gi alt, glede seg 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før kampen tenkte jeg Frankrike kom til å dominere, men nå er jeg veldig usikker. Heier på Frankrike!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummels hadde lyst til å spille spiss et brøkdels sekund der ja. 😄 Synd det var i feil mål! Men fin avslutning var det ;) 

Endret av Ctrl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Og DET er ansiktsuttrykket til en mann som prøver å forstå hva som nettopp skjedde... shit fuck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pluss at de ikke klarer å uttale spillernes navn. 
«grEzmann»? Seriøst? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ludovica- skrev (41 minutter siden):

Hadde vært supert med uavgjort slik at lille søte Ungarn kan ha et lite håp 🥰🥳 hilsen, stor Frankrike fan 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...