Gå til innhold

Fotball EM 2021

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Gjest Linny111

Kan det bli verre for Wales? 😂 Jeg har tippet på at de går videre med tredjeplass, og det kan stemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

hvorfor i alle dager har Xhaka bleika håret forresten? Ser ikke videre bra ut synes jeg. 

Anonymkode: 8da17...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111
Just now, Athena79 said:

Gleder meg til Danmark og Russland i morgen, nå må Danmark vinne. 

Jeg er spent på hvordan den gruppa ender! Så mye kan skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
Linny111 skrev (7 minutter siden):

Jeg er spent på hvordan den gruppa ender! Så mye kan skje!

Ja, veldig spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Athena79 skrev (12 minutter siden):

Gleder meg til Danmark og Russland i morgen, nå må Danmark vinne. 

Håper at Russland vinner. 

Anonymkode: 9a1c2...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italia stilte som ventet med "B-laget", men kontrollerte likevel inn til seier. Mancini ønsker at alle spillerne i troppen skal få spilletid, og byttet ut keeper i sluttminuttene. Den eneste på det italienske laget som ikke har fått spilletid i de tre EM-kampene er visstnok 3.-keeper.  😁

All honnør til et Wales-lag som kjempet som løver - til tross for en spiller utvist. Det betalte seg med plass i 8-delsfinalen. Sveits har fortsatt en liten mulighet til å gå videre.

Italia møter laget som blir nr. 2 i gruppe C (Ukraina eller Østerrike), og vinneren av denne kampen møter sannsynligvis Belgia i kvartfinalen.

Wales møter laget som blir nr. 2 i gruppe B. Det blir enten Danmark, Russland eller Finland.

Endret av NordicViking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Russland - Danmark 

Denne kampen spilles samtidig som Finland-Belgia. Det er Russland som er oppført som vert, men matchen spilles i Parken i København. Slik det står før kampstart har Russland den viktige andreplassen som automatisk kvalifiserer til videre spill. Finland har også tre poeng og Danmark har null poeng og 1-3 i målforskjell. Ser vi på historikken fra EM i 2016 så kan man klare å havne blant de fire beste gruppetreerne med tre poeng. Men man kan ikke ha minusmålforskjell. I 2016 var to lag som gikk videre i denne potten med fire poeng og to lag med null i målforskjell og med tre poeng. Slik har danskene en jobb å gjøre i aften: De må vinne med to mål eller mer. De har kjempet på imponerende vis selv i lys av Eriksens fravær, og må bare kjøre på i samme spor igjen. Russisk triumf garanterer videre spill. Tredjeplass kan faktisk også holde, men vi antar at russerne ikke vil ta noen sjanser. Fernandes (f) er trolig ute. Det er mulig at Danmark gjør noen justeringer på laget. Uansett tror vi Parken-publikummet kan løfte laget frem til en seier.

Odds er 4,60 på Russland og 1,70 på Danmark 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finland - Belgia 

EM-gruppe B. Finland møter Belgia i Sankt-Petersburg, og her har finnene faktisk en mulighet til å klare avansement til neste fase i mesterskapet. Det vil i så fall være en gigantisk overraskelse hvis de makter å manøvrere seg til gruppens andreplass. Slik det ligger an i puljen så har Belgia seks poeng, Russland og Finland står med tre poeng - og Danmark har ingen poeng. Finland vant åpningskampen sin med 1-0 over Danmark, men hadde ikke så voldsomt mye offensivt å by på i nummer to-matchen mot Russland - som de tapte 0-1. De kom til en scoring som ble annullert for offside, men det var på en måte det. Vi ser for oss at finnene blir overkjørt når det gjelder ballbesittelse. Og slik blir det å satse på overganger eller dødballsituasjoner. Belgia slo Russland 3-0 i sitt første oppgjør. Og fikk vendt 0-1 til 2-1 i København mot Danmark på torsdag. Belgia har lenge vært helt enestående med bare ett nederlag siden november 2018, og er allerede kvalifisert for videre spill. De vinner her hvis de absolutt vil. Men lagets motivasjon vet vi litt mer om når lagoppstillingene blir kjent.

Heia Finland!! 🥰🥳🥳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Russland - Danmark 

Denne kampen spilles samtidig som Finland-Belgia. Det er Russland som er oppført som vert, men matchen spilles i Parken i København. Slik det står før kampstart har Russland den viktige andreplassen som automatisk kvalifiserer til videre spill. Finland har også tre poeng og Danmark har null poeng og 1-3 i målforskjell.

Finland slo Danmark 1-0. Russland slo Finland 1-0. Hva skjer dersom Danmark slår Russland 1-0 og Belgia samtidig slår Finland? Er det innbyrdes oppgjør eller målforskjell som avgjør hvem som blir nr. 2, 3 og 4 i gruppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mange merkelige kamper nå, hvor mange kalkulerer og tenker taktikk, og hviler nøkkelspillere, mye rart kan skje. Gleder meg til cupspillet, da blir det full action!

Hvem er din favoritt så langt?

Anonymkode: 3237e...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
NordicViking skrev (3 timer siden):

Finland slo Danmark 1-0. Russland slo Finland 1-0. Hva skjer dersom Danmark slår Russland 1-0 og Belgia samtidig slår Finland? Er det innbyrdes oppgjør eller målforskjell som avgjør hvem som blir nr. 2, 3 og 4 i gruppa?

Det du skriver er faktisk det mest realistiske resultatet. Jeg heier på Russland, men tror at Danmark slår dem. 

Hvis det blir sånn, da har Belgia 9 poeng, Russland 3 poeng, Danmark 3 poeng og Finland 3 poeng. Hva gjør man da? Send hele gruppa videre, sier jeg! 😀

Spennende! 😁😁 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

På odds har Ukraina 3,45 og Østerrike 3,45 😁 Spenning! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Det du skriver er faktisk det mest realistiske resultatet. Jeg heier på Russland, men tror at Danmark slår dem. 

Hvis det blir sånn, da har Belgia 9 poeng, Russland 3 poeng, Danmark 3 poeng og Finland 3 poeng. Hva gjør man da? Send hele gruppa videre, sier jeg! 😀

Spennende! 😁😁 

Denne saken forklarer det godt

https://www.tv2.no/sport/14070633/

Det kan faktisk ende med at Danmark går videre på fair play 😄

Anonymkode: d9a7e...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Denne saken forklarer det godt

https://www.tv2.no/sport/14070633/

Det kan faktisk ende med at Danmark går videre på fair play 😄

Anonymkode: d9a7e...580

Og hva menes med fair play? Hvordan de har oppført seg så langt? 😁 Så utrolig spennende, can’t wait! 🥰🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hva menes med fair play? Hvordan de har oppført seg så langt? 😁 Så utrolig spennende, can’t wait! 🥰🥳🥳

Det er vel færrest gule og røde kort, er det ikke? Så her er det om å gjøre å vinne, men samtidig ikke dra på seg kort. Det blir veldig spennende! Det er noen spennende oppgjør i dag. Ukraina - Østerrike føles også veldig åpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...