Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

første gangen et meneske brøyt med en krokodille på tv var det sikert dødsspennende. nå skal jo alle ta dessa stakars dyra og hive seg over de.

ser de en slange skal de absolut løfte og forklare hvor farlig der er og løfte akurat den slangen.

lurer på hvor mange som har latt seg senkes ned i et hav fullt av haier nå jeg, bli senka ned i et sikrt bur og følt seg som hverdens tøffeste.

bare se han krokodille typen som går på speed, løper rundt og nesten voldtar alle dyr han ser, hiver seg over de, ruller rundt og påstår han er like nær ved og dø hele tia, ikke gjør dette hjemme osv.

etter det er det ( på animal planet) et program om en rødhåra kar som også skal ligge og vri seg i støvet med en livsfarlig slange, så kommer ett program til om krokodille karen og nå er det en annen krokodille som for gjenomgå, og som er dødsfarlig.

er det bare meg som liksom ikke ser no serlig poeng i det lengre?`det vekker ikke like mye oppsikt når 6-7 personer gjør akurat det samme trikset, for 157 gang, på det samme dyret.

dyreprogram er kule de , men la dyre få vise seg frem alene da, du behøver ikke bryte med alt liksom.

han engelske som alltid kava med armene var flink slik,(david eller noe) han forklarte greit om et dyr og gikk videre, ikke noe bryting og ikke spedd tripper.

vel , var bare det jeg ville si...

p.s

ja jeg kan bytte kanal men det er like mye tull på de andre også midt på natta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han krokodille-duden var jeg lei nesten før han kom på tv! :ler:

I natt kl. 5 sender de Lost (på TVNorge), du får se på det da. ;)

Gjest gotthard
Skrevet

de sendte episode 1 rundt ett natt til i går:-)

Gjest porselen
Skrevet

Det har gått litt inflasjon i den krokodillebrytingen ja :sove: Og jeg synes alle prater på samme måte også. Orker ikke å se på det lenger, det begrenser seg hvor lenge man synes krokodiller er fascinerende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...