GĂ„ til innhold

Vi vet fortsatt ikke noe sikkert om opphavet til Sars-cov 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det har aldri vÊrt en konspi-tanke at det kunne oppstÄtt i viruslab'en i Wuhan hvor de forsker pÄ nettopp den type virus. Er ren logikk.

Mer nÊrliggende Ä tro det enn vÄtmarkedet.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
Gjest dÄsenfratÄsen
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Det har aldri vÊrt en konspi-tanke at det kunne oppstÄtt i viruslab'en i Wuhan hvor de forsker pÄ nettopp den type virus. Er ren logikk.

Mer nÊrliggende Ä tro det enn vÄtmarkedet.

Det har det vel 😏

Titalls trÄder om saken har blitt slettet her inne.

Skrevet
stan skrev (9 timer siden):

Samtidig vet vi at viruset var i USA hÞsten 2019. 

https://news.cgtn.com/news/2020-05-05/U-S-Belleville-mayor-claims-that-he-had-coronavirus-in-November-2019-Qfq40LrHlC/index.html

Tilsvarende i Frankrike. 

At viruset ble oppdaget i Kina betyr bare at det ble oppdaget der. 

Samtidig har USA et behov for en fiende for Ä fÄ fokus bort fra egne problemer. 

FĂžrste syke i Wuhan var 29 september 2019.

Hvordan noen stoler blindt pÄ Kina er for meg uforstÄelig. Ett helvetes diktatur og terror regime. Blir som Ä stole pÄ Nazi Tyskland. 

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9632921/amp/Is-Patient-Su-Covids-Patient-Zero-asks-IAN-BIRRELL.html?__twitter_impression=true

• Liker 6
Skrevet
VĂŠrre skrev (1 time siden):

FĂžrste syke i Wuhan var 29 september 2019.

Hvordan noen stoler blindt pÄ Kina er for meg uforstÄelig. Ett helvetes diktatur og terror regime. Blir som Ä stole pÄ Nazi Tyskland. 

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9632921/amp/Is-Patient-Su-Covids-Patient-Zero-asks-IAN-BIRRELL.html?__twitter_impression=true

Hvorfor stoler noen pÄ USA? LÞgn propagandaen fÞr Irak-krigene. 

Kina har absolutt sitt, men det er andre som Þnsker Ä gjÞre Kina til fienden. 

SÊrlig i forhold til korona hÄndteringen trenger USA noen Ä skylde pÄ. Hvor lite er en amerikaner verd i regjeringens Þyne? 

• Liker 1
Gjest Nala79
Skrevet

Det er flere som nevner at smitten oppsto leeenge fÞr desember 19, andre steder, ( eks Italia) og at de andre stedene kun har en ting til felles.. at det er en amerikansk militÊrbase i  umiddelbar nÊrhet. Vet ikke jeg, men jeg stoler verken pÄ Kina eller usa. 

Skrevet (endret)

Har hatt en fÞlelse hele tiden at noen vet mer om opprinnelsen til viruset enn hva som har kommet  ut. HÄper uansett at en kommer til bunns i dette slik at ikke historien gjentar seg. 

Endret av bluedot
  • Liker 5
Skrevet (endret)

NĂ„ har det blitt "stuerent" Ă„ mistenke Wuhan-laben igjen, det folk ble bannet fra youtube og andre sider for Ă„ diskutere :P

https://www.cnbc.com/2021/05/26/biden-orders-us-intelligence-to-intensify-investigation-into-covid-19-origins.html

Det komiske her er at Fauci var der, og at laben ble delvis eller fullstendig betalt av USA. Fauci skrev vitenskapelige papers pÄ "Gain of function", dvs Ä forsterke virus.
Hensiktene var kanskje gode men avgjĂžrelsen med Ă„ gi Kina fasilitetene for dette er galskap. Like idiotisk som da Clinton ordnet atomkraftverk til Nord-Korea.

https://www.nationalreview.com/news/fauci-argued-benefits-of-gain-of-function-research-outweighed-pandemic-risk-in-2012-paper/

Jeg tror ikke viruset nĂždvendigvis er modifisert eller menneskelagd, men det er jo veldig logisk at folk ikke har fulgt protokoll og lekket viruset ved et uhell.

Veldig beleilig at dette kommer ut nÄ etter valget.

Endret av Betasuppe
  • Liker 8
Skrevet

Jeg var med i en trÄd om dette for noen uker siden.

Jeg la ved lenker til personer med utdannelse i biologi og medisin og som tidlig var skeptisk til den fortsatt rÄdende teorien  (som fortsatt den mest sannsynlige) om at smitten kom fra wet-markets. Men ble ganske fort hÞvlet ned av en person som oppfÞrte seg som en Cock, (pun intended) og forklarte med store ord og viktige vendinger at det bare var uutdannende idioter og konspihuer som kunne finne pÄ tvile almighty WHO og FN.

Jeg vil legge til at jeg ikke er sikker selv om opprinnelsen til viruset, men nÄr en sak blir veldig fort politisk, internasjonalt, bÞr man ogsÄ hÞre pÄ andre stemmer som har en annen vinklig enn den rÄdende.

• Liker 10
Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for svar til innlegg skrevet av utestengt bruker.

Vintermorgen, mod

Skrevet

Jeg leste om dette i januar/februar 2020, og prÞvde Ä diskutere det diverse steder pÄ den norsksprÄklige delen av nettet. Ble naturligvis hÞvlet ned og stemplet som sinnssyk konspitulling med tinnfoliehatt. Det var utenkelig at viruset kunne stamme fra et laboratorium, fikk jeg hÞre. Alle som trodde sÄnt snakket telepatisk med smÄ grÞnne menn. 

Men tydeligvis er det greit Ä mene det nÄ som Biden har beordret sÄkalt etterforskning. 

• Liker 7
Skrevet

Og hvis man vet lite om viruset, og det heller ikke er sett isolert, likevel har man «funnet» mange forskjellige mutasjoner -som de kan trekke frem hver gang de Þnsker nedstenging.

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, mima said:

Og hvis man vet lite om viruset, og det heller ikke er sett isolert, 

Hvor har du det fra?

Skrevet

Spiller det noen rolle, det er her og sÄnn er det

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Loff77 said:

Spiller det noen rolle, det er her og sÄnn er det

Spiller det noen rolle hvem som drepte drapsofferet, vedkommende er dÞd og sÄnn er det.

• Liker 1
Skrevet
On 5/31/2021 at 9:54 PM, Psilocybe said:

Jeg leste om dette i januar/februar 2020, og prÞvde Ä diskutere det diverse steder pÄ den norsksprÄklige delen av nettet. Ble naturligvis hÞvlet ned og stemplet som sinnssyk konspitulling med tinnfoliehatt. Det var utenkelig at viruset kunne stamme fra et laboratorium, fikk jeg hÞre. Alle som trodde sÄnt snakket telepatisk med smÄ grÞnne menn. 

Men tydeligvis er det greit Ä mene det nÄ som Biden har beordret sÄkalt etterforskning.

Alle oppegÄende har sett skriften pÄ veggen lenge. At saueflokken kommer krypende etter nÄ er bare Ä nyte, og le av dem.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Ubiquiti skrev (59 minutter siden):

Spiller det noen rolle hvem som drepte drapsofferet, vedkommende er dÞd og sÄnn er det.

Hvis du tror man fÄr stilt noen eller noe til ansvar for dette sÄ lykke til

Endret av Loff77
  • Liker 1
Gjest Sirisiri10
Skrevet

Den ene "konspirasjonsteorien" etter den andre viser seg Ä vÊre sanne. (snakker ikke om de mest ekstreme). At ikke folk fÄr Þya litt opp snart? Vi fÄr ikke servert alt korrekt i media og av myndighetene, og vi mÄ vÊre kritiske. 

Facebook og sikkert flere some har fjernet "konspirasjoner" om at viruset var lekket fra labben i Wuhan, helt til Biden tok det opp. NÄ er det plutselig greit. https://www.google.com/amp/s/www.foxnews.com/opinion/facebook-covid-19-origins-wuhan-jonathan-turley.amp

Husker det ble ansett som en idiotisk konspirasjonsteori her inne med fler som i ettertid har vist seg Ä vÊre sanne. 

NÄ er det press pÄ vaksinen. Vi klarer ikke Ä oppnÄ flokkimmunitet med tanke pÄ hastigheten pÄ vaksinasjonen, at vaksinen ikke gir immunitet lenge og mutasjoner som den indiske. Det er klin umulig.

Likevel blir folk som ikke Ăžnsker Ă„ vaksineres halshuggd her inne fordi vi ikke bidrar til flokkimmunitet - som er umulig pr dags dato đŸ€·â€â™€ïž Alvorlige bivirkninger blir underrapportert, folk som har tatt vaksinen havner pĂ„ sykehuset med covid og alvorlige symptomer. Helsearbeidere blir hysjet ned. So on...... Ikke halshuggd skeptikere som gang pĂ„ gang har rett, men media og myndighetene. 

• Opprett ny...