Gjest Linny111 Skrevet 20. juni 2021 #821 Del Skrevet 20. juni 2021 Kan det bli verre for Wales? 😂 Jeg har tippet på at de går videre med tredjeplass, og det kan stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #822 Del Skrevet 20. juni 2021 hvorfor i alle dager har Xhaka bleika håret forresten? Ser ikke videre bra ut synes jeg. Anonymkode: 8da17...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Setesdøl Skrevet 20. juni 2021 #823 Del Skrevet 20. juni 2021 Fotball er gama😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. juni 2021 #824 Del Skrevet 20. juni 2021 Gleder meg til Danmark og Russland i morgen, nå må Danmark vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 20. juni 2021 #825 Del Skrevet 20. juni 2021 Just now, Athena79 said: Gleder meg til Danmark og Russland i morgen, nå må Danmark vinne. Jeg er spent på hvordan den gruppa ender! Så mye kan skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. juni 2021 #826 Del Skrevet 20. juni 2021 Æsj, https://www.dagbladet.no/video/slaktes-for-dette/JQtd5DfI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. juni 2021 #827 Del Skrevet 20. juni 2021 Linny111 skrev (7 minutter siden): Jeg er spent på hvordan den gruppa ender! Så mye kan skje! Ja, veldig spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayo Skrevet 20. juni 2021 #828 Del Skrevet 20. juni 2021 Kudos til Wales som forsvarer seg godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #829 Del Skrevet 20. juni 2021 Athena79 skrev (12 minutter siden): Gleder meg til Danmark og Russland i morgen, nå må Danmark vinne. Håper at Russland vinner. Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 20. juni 2021 #830 Del Skrevet 20. juni 2021 (endret) Italia stilte som ventet med "B-laget", men kontrollerte likevel inn til seier. Mancini ønsker at alle spillerne i troppen skal få spilletid, og byttet ut keeper i sluttminuttene. Den eneste på det italienske laget som ikke har fått spilletid i de tre EM-kampene er visstnok 3.-keeper. 😁 All honnør til et Wales-lag som kjempet som løver - til tross for en spiller utvist. Det betalte seg med plass i 8-delsfinalen. Sveits har fortsatt en liten mulighet til å gå videre. Italia møter laget som blir nr. 2 i gruppe C (Ukraina eller Østerrike), og vinneren av denne kampen møter sannsynligvis Belgia i kvartfinalen. Wales møter laget som blir nr. 2 i gruppe B. Det blir enten Danmark, Russland eller Finland. Endret 20. juni 2021 av NordicViking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #831 Del Skrevet 20. juni 2021 Russland - Danmark Denne kampen spilles samtidig som Finland-Belgia. Det er Russland som er oppført som vert, men matchen spilles i Parken i København. Slik det står før kampstart har Russland den viktige andreplassen som automatisk kvalifiserer til videre spill. Finland har også tre poeng og Danmark har null poeng og 1-3 i målforskjell. Ser vi på historikken fra EM i 2016 så kan man klare å havne blant de fire beste gruppetreerne med tre poeng. Men man kan ikke ha minusmålforskjell. I 2016 var to lag som gikk videre i denne potten med fire poeng og to lag med null i målforskjell og med tre poeng. Slik har danskene en jobb å gjøre i aften: De må vinne med to mål eller mer. De har kjempet på imponerende vis selv i lys av Eriksens fravær, og må bare kjøre på i samme spor igjen. Russisk triumf garanterer videre spill. Tredjeplass kan faktisk også holde, men vi antar at russerne ikke vil ta noen sjanser. Fernandes (f) er trolig ute. Det er mulig at Danmark gjør noen justeringer på laget. Uansett tror vi Parken-publikummet kan løfte laget frem til en seier. Odds er 4,60 på Russland og 1,70 på Danmark Anonymkode: 9a1c2...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 #832 Del Skrevet 20. juni 2021 Finland - Belgia EM-gruppe B. Finland møter Belgia i Sankt-Petersburg, og her har finnene faktisk en mulighet til å klare avansement til neste fase i mesterskapet. Det vil i så fall være en gigantisk overraskelse hvis de makter å manøvrere seg til gruppens andreplass. Slik det ligger an i puljen så har Belgia seks poeng, Russland og Finland står med tre poeng - og Danmark har ingen poeng. Finland vant åpningskampen sin med 1-0 over Danmark, men hadde ikke så voldsomt mye offensivt å by på i nummer to-matchen mot Russland - som de tapte 0-1. De kom til en scoring som ble annullert for offside, men det var på en måte det. Vi ser for oss at finnene blir overkjørt når det gjelder ballbesittelse. Og slik blir det å satse på overganger eller dødballsituasjoner. Belgia slo Russland 3-0 i sitt første oppgjør. Og fikk vendt 0-1 til 2-1 i København mot Danmark på torsdag. Belgia har lenge vært helt enestående med bare ett nederlag siden november 2018, og er allerede kvalifisert for videre spill. De vinner her hvis de absolutt vil. Men lagets motivasjon vet vi litt mer om når lagoppstillingene blir kjent. Heia Finland!! 🥰🥳🥳 Anonymkode: 9a1c2...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 21. juni 2021 #833 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Russland - Danmark Denne kampen spilles samtidig som Finland-Belgia. Det er Russland som er oppført som vert, men matchen spilles i Parken i København. Slik det står før kampstart har Russland den viktige andreplassen som automatisk kvalifiserer til videre spill. Finland har også tre poeng og Danmark har null poeng og 1-3 i målforskjell. Anonymkode: 9a1c2...7cc Finland slo Danmark 1-0. Russland slo Finland 1-0. Hva skjer dersom Danmark slår Russland 1-0 og Belgia samtidig slår Finland? Er det innbyrdes oppgjør eller målforskjell som avgjør hvem som blir nr. 2, 3 og 4 i gruppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #834 Del Skrevet 21. juni 2021 Mange merkelige kamper nå, hvor mange kalkulerer og tenker taktikk, og hviler nøkkelspillere, mye rart kan skje. Gleder meg til cupspillet, da blir det full action! Hvem er din favoritt så langt? Anonymkode: 3237e...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #835 Del Skrevet 21. juni 2021 NordicViking skrev (3 timer siden): Finland slo Danmark 1-0. Russland slo Finland 1-0. Hva skjer dersom Danmark slår Russland 1-0 og Belgia samtidig slår Finland? Er det innbyrdes oppgjør eller målforskjell som avgjør hvem som blir nr. 2, 3 og 4 i gruppa? Det du skriver er faktisk det mest realistiske resultatet. Jeg heier på Russland, men tror at Danmark slår dem. Hvis det blir sånn, da har Belgia 9 poeng, Russland 3 poeng, Danmark 3 poeng og Finland 3 poeng. Hva gjør man da? Send hele gruppa videre, sier jeg! 😀 Spennende! 😁😁 Anonymkode: 9a1c2...7cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 21. juni 2021 #836 Del Skrevet 21. juni 2021 Ryddet for brudd på opphavsretten. Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #837 Del Skrevet 21. juni 2021 På odds har Ukraina 3,45 og Østerrike 3,45 😁 Spenning! Anonymkode: 9a1c2...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #838 Del Skrevet 21. juni 2021 50 minutter siden, AnonymBruker said: Det du skriver er faktisk det mest realistiske resultatet. Jeg heier på Russland, men tror at Danmark slår dem. Hvis det blir sånn, da har Belgia 9 poeng, Russland 3 poeng, Danmark 3 poeng og Finland 3 poeng. Hva gjør man da? Send hele gruppa videre, sier jeg! 😀 Spennende! 😁😁 Anonymkode: 9a1c2...7cc Denne saken forklarer det godt https://www.tv2.no/sport/14070633/ Det kan faktisk ende med at Danmark går videre på fair play 😄 Anonymkode: d9a7e...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #839 Del Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Denne saken forklarer det godt https://www.tv2.no/sport/14070633/ Det kan faktisk ende med at Danmark går videre på fair play 😄 Anonymkode: d9a7e...580 Og hva menes med fair play? Hvordan de har oppført seg så langt? 😁 Så utrolig spennende, can’t wait! 🥰🥳🥳 Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 21. juni 2021 #840 Del Skrevet 21. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Og hva menes med fair play? Hvordan de har oppført seg så langt? 😁 Så utrolig spennende, can’t wait! 🥰🥳🥳 Anonymkode: 9a1c2...7cc Det er vel færrest gule og røde kort, er det ikke? Så her er det om å gjøre å vinne, men samtidig ikke dra på seg kort. Det blir veldig spennende! Det er noen spennende oppgjør i dag. Ukraina - Østerrike føles også veldig åpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå