Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :) Etter hva jeg kan se er det ikke silikon i denne balsamen, men jeg har ikke så god peiling, det er Dr Organic argan oil serien den er fra. 

Aloe barbadensis leaf juice, Aqua, Cetearyl alcohol, Olea europaea (Olive) oil, Glycerin, Brassicamidopropyl dimethylamine, Aspartic acid, Argania spinosa (Argan) oil, Argania spinosa (Argan) extract, Citrus aurantium dulcis, Eugenia caryophyllus (Clove) leaf oil, Pelargonium graveolens (Geranium) oil, Citrus limon peel oil, Pogostemon cablin (Patchouli) oil, Cinnamomum zeylanicum (Cinnamon) leaf oil, Aniba rosaeodora (Rosewood) oil, Mentha arvensis herb oil, Citrus nobilis (Mandarin) peel oil, Vanilla planifolia (Vanilla) fruit extract, Mentha spicata herb oil, Kigelia Africana fruit extract, Hibiscus sabdariffa flower extract, Adansonia digitata fruit extract, Tocopheryl acetate, Distearoylethyl hydroxyethylmonium methosulfate, Hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride, Phenoxyethanol, Sodium phytate, Benzyl alcohol, Dehydroacetic acid, Citric acid, Sodium benzoate, Potassium sorbate, Limonene, Eugenol, Linalool.

Anonymkode: 884c9...adf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan heller ikke se noen typiske silikon-syndere i den ingrediens-listen. :tommelopp:

Skrevet

Ikke silikon her. 

Hva er problemet med silikon? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen ting som bygger seg opp i hår og hodebunn her😊

Anonymkode: 401fb...7f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
stan skrev (1 time siden):

Ikke silikon her. 

Hva er problemet med silikon? 

Jeg bruker et produkt mot hårtap, og skal ikke bruke sjampo med silikon sammen med det :) Er mange typer silikon har jeg hørt men jeg kutter dem like godt helt ut så slipper jeg tenke på det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg bruker et produkt mot hårtap, og skal ikke bruke sjampo med silikon sammen med det :) Er mange typer silikon har jeg hørt men jeg kutter dem like godt helt ut så slipper jeg tenke på det.

OK. Det visste jeg ikke. 

Lykke til. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker sjampo uten sulfat og det vasker ikke bort silikon, så får min del er det også viktig at ikke produkter inneholder silikon. 

Anonymkode: b758e...75b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...