Gå til innhold

Jeg er interessert i typen som bestevenninen min dater

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En av mine bestevenniner som jeg studerer og bor med dater en fantastisk gutt, og jeg liker ham. De har ikke blitt sammen ennå, men henger mye sammen. Jeg var helt solgt fra første gang jeg hilste på ham for et par uker siden. Jeg har bare hatt dårlige erfaringer med Tinder, og jeg kommer aldri til å finne en slik fyr på tinder, det er garantert. Jeg har vurdert å spørre min venninne om jeg kan få date ham istedet, eller blir det da åpen konkurranse? Jeg tar ofte meg selv i å se lenge på ham i smug når vi sitter hele gjengen. Jeg har likebra utseende som min venninne og noen skikkelige bambusøyne og er relativt utadvendt. Hvordan skal jeg stikke av med det lengste strået her?

Anonymkode: a46aa...1c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

En av mine bestevenniner som jeg studerer og bor med dater en fantastisk gutt, og jeg liker ham. De har ikke blitt sammen ennå, men henger mye sammen. Jeg var helt solgt fra første gang jeg hilste på ham for et par uker siden. Jeg har bare hatt dårlige erfaringer med Tinder, og jeg kommer aldri til å finne en slik fyr på tinder, det er garantert. Jeg har vurdert å spørre min venninne om jeg kan få date ham istedet, eller blir det da åpen konkurranse? Jeg tar ofte meg selv i å se lenge på ham i smug når vi sitter hele gjengen. Jeg har likebra utseende som min venninne og noen skikkelige bambusøyne og er relativt utadvendt. Hvordan skal jeg stikke av med det lengste strået her?

De traff hverandre på tinder haha

Skrevet

Ville aldri ha risikert et godt vennskap for en gutt. Jeg ville i så fall å ha tatt dette opp med henne før jeg i det hele tatt gjorde noe. 

• Liker 6
Skrevet

Hvis du synes du har for mange bestevenninner er det bare å kjøre på. :fnise: 

• Liker 17
Gjest Malika
Skrevet

Denne drar du nok i land! Det er ingenting som trumfer bambusøyne 😀

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke giddet. Hvis hvem som helst kan sjarmere fyren nok til å droppe meg, så er jeg likeglad. Om du vinner han, så hadde jeg ikke følt meg heldig om jeg var deg. 

Anonymkode: 847ad...096

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Malika skrev (28 minutter siden):

Jeg skal stemme på det som årets nyord. 

Anonymkode: df9f1...a40

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Malika skrev (33 minutter siden):

Å ha øynene på stilker - Norsksonen

Bambusøyne er skikkelig inn nå for tida. 

Anonymkode: 96f71...7fe

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bare har dårlige erfaringer fra Tinder, mens hun opplever å finne bra ting på Tinder, vil jeg gå ut ifra at det er urealistisk å tro du kan utkonkurrere henne på partnermarkedet.

Anonymkode: 55367...8b2

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Så du vil sette forholdet med venninnen din på spill, for en mann du kanskje ikke en gang får? Dårlig venninne. Back off.. Han liker henne, og hun liker han. De dater. Finn deg noe annet.

Anonymkode: 13187...a28

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hold fingrene av fatet !  Du er bare ute etter ham fordi din venninne dater ham.

Anonymkode: 57a33...1c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, Malika said:

😂

Anonymkode: 9ea60...52b

AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjellen mellom han og de "dårlige" erfaringene dine fra gutter på tinder?

Anonymkode: d7b66...16f

Skrevet

Forstår ikke det med bambus øyner.  Kan noen forklare?

Gjest loveli
Skrevet
lillevill skrev (2 minutter siden):

Forstår ikke det med bambus øyner.  Kan noen forklare?

Skrivefeil i hovedinnlegget.

Folk kødder bare med det. Skal være Bambiøyne tror jeg, altså store øyne med blafrende lange og tykke øyevipper.

AnonymBruker
Skrevet

Er du glad i venninnen din? 

Anonymkode: a0cda...5a9

Skrevet
loveli skrev (2 minutter siden):

Skrivefeil i hovedinnlegget.

Folk kødder bare med det. Skal være Bambiøyne tror jeg, altså store øyne med blafrende lange og tykke øyevipper.

Øynene til TS er vel mer som dette 👀

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjør på. Men si til venninna di at du ikke klarer å la være å prøve deg. De er ikke sammen enda. Er ikke fus eller 'jeg så ham først' som gjelder.

Jeg har vært kasteball utallige ganger i venninnegjenger, særlig i studietiden. Det virker som om når en venninne liker en mann, så vil de andre venninnene også ha ham. Jo flere i samme venninnegjeng man lå med, jo lettere ble det med de resterende.

Er ikke så mye tradisjon for å stjele venninnens mann i Norge, kanskje forbi vi bor så ruralt, men det er veldig vanlig i andre land. Øst europeere sier til og med at jenter ikke skal ha venninner, for de kommer til å stjele mannen. Er også mer vanlig i Sverige mener jeg å ha sett.

Summa summarum: må den beste jenta (og det største ludderet) vinne. Det blir nok et kappløp om hvem som får ligget med ham først, den heldiggrisen.

Ah ja... Den som kunne vært student igjen...

Endret av Realverdien
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vil du beholde vennskapet, holder du deg unna. 

Gjest loveli
Skrevet
lillevill skrev (35 minutter siden):

Øynene til TS er vel mer som dette 👀

🤣🤣🤣

Sant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...