AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Del Skrevet 29. mai 2021 Jeg har en tights jeg er glad i, men ulempen er at den sklir ned hele forbanna tiden. Hadde den hatt strammbånd hadde det vært mye bedre, men dessverre har den ikke det. Tightsen har strikk øverst, men dette er ikke stramt nok til å holde den oppe. Er det mulig å sy bånd i den uten å ødelegge elastisiteten? Anonymkode: eacba...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 29. mai 2021 #2 Del Skrevet 29. mai 2021 Hvis du har noe silkebånd, så kan du bare stikke/dra det gjennom med en stor nål eller heklekrok et par steder i hver side med f.eks 10-15 cm mellomrom og knytte sløyfer i hver side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Del Skrevet 29. mai 2021 Hvis strikken går i en åpen "kanal" kan du bare lage to små hull foran og trekke en strammesnor gjennom hele kanalen. Anonymkode: 26b4e...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Del Skrevet 29. mai 2021 Strikket i tightsen er fastsydd i tightsen. Det er ett lag og ingen kanal å føre inn et strikk. Det må i så fall sy på en kanal som et bånd skal føres gjennom. Usikker på om jeg forklarer slik at dere forstår. Anonymkode: eacba...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #5 Del Skrevet 30. mai 2021 Noen flere tips? Anonymkode: eacba...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #6 Del Skrevet 30. mai 2021 Sy på en strammere strikk? Anonymkode: 3507e...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #7 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sy på en strammere strikk? Anonymkode: 3507e...a5f Her har du mange varianter som kan sys på for å holde tightsen oppe. https://www.stoffogstil.no/sytilbehor/strikk Anonymkode: 3507e...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #8 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her har du mange varianter som kan sys på for å holde tightsen oppe. https://www.stoffogstil.no/sytilbehor/strikk Anonymkode: 3507e...a5f Må det brukes elastisk sytråd med samme elastisitet som strikket? Jeg foretrekker bånd, slik at jeg kan regulere selv. Men hvis eneste utvei er å sy på et strammere strikk, så må jeg kanskje bare gjøre det. Anonymkode: eacba...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #9 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må det brukes elastisk sytråd med samme elastisitet som strikket? Jeg foretrekker bånd, slik at jeg kan regulere selv. Men hvis eneste utvei er å sy på et strammere strikk, så må jeg kanskje bare gjøre det. Anonymkode: eacba...117 Jeg bruker vanlig sytråd og har aldri opplevd noen problemer med det. Anonymkode: 3507e...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #10 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må det brukes elastisk sytråd med samme elastisitet som strikket? Jeg foretrekker bånd, slik at jeg kan regulere selv. Men hvis eneste utvei er å sy på et strammere strikk, så må jeg kanskje bare gjøre det. Anonymkode: eacba...117 Men det er heller ikke noe problem å sy på en kanal for bånd hvis du foretrekker det. Hvis du bruker et bredt skråbånd som "kanal" bør det ikke være noe problem å få plass til et bånd som du kan bruke til å stramme. Anonymkode: 3507e...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå