AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Hvorfor føler jeg for å gråte på slutten av dagen de dagene jeg er ute med familie, venner osv? Jeg har så mye angst nå. Er skikkelig nedfor. Er det normalt? Hvorfor er jeg sånn? Anonymkode: 207f3...3b2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 Kjenner meg igjen, jeg blir stressa. Sosial angst? Introvert? En god kombo? Anonymkode: c8091...6ac
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 Du føler deg dum? Stressa? Som om du blir vurdert og ikke får det helt til? Ganske typisk ved sosial angst det der i alle fall Anonymkode: f55c2...63a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 Som regel føler jeg meg også helt utslitt de dagene jeg er sosial. Jeg er både introvert og har sosial angst. Ingen god kombo der altså. Jeg prøver å godta at sånn er jeg, og sammenligner meg ikke med ekstroverte. Prøver. Anonymkode: 00f35...814 3
Gjest O.G. Skrevet 30. mai 2021 #5 Skrevet 30. mai 2021 Hmm, spørs om du ikke må til legen å få målt verdiene dine?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #6 Skrevet 30. mai 2021 Jeg har en tendens til å føle meg ensom etter å ha vært med andre. Anonymkode: 0e0dc...f2c 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #7 Skrevet 30. mai 2021 Samme her, derfor jeg er mest alene, jeg har venner som jeg liker å være med.... en gang iblandt. Andre mennesker en de som er veldig veldig nær meg, tapper meg for energi. Jeg får en ekkel følelse i kroppen noen ganger, spesielt om jeg føler jeg har vist litt mye av meg selv den dagen, og kan overtenke en del. Men jeg stresset egentlig ikke så mye med det, sånn er jeg, whatever. Alle kan ikke være gledesbomber som sier og gjør alt riktig og elsker livet 😂 Anonymkode: 2a26c...f2c 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #8 Skrevet 31. mai 2021 Gjelder dette alle du kjenner, eller bare noen? Jeg har hatt det sånn hvis jeg har vært med folk som ikke er bra for meg, folk som bruker meg og er slemme, indirekte. Energityver. Med gode venner og god familie føles det derimot veldig bra. Så jeg er kun med folk som får meg til å føle meg bra, eller i settinger som jeg opplever som trygge. Anonymkode: 9d08a...4e6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #9 Skrevet 1. juni 2021 Samme her. Det har nok en del å gjøre med at jeg sammenligner meg med andre. Men også det at folk sitter med telefonene sine hele tiden, eller det må googles noe eller ta bilde av ett eller annet og så forsvinner de inn i telefonen. Føler meg som en idiot noen ganger når jeg legger meg igjen tlf i veska mi og så kommer jeg inn til en gruppe hvor alle sitter med telefonene sine. Føler jeg ikke hører til denne tiden vi er i nå. Savner den gamle gode samtalen. Anonymkode: 92fcd...cc5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #10 Skrevet 1. juni 2021 Har gått gjennom en slik periode selv, innså at det hjalp veldig mye å plukke bort dem jeg ikke følte jeg kunne være meg selv me. De som baksnakker andre,var negative og skeptiske. Anonymkode: bff05...aaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå