AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Vet ikke om dette passer inn her, men det er én ting jeg ikke skjønner med menn. Menn er veldig visuelt drevne. De tenner i større grad av det visuelle, og utseende teller mer for menn enn kvinner. hvorfor er dere ikke visuelt sterke på andre områder!? Hvorfor domineres ikke klesdesign og interiørdesign for av menn? Dette burde jo være deres sterkeste side? Detaljfokus anses som feminint, men dere er jo de mest visuelt fokuserte av oss! Anonymkode: 91ed7...e58 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke om dette passer inn her, men det er én ting jeg ikke skjønner med menn. Menn er veldig visuelt drevne. De tenner i større grad av det visuelle, og utseende teller mer for menn enn kvinner. hvorfor er dere ikke visuelt sterke på andre områder!? Hvorfor domineres ikke klesdesign og interiørdesign for av menn? Dette burde jo være deres sterkeste side? Detaljfokus anses som feminint, men dere er jo de mest visuelt fokuserte av oss! Anonymkode: 91ed7...e58 Hele moteindustrien styres jo av homofile menn omtrent. Men tror det ellers går på interesse. Menn driter i hva som er stilfullt, så lenge det er sexy. Er mere kroppen til dama man studerer og ikke hvilke klær hun har på seg så lenge formene vises hvis det gir mening.😅 Anonymkode: e45fe...721 7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 Menn er fra Mars, kvinner er fra Venus Anonymkode: a8e8a...453
blåbærpai Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 Det handler rett og slett om nytelsen ved å betrakte. Og ikke om å utøve. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #5 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Vet ikke om dette passer inn her, men det er én ting jeg ikke skjønner med menn. Menn er veldig visuelt drevne. De tenner i større grad av det visuelle, og utseende teller mer for menn enn kvinner. hvorfor er dere ikke visuelt sterke på andre områder!? Hvorfor domineres ikke klesdesign og interiørdesign for av menn? Dette burde jo være deres sterkeste side? Detaljfokus anses som feminint, men dere er jo de mest visuelt fokuserte av oss! Anonymkode: 91ed7...e58 Du blander sex og estetikk. Menn er ikke opptatt av uviktige bagateller. Anonymkode: 32f6e...1cb
Frøkensina Skrevet 29. mai 2021 #6 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du blander sex og estetikk. Menn er ikke opptatt av uviktige bagateller. Anonymkode: 32f6e...1cb La meg gjette du er mann? Uten estetisk sans vet man ikke hva man går glipp av. Vil heller si at sex er uviktig og noe enhver bananflue opptar seg med. 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #7 Skrevet 29. mai 2021 Frøkensina skrev (39 minutter siden): La meg gjette du er mann? Uten estetisk sans vet man ikke hva man går glipp av. Vil heller si at sex er uviktig og noe enhver bananflue opptar seg med. Langt på vei enig med deg der. Ts; jeg tror ikke nødvendigvis det er en slik kobling, men det er massevis med mannlige estetikere, kunstnere, arkitekter, industridesignere etc. Og hva hvis du snur spørsmålet? Hvorfor har ikke alle disse damene et mer visuelt tenningsmønster? Anonymkode: 5e1b2...1df 2
Chomsky89 Skrevet 29. mai 2021 #8 Skrevet 29. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke om dette passer inn her, men det er én ting jeg ikke skjønner med menn. Menn er veldig visuelt drevne. De tenner i større grad av det visuelle, og utseende teller mer for menn enn kvinner. hvorfor er dere ikke visuelt sterke på andre områder!? Hvorfor domineres ikke klesdesign og interiørdesign for av menn? Dette burde jo være deres sterkeste side? Detaljfokus anses som feminint, men dere er jo de mest visuelt fokuserte av oss! Hvorfor er det nødvendigvis en konflikt her? Vist menn er så visuelt drevne, så er det vell ikke utenkelig at kvinner er tilpasset dette fra naturens side Endret 29. mai 2021 av Chomsky89 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #9 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hele moteindustrien styres jo av homofile menn omtrent. Men tror det ellers går på interesse. Menn driter i hva som er stilfullt, så lenge det er sexy. Er mere kroppen til dama man studerer og ikke hvilke klær hun har på seg så lenge formene vises hvis det gir mening.😅 Anonymkode: e45fe...721 Menn menn flest er ikke så opptatt av hvordan ting ser ut rundt dem, hva de har på seg etc. der er damer mer interessert. Hvorfor det? Det gir ingen mening når menn er mer visuelle. Hvorfor har de ikke den interessen, når de er mer visuelle? Anonymkode: 91ed7...e58
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #10 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du blander sex og estetikk. Menn er ikke opptatt av uviktige bagateller. Anonymkode: 32f6e...1cb De er veldig opptatt av uviktige bagateller når det kommer til kvinners utseende. Anonymkode: 91ed7...e58
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #11 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Langt på vei enig med deg der. Ts; jeg tror ikke nødvendigvis det er en slik kobling, men det er massevis med mannlige estetikere, kunstnere, arkitekter, industridesignere etc. Og hva hvis du snur spørsmålet? Hvorfor har ikke alle disse damene et mer visuelt tenningsmønster? Anonymkode: 5e1b2...1df Ja, men det handler vel så mye om tilgangene til disse yrkene (sånn historisk og på verdensbasis) det er jo like rart, for kvinner flest er mye mer opptatt av estetikk. Anonymkode: 91ed7...e58
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #12 Skrevet 30. mai 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke om dette passer inn her, men det er én ting jeg ikke skjønner med menn. Menn er veldig visuelt drevne. De tenner i større grad av det visuelle, og utseende teller mer for menn enn kvinner. hvorfor er dere ikke visuelt sterke på andre områder!? Hvorfor domineres ikke klesdesign og interiørdesign for av menn? Dette burde jo være deres sterkeste side? Detaljfokus anses som feminint, men dere er jo de mest visuelt fokuserte av oss! Anonymkode: 91ed7...e58 Premisset ditt er feil. Kvinner er mye mer opptatt av utseende enn hva menn er. Anonymkode: 61645...4c7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #13 Skrevet 30. mai 2021 Lukter bittert av denne tråden. Fiks deg så bra du kan med det du har, og kle på deg et smil! Det er det vakreste som finnes! Stort smil, godt hjerte og positiv innstilling til livet. UANSETT hvordan du ser ut, vil bitterheten forringe deg men smilet vil løfte deg! Your choice Anonymkode: bb16a...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #14 Skrevet 30. mai 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Premisset ditt er feil. Kvinner er mye mer opptatt av utseende enn hva menn er. Anonymkode: 61645...4c7 For å tiltrekke seg og vekke interesse hos menn. Anonymkode: 72197...880 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #15 Skrevet 30. mai 2021 I de fleste par er kvinnen yngst (og da ofte penest og sunnest). Utroskap er oftest med enda yngre kvinner. Menns hjerne har bedre dybdesyn for å kunne bedømme avstand på jakt. Og bedre geografisk sans og et "indre kart" for å navigere i terrenget bedre og finne hjem. Kvinner har bedre hode for å huske og finne ting. Under hvilken stein de gjemte nøtter eller i hvilken skuff nøtteknekkeren ligger. Dette er gjennomsnitlig og det er mange unntak. Noen kvinner er flinkere på "manneting" enn de fleste menn. Og omvendt. (Akkurat som høyde, menn er uomstridelig høyere i snitt) Anonymkode: 72197...880 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #16 Skrevet 30. mai 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: For å tiltrekke seg og vekke interesse hos menn. Anonymkode: 72197...880 Begge deler. Kvinner er mer opptatt av utseende til menn enn hva menn er av utseende til kvinner. I tillegg er kvinner er også mer opptatt av utseende til andre kvinner enn hva menn er. Det er en myte at menn er "det visuelle kjønnet". Anonymkode: 61645...4c7 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #17 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): For å tiltrekke seg og vekke interesse hos menn. Anonymkode: 72197...880 Kvinner velger også vekk i mye større grad på tinder. Anonymkode: 120ef...47c
Snillmann her.. Skrevet 30. mai 2021 #18 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hele moteindustrien styres jo av homofile menn omtrent. Men tror det ellers går på interesse. Menn driter i hva som er stilfullt, så lenge det er sexy. Er mere kroppen til dama man studerer og ikke hvilke klær hun har på seg så lenge formene vises hvis det gir mening.😅 Anonymkode: e45fe...721 Tja jeg tenner ihvertfall veldig på slanke damer i trange klær.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #19 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Premisset ditt er feil. Kvinner er mye mer opptatt av utseende enn hva menn er. Anonymkode: 61645...4c7 Eh, nei. Det trodde jeg var såppass opplyst og vedtatt sannhet at jeg ikke gadd å linke en gang, men vær så god: https://forskning.no/hjernen-seksualitet-sex/opphissende-kjonnsforskjeller/1060074 ts Anonymkode: 91ed7...e58 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #20 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Lukter bittert av denne tråden. Fiks deg så bra du kan med det du har, og kle på deg et smil! Det er det vakreste som finnes! Stort smil, godt hjerte og positiv innstilling til livet. UANSETT hvordan du ser ut, vil bitterheten forringe deg men smilet vil løfte deg! Your choice Anonymkode: bb16a...eaf Hæ? Jeg er godt gift jeg, og har tilgang på mer sex enn jeg vil ha😄 ts Anonymkode: 91ed7...e58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå