Gå til innhold

Fotball EM 2021

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Helt ærlig så håper jeg at Polen og Slovakia går videre ☺️

Anonymkode: 9a1c2...7cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra VG 😁

Person A sier: «Da får vi bare håpe at Polen slår Sverige i siste kampen. Jeg trodde Spania var en av favorittene og bare uheldig mot Sverige, men dette tyder ikke bra» 

Person B svarer: «Är det för att Jorgubbarna kostar 90kr per/korg i Norge som du vill att Polen ska vinna?» 

🤣🤣🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kveldens kamper er ganske uinteressante.

Den ene kampen er mellom to lag som helt sikkert går videre og den andre kampen er mellom to lag som er ganske sjanseløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tyrkia har potensial til å overraske og kan med seier gå videre.

Anonymkode: 3237e...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tyrkia har potensial til å overraske og kan med seier gå videre.

Gå videre? Med tre poeng? 
Tviler på at laget som har tapt to kamper kan overraske...Så en video i går hvor de kalte Tyrkia for «EMs største skuffelse». 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tviler på at laget som har tapt to kamper kan overraske...Så en video i går hvor de kalte Tyrkia for «EMs største skuffelse». 

Hvorfor ikke? Tyrkia har underprestert, og 4 treere går videre fra gruppespillet. Tre poeng kan være nok. Nå er målforskjellen ussel for Tyrkia, men likevel, muligheten er der så absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Fantastisk at det er 3 damer og en afrikaner i studio til å kommentere Europeisk mesterskap for herrer. Alt for å fremme kvinnefotball og mangfold. At Nrk aldri blir lei av å manipulere og indoktrinere! Enda bra Nrk ikke har innflytelse på laguttaket, slik at vi kan nyte kampen ut fra ferdigheter og kompetanse, som tross alt er det viktigste :) Jeg har ingen ting i mot de som er i studio, bare så det er sagt, det er Nrk som er fullstendig fucked.

Etniske hvite menn blir forbigått overalt..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvorfor ikke? Tyrkia har underprestert, og 4 treere går videre fra gruppespillet. Tre poeng kan være nok. Nå er målforskjellen ussel for Tyrkia, men likevel, muligheten er der så absolutt.

Det er absolutt ingen mulighet med mindre de slår Sveits 8-0 eller noe 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tviler på at laget som har tapt to kamper kan overraske...Så en video i går hvor de kalte Tyrkia for «EMs største skuffelse»

Ja, Tyrkia er kanskje EMs største skuffelse. Hadde ventet mer av dem enn det de har vist til nå. I kveld er det siste sjanse til å ta poeng, og de er nødt til å vinne - men kommer neppe videre uansett. Sveits blir ingen kasteball, og jeg holder dem som en liten favoritt. 

Italia er allerede klar for 8-delsfinalen, og jeg blir ikke overrasket om de hviler noen av de største stjernene. De kommer allikevel til å valse over Wales.

Endret av NordicViking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hva folk baserer at Tyrkia har underprestert på. Begynner vel å bli en stund siden tyrkisk fotball hadde noe å vise til i landslagssammenhegn.. Det samme kan sies i seriefotball internasjonalt.

På papiret har de vel en god ellever, men det burde ikke gi dem noe mer enn en underdogstatus.

Spania er EM største skuffelse for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra VG: 

Jens Kleinefeld var en av legene som var med på å redde Christian Eriksens liv da han fikk hjertestans i danskenes EM-åpning mot Finland. Den tyske legen avslørte i et intervju med et tysk mediehus Eriksens første ord etter gjenopplivingen.

«For fanden, jeg er kun 29 år gammel», skal ha vært det første Eriksen sa.

Det hadde ikke Eriksen godkjent, ifølge kommunikasjonssjef i Det danske fotballforbundet (DBU), Jakob Høyer.

– Det er problematisk at vi har medlemmer av UEFAs medisinske stab, og ikke en del av vår stab, som uttaler seg om det her, sier Høyer til dansk TV 2.

Det danske fotballforbundet har henvendt seg til UEFA angående saken.

Ifølge dansk TV 2 skal Kleinefeld være lei seg for situasjonen. Han sier at han har beklaget til det danske støtteapparatet.

– Det var ikke min hensikt å snakke om Christian Eriksen, og det var kun min hensikt å snakke om hvor viktig arbeidet med gjenoppliving er, sier den Kleinefeld i en kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linny111

Tyrkia har alltid vært elendige, og jeg plasserte dem sist i gruppa.

Det kan bli spennende i dag. Tror Sveits vinner og går videre med fire poeng som gruppetreer. Tror egentlig alle gruppetreerne som vil gå videre, må satse på 4 poeng nå. Det er mange som slår hverandre i disse kampene, så det blir veldig likt. Jeg trodde Wales ville få tredjeplass i gruppa, men ser ut til at de komme på andre. Jeg liker dem veldig godt som lag, de la seg ikke i forsvar da de ledet mot Tyrkia, og det var en bra kamp. Ellers ikke en kjempespennende dag, men det er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gleder meg til Ukraina - Østerrike! «Vinn eller forsvinn» kamp 😁 

EM-gruppe C har begge disse lagene en fellesnevner. Og det er de har røket for Nederland og slått Nord-Makedonia - og derfor har bokført tre poeng hver. Slik ligger det an til at et uavgjortresultat i Bucuresti, Romania, mest sannsynlig vil holde til et videre avansement. Men ettersom Ukraina har scoret ett mål mer enn Østerrike så har de en fordel med at de har skjebnen i egne hender. For dem vil en eventuell uavgjortkamp i kveld garantere fortsatt spill i EM. Slik gjenstår det å se hva slags grep Ukrainas landslagssjef Andriy Sjevtsjenko foretar. Vil han stille med et mer defensivt orientert lag for eksempel. Å gå for uavgjort er mer av et risiko-prosjekt for Østerrikes del. For da blir det slik at de håper på ende opp som en av de fire tredje best plasserte lagene. Zubkov kant) er ute for Ukraina. Østerrike får tilbake Arnautovic (a) fra karantene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Linny111

Denne førsteomgangen kunne ikke bitt bedre for Sveits.  Jeg håper Wales går videre, men det er spennende når det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...