Gå til innhold

Fotball EM 2021

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

To av Kroatias nøkkelspillere må stå over kamp imorgen (en pga gule kort, en positiv covid). Veldig synd. Da ryker de nok. Jeg hadde håpet de skulle nå langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Jeg har ikke sett på kampen så kan ikke uttale meg om det er fortjent, men wow Tsjekkia leder 2-0...

Blir de tøffe å slå for Danmark eller..?! 🤔

Anonymkode: e80e3...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke sett på kampen så kan ikke uttale meg om det er fortjent, men wow Tsjekkia leder 2-0...

Blir de tøffe å slå for Danmark eller..?! 🤔

Anonymkode: e80e3...e77

Nederland har en mindre spiller, det har betydning. 

Anonymkode: dfee2...a64

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler Danmark og Tjekkia er relativt på samme nivå? Danmark kanskje litt bedre? Tenker ikke bare på antall mål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, at Tjekkia vant kom jo som en liten bombe..

Vi får håpe kampen etterpå blir spennende!

Anonymkode: 342e5...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linny111

Soleklart rødt kort i mine øyne. Selvsagt gjorde han det der med vilje.

Uansett utnyttet Tjekkia situasjonen godt. Nederland raknet helt. Det blir en veldig spennende kvartfinale mot Danmark!

Bryr meg egentlig ikke hvem som vinner neste kamp. Jeg har faktisk tippet Portugal, men ser at de fleste her foretrekker Belgia :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny111 skrev (18 minutter siden):

Soleklart rødt kort i mine øyne. Selvsagt gjorde han det der med vilje.

Uansett utnyttet Tjekkia situasjonen godt. Nederland raknet helt. Det blir en veldig spennende kvartfinale mot Danmark!

Bryr meg egentlig ikke hvem som vinner neste kamp. Jeg har faktisk tippet Portugal, men ser at de fleste her foretrekker Belgia :P 

Er og ganske nøytral til neste kamp, håper bare på at det blir en spennende kamp hvor det skjer masse. Vil bli underholdt 😅Heier uansett på motstanderen vinneren møter i kvart (Italia). 

Selv om min hoved favoritt er Frankrike. 

Endret av Ludovica-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 24.6.2021 den 17.20):

Hvem kommer til semifinalen? Jeg ser for meg Nederland mot England i den ene semifinalen. Den neste semifinalen blir litt mer vanskelig å tippe, da det er flere gode lag å velge blant her enn i den andre semifinalen. Jeg velger likevel å sette opp Frankrike mot Italia i denne semifinalen. Så får vi se hvordan det går.  😁

Vel, der røyk det første tipset mitt for semifinalen.  😠

Nederland fikk en spiller utvist - noe som var hardt idømt etter min mening, men jeg mener Tsjekkia vant fullt fortjent. Det betyr samtidig at Danmarks sjanse til å nå semifinalen har økt betraktelig. Tsjekkia mot Danmark er i utgangspunktet en helt åpen kamp, men jeg håper at ballen ruller Danmarks vei.  🟥🟥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Linny111
17 minutter siden, Ludovica- said:

Er og ganske nøytral til neste kamp, håper bare på at det blir en spennende kamp hvor det skjer masse. Vil bli underholdt 😅Heier uansett på motstanderen vinneren møter i kvart (Italia). 

Selv om min hoved favoritt er Frankrike. 

Ja, håper det skjer mye bra her! Synes de siste par kampene har vært litt trege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (32 minutter siden):

Gøy med Tsjekkia.

Nå håper jeg bare Belgia vinner mot Portugal. 

Holder Belgia som en liten favoritt, men Portugal vil ikke gi seg uten kamp. Er det lov å håpe på drama, ekstraomganger og straffekonk?  :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
NordicViking skrev (Akkurat nå):

Holder Belgia som en liten favoritt, men Portugal vil ikke gi seg uten kamp. Er det lov å håpe på drama, ekstraomganger og straffekonk?  :ball:

Det blir nok en spennende kamp, ja :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (7 minutter siden):

Ja!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...