AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Nettopp fått tørketrommel og legger merke til at de fleste klær ikke skal i tørketrommel. Visste at mange klær ikke skulle i tørketrommel, men overrasket over hvor mange tøy det faktisk gjelder. Blir vel sikkert brukt til håndklær, sengetøy, undertøy osv. (hvis det tåler det) Men hva kan skje med tøy som blir med i tørketrommel, men som er merket med at det ikke tåler den? Ødelegges dem med en gang? 🙈 Anonymkode: 85c11...4fd
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 Jeg hiver alt utenom ull i tørketrommel og har aldri ødelagt noe. Men de blir jo mer slitt sånn i lengden. Anonymkode: ebd78...39d 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 Jeg henger opp silke og ull, men alt annet går i tørketrommelen. Anonymkode: ab8c0...955 2
skreppamedleppa Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 Jeg tørker det aller meste i tørketrommelen og gir 'bang', ingenting blir ødelagt. Det er bare et par silkebluser og turklær som ikke trommles. Jeg liker spesielt godt å tromler ull sokker da disse har en fryktelig tendens til å samle hundehår men tromler dette på et spesielt ullprogram som ikke blir helt tørt og henger det opp på stativet etterpå. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #5 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nettopp fått tørketrommel og legger merke til at de fleste klær ikke skal i tørketrommel. Visste at mange klær ikke skulle i tørketrommel, men overrasket over hvor mange tøy det faktisk gjelder. Blir vel sikkert brukt til håndklær, sengetøy, undertøy osv. (hvis det tåler det) Men hva kan skje med tøy som blir med i tørketrommel, men som er merket med at det ikke tåler den? Ødelegges dem med en gang? 🙈 Anonymkode: 85c11...4fd Jeg har ødelagt noen klær i tørketromlen. En genser ble veldig liten og en kjole med strikk i livet ble veldig trang. Pleier å ta ut «fine» plagg og henge de opp i stedet før jeg setter på tørketrommel men så glemmer jeg iblandet og slenger alt inn. Anonymkode: 01ba4...d39 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #6 Skrevet 29. mai 2021 Så bra at det stort sett går fint å tromle klærene. Jeg kommer nok til å tromle mye. Verste jeg vet er å henge opp småtteri som sokker og truser. Så det skal bli godt å slippe å henge opp slike ting. 🥰 Anonymkode: 85c11...4fd
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #7 Skrevet 30. mai 2021 Er også en av de som tromler det meste, har alltid fått bra Anonymkode: 662dd...ede 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #8 Skrevet 30. mai 2021 Jeg tar «gamle»/slitte joggebukser/gensere til barna i tørketrommelen når de er slitt og stive. Så blir de Fluffy myke inni igjen og føles nyere. Jeg synes tørketrommel sliter på klær så bruker den bare til allerede slitte klær så varer de lenger. Anonymkode: 58c34...e5b
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #9 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 19.42): Nettopp fått tørketrommel og legger merke til at de fleste klær ikke skal i tørketrommel. Visste at mange klær ikke skulle i tørketrommel, men overrasket over hvor mange tøy det faktisk gjelder. Blir vel sikkert brukt til håndklær, sengetøy, undertøy osv. (hvis det tåler det) Men hva kan skje med tøy som blir med i tørketrommel, men som er merket med at det ikke tåler den? Ødelegges dem med en gang? 🙈 Anonymkode: 85c11...4fd Hiver alt i tørketrommel 😁 finnes ofte programmer som er tilpasset spesielle klær, vi kan f.eks velge «gentle» som ja er mer skånsom Anonymkode: cc602...053 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå