Gå til innhold

En jente sier at hun liker meg, men trenger lenger tid. Hva betyr det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun har lite erfaring fra forhold, og det hun har av erfaring er ganske dårlig tror jeg. Hun sier hun liker meg veldig godt, men at hun trenger mere tid. Hva betyr dette? 

Anonymkode: 3ed6b...cbf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At hun vil ta det sakte? Kanskje vente litt med sex til dere har blitt bedre kjent og hun vet at du ikke bare vil utnytte henne?

Anonymkode: e7d73...14a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At hun vil se over tid at du ikke skal lure henne på noen måte. Bare bruk tid på å bli kjent som du ellers ville gjort. Vær deg selv og vis henne at du er til å stole på. 

Anonymkode: c13ef...d7b

AnonymBruker
Skrevet

"Har lite erfaring med forhold" = jeg trenger å knulle mer rundt først

"Trenger mere tid" = jeg håper du venter på meg med pikken i neven, i tilfelle jeg trenger noe å falle tilbake på

Anonymkode: b432e...541

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hun har lite erfaring fra forhold, og det hun har av erfaring er ganske dårlig tror jeg. Hun sier hun liker meg veldig godt, men at hun trenger mere tid. Hva betyr dette? 

Anonymkode: 3ed6b...cbf

Det at hun trenger tid betyr at hun trenger tid. Akkurat som at hvis du brekker foten så trenger du tid til å la den heles. Samme prinsipp. Men hvis du har en tryllestav så kan du svinse og svanse litt med den, så blir tid en ubetydelig faktor i regnskapet ditt. Men hvis ikke må du belage deg på alt mulig kjedelig som livet innebærer, dvs, det normale/vanlige. 

Anonymkode: 9ec8f...164

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

"Trenger mere tid" = jeg håper du venter på meg med pikken i neven, i tilfelle jeg trenger noe å falle tilbake på

Eventuelt er hun bare egoistisk. Det er faktisk vanligere enn å være ærlig. 

Anonymkode: 9ec8f...164

AnonymBruker
Skrevet

Alternativer:

Nr 1: kvinner er umulig å forstå

Nr 2: at hun godt kan ta til takke med deg, men vil prøve å finne noen bedre først

Nr 3: at hun liker å være singel

Nr 4: at hun er nervøs for noe, forventninger rundt forhold

Anonymkode: 7dd19...6ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ikke hør på inceltrollet, han er bare bitter, sint og lei seg.

Hun har sikkert opplevd å bli bruk og såret før og er redd for å bli det igjen. Vært tålmodig, ikke vær for masete og vis at du er en ålreit og pålitelig kar!

Lykke til!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

For noe tull.

Anonymkode: e7d73...14a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på konteksten hun sier det i.
Jeg er nok slik som henne. Når jeg sier slik til en jeg dater, så er det fordi jeg vil vite om han liker meg - liker meg som person og ikke kun for sex. 
Om du er oppriktig interessert i henne, så gir du henne den tiden hun trenger. Virker som du ønsker å akselerere prosessen, og da kan jeg gi et par triks. Si til henne at hun må ta akkurat den tiden hun trenger. At du venter på at hun tar neste steg. Så trekker du deg litt tilbake, dvs ikke press på med sex. Men gi henne små teasere.

Anonymkode: 8c077...bb9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At hun ikke vil ha tunga di nedi i halsen sin enda. Gi henne litt space.

Anonymkode: 094d1...c3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At hun er redd for at det skal gå for fort og at du skal ha forventninger til henne som hun ikke klarer å innfri. Hun trenger mer tid på å føle seg trygg på at hun kan gi deg det hun vil. Kanskje liker/trenger hun også å ha tid for seg selv men vil ikke at du skal tolke det feil.

Anonymkode: 2d06b...9bc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...