AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #41 Skrevet 30. mai 2021 At vi er bestevenner og gjør alt sammen 💕 Anonymkode: 2babc...871
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #42 Skrevet 30. mai 2021 Gjensidig tillit og respekt, emosjonell og intellektuell initmitet, og matchende humoristisk sans er det viktigste for meg. Fysisk sex blir derimot mindre viktig etter som tiden går. Anonymkode: e0888...a48
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #43 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har nylig kommet ut av et 4 år langt parforhold. Og jeg opplever at jeg har mistet meg selv litt. Jeg pleide å ha en formening om hva jeg ønsket meg i en partner. Ikke en veldig kravstor smørbrødliste, men generelle ideer om hva jeg ønsket. Så møtte jeg eksen og han var lite av de tingene, og jeg ble forelsket og følte at jeg kom hjem. Og det gjorde jeg på sett og vis. Oppdaget at kvaliteter jeg hadde helt glemt av også var svært viktig for meg. MEN i ettertid ser jeg nok også at det at jeg gikk i mot en del av de andre tingene som jeg ønsket gjorde at jeg ble kritisk og misfornøyd med ham. Og forholdet sleit. Han var fantastisk men ikke det jeg ønsket, og jeg følte meg fanget. Nå vil jeg ikke gjøre den feilen igjen! Hva er det som er viktig for deg i et parforhold? Hva er viktigst, hva er mindre viktig? De tankene være spesifikt eller generelt. Og tips om hvordan man finner ut hva som er viktigst for en tas også i mot med takk. ❤ Anonymkode: 1d116...e07 Tillit, respekt og toleranse. Anonymkode: 05804...f3d
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #44 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gjensidig tillit og respekt, emosjonell og intellektuell initmitet, og matchende humoristisk sans er det viktigste for meg. Fysisk sex blir derimot mindre viktig etter som tiden går. Anonymkode: e0888...a48 Har dere psykisk sex? Anonymkode: 89163...a8f 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #45 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 19.58): 100% ærlighet om ALT er aller viktigst for meg. Anonymkode: bda2d...50e Vås. Verden - inkludert parforhold - går fullstendig i stå uten en mengde små, hvite løgner daglig. Om du tror noen noen sinne vil være 100% ærlig med deg, så kommer du til å bli skuffet. Eller så er du ekstremt naiv. Men 100% ærlighet om de store ting ... ja, der er jeg enig. Anonymkode: 1cc6c...fe7 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #46 Skrevet 30. mai 2021 At vi har noe å holde på med sammen. Barn har jeg ingen interesse av, inntekten og jobben hennes er jeg likegyldig til, men vi MÅ ha noe til felles. Anonymkode: 55960...269
Trolltunge Skrevet 30. mai 2021 #47 Skrevet 30. mai 2021 Gjensidig kjærlighet. Uten det er det ingenting som betyr noe til eller fra. Da kunne alt være perfekt ellers, og likevel ikke være til å leve med. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #48 Skrevet 30. mai 2021 Vi må forstå hverandre - det er alfa og omega. Forstå hvorfor vi reagerer som vi gjør - av glede, sinne, sorg, frustrasjon. Forstå hva som gjør en sliten, hva som gir en energi ... En slags dyp form for empati som jeg tror bare kan oppstå om man er skrudd sånn rimelig likt sammen. Det holder ikke å fortelle hverandre - det må forstås på et dypere nivå. Dernest må vi ha samme grunnleggende verdier og syn på hva livet skal være og inneholde. Prioriteringer. Og humor. Vi må kunne le i lag. Masse. Anonymkode: 1cc6c...fe7 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #49 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har dere psykisk sex? Anonymkode: 89163...a8f Ja, det kan man godt kalle det. Anonymkode: e0888...a48 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #50 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det kan man godt kalle det. Anonymkode: e0888...a48 Så...flørt? Anonymkode: 89163...a8f
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #51 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 21.11): Ting jeg ser etter i et eventuelt nytt forhold er den gode samtalen. Det å kunne prate godt sammen på en ordentlig måte. Ser etter en som også har felles interesser, men lar jeg reise alene på ting. En som bygger meg opp og støtter meg akkurat som jeg gjør med han. Anonymkode: bcb38...a5d Enig her. Det å kunne kommunisere godt sammen er bare så utrolig viktig. Og her har jeg vært for sløv. Finner alltid de som ikke vil snakke om noenting. Så det å kunne møte hverandre emosjonelt er mitt største ønske. Og så klart lojalitet, en god venn man kan dele gode opplevelser med, og at vi er tiltrukket av hverandre. Anonymkode: f4580...418 1
goto Skrevet 2. juni 2021 #52 Skrevet 2. juni 2021 Dette er det første jeg skiver her på kg. Jeg er mann og da jeg leste dette innlegget, fikk jeg veldig lyst å kommentere det. Det som er viktig for meg i et forhold er kroppskontakt, kommunikasjon, felles humor, ærlighet og tilstedeværelse. Å gi klemmer og kjærtegn i løpet av dagen og kvelden er godt. Når det blir tid for å ta kveld og legge seg, er det fint å kunne gjøre det samtidig med partneren og helst naken. Hudkontakt med ei jeg liker godt er medisin for meg. En slik god og tett nærhet skaper et godt grunnlag for gode samtaler og en behagelig stillhet når vi ikke sier noe. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå