Gå til innhold

Hva har gutten din på seg nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan bukser bruker du på fire og femåringen nå? Syns det er akkurat litt for kaldt for å ha på shorts og for varmt til å ha på joggebukser og lignende. Har ei jente også men hun bruker tynne tights. 

Anonymkode: 911af...658

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har lagt seg, så bokser og dyne

Anonymkode: b14f6...777

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mine går i joggebukser, men gjerne den litt tynnere varianten. Bytter til shorts eller går bukseløse i solsteiken på verandaen 😊

Anonymkode: 7f5d4...6a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, det kommer jo helt an på hvor i landet du bor. Her i Oslo-området har alle ungene jeg har sett gått i shorts og t-skjorte (eller kjole for jentene). I Trondheim er det sikkert ikke like varmt så der hadde det nok blitt genser og bukse. 

Anonymkode: 9ee17...294

AnonymBruker
Skrevet

Shorts og t skjorte, 22 grader ute i dag jo 😅 På et tidspunkt var han bare i bokseren å løp gjennom sprederen også 🥳

Anonymkode: 5d97b...8fe

AnonymBruker
Skrevet

Sånne glatte Adidas joggebukser eller shorts

Anonymkode: f7a6b...f92

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det ikke noe linbukser som er litt fine til små gutter? Det er jo veldig luftig og deilig stoff. 

Har nettop fått en liten gutt, og ser jo nå at det kun er shorts eller bukser i tykke stoff som kanskje er alternativene utifra det jeg vet. 

Anonymkode: 3d140...8e2

AnonymBruker
Skrevet

Gutten min bruker tights. Det er en fuckings bukse!

Anonymkode: 23d95...771

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Gutten min bruker tights. Det er en fuckings bukse!

Anonymkode: 23d95...771

😂 

Min har også tights og det brukte han i fjor. Men han har nekta helt og ha det på i år... 

Anonymkode: 911af...658

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp de joggebuksene som ikke har børstet/myk innside. Mot våren/sommeren får du kjøpt både bukser og gensere som er tynnere i stoffet. Er det for varmt, er det varmt nok til shorts.

Anonymkode: c5f88...420

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Her var det shorts og t skjorte i går. Samme gikk jeg i. Det er Syden ute i Oslo. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...