Gå til innhold

Fotball EM 2021

Anbefalte innlegg

Skrevet
Matas skrev (37 minutter siden):

Samme her. Nå har jeg hatt et håp om at Nederland (det har jeg alltid), Kroatia og Tyskland skal gå videre, alle har ryki🙄 Så nå gidder jeg ikke håpe mer på noen tror jeg, kanskje jeg skal håpe på motsatt, kanskje det hjelper?😅 

Haha ja får begynne å si det motsatte av hva man ønsker høyt. Jeg kommer til å se på uansett, men det er litt mindre gøy når man ikke heier på noen. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svenskene synger vakkert😂

• Liker 1
Skrevet
Ludovica- skrev (6 minutter siden):

Haha ja får begynne å si det motsatte av hva man ønsker høyt. Jeg kommer til å se på uansett, men det er litt mindre gøy når man ikke heier på noen. 

Ja, se på må man uansett, men det blir litt mindre spennende, det er jeg enig i. Blir gøy å se hvor langt de nordiske lagene kommer. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå tipper jeg blågul seier. 

Anonymkode: d9a7e...580

Ha, ha! Den ble du blå for. Her må man tippe enten blått eller gult.

Edit: Nå ser jeg at svenskene har litt blått på drakta også.

Og ukrainerne har litt gult. På tide å trekke seg stille og forsiktig ut av denne tråden.

Endret av Pawn Hearts
  • Liker 2
Skrevet

Har Ukraina EM's fineste drakter eller? Den blå med gult.

• Liker 1
Skrevet

Håper på ukrainsk seier her, orker ikke svensk gnål om at de er bedre enn oss. Norge, Sverige og Ukraina er jevngode. 

Godt gjort å blåse for pause før det har gått 45 min 😆

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Anonymkode: e0a88...5a4

"We still believe......"

En herlig sang. Kanskje den beste "fotballsangen" som er laget. Hørte noen i nabolaget som spilte denne på full guffe etter at England slo Tyskland. Tror nok vi kommer til å høre mer av denne sangen dersom England går videre til semifinale og eventuelt finale.

Tyskland har ofte stått i veien for Engelsk suksess. Vi må helt tilbake til VM i England i 1966 for å finne siste gang England slo Tyskland i et mesterskap (EM eller VM). England tapte kvartfinalen i VM i 1970 mot Tyskland, semifinalen i VM i 1990 mot Tyskland, semifinalen i EM i 1996 mot Tyskland og åttedelsfinalen i VM i 2010 mot Tyskland. Skal England nå endelig klare å gjøre slutt på "55 years of hurt......"?

Problemet for England er at de vanligvis ikke takler favorittstempelet. Men nå som de har slått Tyskland, så ligger alt åpent for dem. De har ikke levert festfotball, men de har vært bunnsolide. Og keeper Jordan Pickford har holdt nullen i fire av fire kamper. På papiret ligger veien nesten åpen frem til finalen på Wembley: Sverige eller Ukraina er motstander i kvartfinalen, før Danmark eller Tsjekkia kommer til London for semifinale. Jeg krysser fingrene og håper at England går helt til finalen. :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor spiller de i Glasgow, og ikke Stockholm eller Kiev?

Skrevet

Har brukt snart to omganger på å vende meg til at Sverige er i gult og ikke blått, som i mitt hodet er mest logisk :Knegg:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Stygg takling! Soleklart rødt kort til svenske Danielson. 

Endret av NordicViking
  • Liker 2
Skrevet

Rødt kort til Sverige. Dette blir spennende.

Skrevet

Veldig stygt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enda en spennende kamp, selv om det knapt ble spilt fotball i ekstraomgangene. Nå gleder jeg meg til fire spennende kvartfinaler.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, grease80s said:

Når er neste kamp?

Fredag. Merker abstinensen allerede 😛 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fredag. Merker abstinensen allerede 😛 

Hehe ja, blir lenge å vente. Takk!

Skrevet
NordicViking skrev (2 timer siden):

Problemet for England er at de vanligvis ikke takler favorittstempelet.

Problemet til England under min tid har stort sett vært at de ikke har hatt kvalitet nok i laget til å holde følge med de beste lagene. Engelskmenn og norske fans av engelsk fotball kan være  brutale på å sette for høye forventninger til eget lag. Selv England på sitt beste på de siste tyve årene var et par hakk under topplagene i verden og resultatene gjenspeilte seg det..

Blir spennende å se om de kan utnytte en relativt enkel vei til finalen slik de ikke klarte i sist VM :P

MEN! Full kudos for et flott resultat mot Tyskland i dag. En stor gratulasjon fra meg til alle Englandfans her.

Skrevet

Frank de Boer er ferdig som Nederland-trener etter EM-exiten. Det bekrefter det nederlandske fotballforbundet i en pressemelding tirsdag. Det skal bli interessant å se hvem som overtar. Den 1. september spiller nemlig Nederland en viktig VM-kvalifiseringskamp mot Norge i Oslo.  (VG)  (Nettavisen)

Skrevet

Footballs coming home.

Gjest Linny111
Skrevet

Hjemme fra ferie! Veldig underholdende kamper! Gleder meg til de neste. Typen skal ned til England på søndag, stakkar, så han er litt redd for hva som skjer om de vinner kvartfinalen også 😂 Han skal spille konsert, så det blir i hvert fall stemning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...