AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #561 Del Skrevet 15. juni 2021 Ludovica- skrev (2 minutter siden): Hvorfor han han ene tyske sånn batman/øye maske opplegg? JA den var.... rar. Anonymkode: 495bd...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #562 Del Skrevet 15. juni 2021 Ludovica- skrev (5 minutter siden): Hvorfor han han ene tyske sånn batman/øye maske opplegg? The centre-back suffered a facial injury at the end of the 1-1 semi-final first- leg draw at Real Madrid in the Champions League. ☺️ Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 15. juni 2021 #563 Del Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): JA den var.... rar. Anonymkode: 495bd...97c Synes den var kul, litt superhero 😅 Alt åpent i denne kampen. Tyskland presser, men ser ikke ut til å klare å avslutte. Mulig Werner kommer inn neste omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #564 Del Skrevet 15. juni 2021 Gleder meg til Finland - Russland i morgen!! 🥳🥳 Denne kampen spilles i St.Petersburg, Russland, selv om det er Finland som står oppført med hjemmebane. Finland sikret seg en 1-0- seier på første EM-forsøk. Men triumfen over Danmark kom selvfølgelig i skyggen av helt andre omstendigheter den lørdagskvelden. Finnene viste uansett at de ikke var engstelig for å ta plass i en slik storturnering - selv om de er ferskinger på dette nivået. Nå er vi spent på om de makter å følge opp. Vi husker hvordan Norge har vunnet sine første kamper i et EM - eller VM-gruppespill, men bare for å ikke tåle presset og den ekstra medie-oppmerksomheten som følger med. Akkurat press på seg har ikke Finland. De er klassifisert som det svakeste laget her av Norsk Tipping - til tross for at de kun har tapt fire av 12 siste kamper i alle sammenhenger (6-2-4). Press er det Russland som har på seg etter at de røk så klart som 0-3 mot Belgia. Zhirkov (f) og Kuzyaev (mb) er ventelig ute. Russerne kan vise til 3-1-2-fasit på seks seneste kamper. Men vi lurer på om de er gjort til for store favoritter i denne oddssettingen. Enig. Tror mer på uavgjort. For Finland er det ingen stress, men Russland MÅ vinne. Anonymkode: 9a1c2...7cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 15. juni 2021 #565 Del Skrevet 15. juni 2021 (endret) Linny111 skrev (På 14.6.2021 den 16.16): Spiller alt som er. Fantasy, Match prediction, tournament prediction. Irriterende at det byttes automatisk i første-elleveren min på EM-fantasy. Bare en spiller ikke starter kampen, men sitter på benken. Hva om han kommer innpå og sanker masse poeng? Endret 15. juni 2021 av ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 15. juni 2021 #566 Del Skrevet 15. juni 2021 Føler det har vært gjennomgående at det er mest action i 2. omgang. Men og at det har skjedd mest i kampene hvor ingen av de store spiller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #567 Del Skrevet 15. juni 2021 Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 15. juni 2021 #568 Del Skrevet 15. juni 2021 (endret) Synes Frankrike - Tyskland ble en kjedelig kamp. Joda, høy tenning og tidvis høyt balltempo. Men det var lite farligheter, og jeg falt heller bort for å bedrive småsnakk i ugne bakgater på KG. Da er underholdningsverdien lav på skjermen. 😜 Edit: Så skjedde det jo selvfølgelig noe akkurat i det jeg skrev dette Endret 15. juni 2021 av Ctrl 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. juni 2021 #569 Del Skrevet 15. juni 2021 (endret) Typisk 2 offside mål. Endret 15. juni 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #570 Del Skrevet 15. juni 2021 Ctrl skrev (8 minutter siden): Synes Frankrike - Tyskland ble en kjedelig kamp. Joda, høy tenning og tidvis høyt balltempo. Men det var lite farligheter, og jeg falt heller bort for å bedrive småsnakk i ugne bakgater på KG. Da er underholdningsverdien lav på skjermen. 😜 Edit: Så skjedde det jo selvfølgelig noe akkurat i det jeg skrev dette Veldig kjedelig. Typisk overhypet kamp... Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #571 Del Skrevet 15. juni 2021 Kan Ungarn slå Tyskland...? Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #572 Del Skrevet 15. juni 2021 For første gang i deres lange historie har Tyskland tapt en åpningskamp i EM! Selvmålet til Mats Hummels blir avgjørende - og Tyskland er nå på bakbeina i dødens gruppe. Portugal og Frankrike troner øverst med tre poeng hver etter kamp én i gruppe F. Anonymkode: 9a1c2...7cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 15. juni 2021 #573 Del Skrevet 15. juni 2021 Jeg grugleder meg til de to neste Portugal kampene for jeg vil helst ha både Frankrike og Tyskland videre. Og spent på hvem som slår Portugal ut (siden de ikke skal til finale etter mitt ønske). Men ellers gleder jeg meg nesten mest til semi-finalene! Syns ofte de er mest spennende og intense i både EM og VM. Mimrer om f.eks Brasil- Tyskland vm 2014. Finaler er selvsagt gøy, men ikke alltid like intenst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. juni 2021 #574 Del Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kan Ungarn slå Tyskland...? Anonymkode: 9a1c2...7cc Nei, det tviler jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #575 Del Skrevet 16. juni 2021 Tyrkia - Wales Både Tyrkia og Wales trenger poeng etter sine respektive åpningskamper. Tyrkia var direkte skuffende mot Italia fredag aften, og røk 0-3. At tyrkerne skulle satse på kontringer var i utgangspunktet opplagt. Men de ble spilt så lave på banen, og rakk i liten grad å virkelig få "puste med ballen" - rett og slett få tid til å skape så mye selv. Wales berget 1-1 mot Sveits på denne arenaen i Baku i Aserbajdsjan på lørdag. De var riktignok noe heldige - men uansett så er ett poeng en god start. Og tenk på at de kun har tapt i tre av 20 siste matcher (11-6-3). Utfordringen for waliserne er å score mål. Kun i én av 12 siste matcher i alle sammenhenger har de klart å score mer enn ett mål. Noen endringer på lagene fra sist er sannsynlig i en på papiret åpen duell. Anonymkode: 9a1c2...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #576 Del Skrevet 16. juni 2021 Italia - Sveits Italia beseiret Tyrkia med 3-0 i turneringens åpningskamp på fredag. Slik bekreftet de inntrykket av å være Europas fremste formlag. For nå har italienerne spilt 28 kamper på rad uten tap, og de ni siste har gitt ni seirer, 28 mål og ingen baklengsmål. Det er imponerende tall, men også rent spillemessig synes vi de var gode mot Tyrkia. Slik gode kamprekker brytes jo før eller siden, men italienerne har selvtillit nå. Og slik er det ingen grunn til å bytte på startlaget fra sist. Sveits endte opp med 1-1 mot Wales i sin første kamp. Sveitserne har bokført en fin formkurve på 6-2-0 på åtte siste kamper i alle sammenhenger. Men har utover Spania har de møtt relativt enkel motstand. Vi forventer at de presterer mot nabolandet, men at Italia tar seieren hjem i Roma. Anonymkode: 9a1c2...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #577 Del Skrevet 16. juni 2021 Finland - Russland (team news) After the distressing scenes against Denmark, Finland will have to check on the well-being of their players to see who is available to face Russia. Joel Pohjanpalo ended up scoring the winner against Denmark and will keep his place up front as a result. Andrey Mostovoy has tested positive for COVID-19 and been replaced in the squad by Roman Yevgenyev. After opening up with a 3-0 defeat to Belgium in Group B, Russia head coach Stanislav Cherchesov will surely ponder changes for Wednesday. Denis Cheryshev was subbed on to replace an injured Daler Kuzyaev against Belgium only to come off in the second half himself. Yuri Zhirkov, 37, started against Belgium at the weekend but will now miss the remainder of the tournament through injury. Russia may even revert back to a three-man defence after surprisingly lining up in a 4-2-3-1 shape against Belgium. Anonymkode: 9a1c2...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #578 Del Skrevet 16. juni 2021 😁😁 Anonymkode: 9a1c2...7cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den Sagnomsuste Skrevet 16. juni 2021 #579 Del Skrevet 16. juni 2021 Ludovica- skrev (11 timer siden): Jeg grugleder meg til de to neste Portugal kampene for jeg vil helst ha både Frankrike og Tyskland videre. Og spent på hvem som slår Portugal ut (siden de ikke skal til finale etter mitt ønske). Men ellers gleder jeg meg nesten mest til semi-finalene! Syns ofte de er mest spennende og intense i både EM og VM. Mimrer om f.eks Brasil- Tyskland vm 2014. Finaler er selvsagt gøy, men ikke alltid like intenst. De fire beste 3rne går videre til utslagsrundene. Dersom Tyskland slår Ungarn mye og tar ett poeng mot Portugal taler mye for at de tar seg videre. 4 poeng er etter alt å dømme nok. Tror Ungarn får en god omgang pryl av Tyskland når de møtes. Portugal vil sannsynligvis også være fornøyd med poengdeling mot Tyskland. Da har de 4 poeng før de skal møte Frankrike. Mye taler for at vi får med oss tre lag fra denne puljen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #580 Del Skrevet 16. juni 2021 Er det 1. og 2. plassen i hver gruppe som går videre? Anonymkode: dfee2...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå