Crema Skrevet 31. mai 2021 #21 Del Skrevet 31. mai 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Ts har jo rett, da, bare se her! Fyldig oppå og foran, litt lengre bak: taco er den nye hockeysveisen. Anonymkode: 36016...e49 Jeg får faktisk veldig lyst til å spise en taco når jeg ser den hatten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 1. juni 2021 #22 Del Skrevet 1. juni 2021 https://www.dagbladet.no/nyheter/forbyr-skinny-jeans-og-hockeysveis/73842296 ser ut som det er virkelig i skuddet siden det er noe som nå må forbys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 1. juni 2021 #23 Del Skrevet 1. juni 2021 Hva så om noen spiser taco? Er det virkelig noe du trenger å bruke energien din på? Hva så om taco er ut? Det er det mye som er - men hockeysveis er tilbake, så det er en merkelig sammenligning om du følger moten. 😉 Jeg spiser det jeg har lyst på være seg taco eller østers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #24 Del Skrevet 1. juni 2021 Taco er vel så mangt. Jeg er glad i pulled pork, pico de gallo og cheddarost i maistortilla. Hva har du i din taco? Anonymkode: 15393...230 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #25 Del Skrevet 1. juni 2021 Ja, lille Norge er jo så viktig i det store og det hele, så jeg forstår godt at du ikke kan bli sett mens du spiser noe usofistikert som taco! 🤡 Anonymkode: f02c2...1d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #26 Del Skrevet 1. juni 2021 Kan være litt enig i at tacoen som står på mange nordmenns spisebord kan anses som Harry. Typ Santa Maria salsa, kjøttdeig blandet med tacokrydder og vann, standard mais/agurk/ost/paprika/rømme-Taco. Her i huset elsker vi taco. Men det ovenfor kommer aldri på vårt bord. Anonymkode: 00125...c8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #27 Del Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 18.50): OK, jeg har ikke noe imot at folk generelt liker taco, men jeg forbinder det med dårlig smak. For meg høres det ut som at de folka lovpriser hockeysveisen og tilber den som en Gud. Leste her at taco er den nye grandiosaen og det er jeg enig i. Det er ikke noe man skryter av, liksom. Kunne like gjerne hatt grandis-fredag eller noe, med masse tilbud på ferdigpizza. Må være digg at dårlig smak har så bred aksept. ‘Pppssst, hvis vi alle liker bad taste så slipper vi å spise det i skjul, vi r geniale!! 😏😏😎😎😂😂😘😘’ Anonymkode: 4f398...1d7 Men dårlig tegnsetting, skrivefeil, forkorting av ord og overdreven bruk av emojis, det er high class? Anonymkode: 252e7...f5d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 1. juni 2021 #28 Del Skrevet 1. juni 2021 Helt greit det. Jeg kommer uansett til å fortsette med tacospisingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #29 Del Skrevet 1. juni 2021 Texmex-taco har vært harry siden det kom. Velkommen etter. Anonymkode: 6fda9...b5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 1. juni 2021 #30 Del Skrevet 1. juni 2021 skruttveig skrev (11 timer siden): https://www.dagbladet.no/nyheter/forbyr-skinny-jeans-og-hockeysveis/73842296 ser ut som det er virkelig i skuddet siden det er noe som nå må forbys! Kan det være at TS faktisk er Kim Jong-un? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. juni 2021 #31 Del Skrevet 2. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 18.50): OK, jeg har ikke noe imot at folk generelt liker taco, men jeg forbinder det med dårlig smak. For meg høres det ut som at de folka lovpriser hockeysveisen og tilber den som en Gud. Leste her at taco er den nye grandiosaen og det er jeg enig i. Det er ikke noe man skryter av, liksom. Kunne like gjerne hatt grandis-fredag eller noe, med masse tilbud på ferdigpizza. Må være digg at dårlig smak har så bred aksept. ‘Pppssst, hvis vi alle liker bad taste så slipper vi å spise det i skjul, vi r geniale!! 😏😏😎😎😂😂😘😘’ Anonymkode: 4f398...1d7 Enn om du bare sier nei takk til taco hvis du blir servert det og lar de som liker tacofredagen sin få ha den i fred`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. juni 2021 #32 Del Skrevet 5. juni 2021 O.G. skrev (På 2.6.2021 den 11.07): Enn om du bare sier nei takk til taco hvis du blir servert det og lar de som liker tacofredagen sin få ha den i fred`? Mon tro om det i det hele tatt er et alternativ for ts? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #33 Del Skrevet 5. juni 2021 Hvorfor er andres matvaner så viktig i livet ditt ts? Anonymkode: bc73b...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 5. juni 2021 #34 Del Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 18.50): OK, jeg har ikke noe imot at folk generelt liker taco, men jeg forbinder det med dårlig smak. For meg høres det ut som at de folka lovpriser hockeysveisen og tilber den som en Gud. Leste her at taco er den nye grandiosaen og det er jeg enig i. Det er ikke noe man skryter av, liksom. Kunne like gjerne hatt grandis-fredag eller noe, med masse tilbud på ferdigpizza. Må være digg at dårlig smak har så bred aksept. ‘Pppssst, hvis vi alle liker bad taste så slipper vi å spise det i skjul, vi r geniale!! 😏😏😎😎😂😂😘😘’ Anonymkode: 4f398...1d7 Jeg har en sambo som elsker taco. Jeg er ikke der. Etter 5 år med fredagstaco satt jeg foten ned. Så nå spiser jeg laks. Hver gang sambo og barna vil ha taco, så spiser jeg laksetaco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #35 Del Skrevet 5. juni 2021 Helene skrev (1 minutt siden): Jeg har en sambo som elsker taco. Jeg er ikke der. Etter 5 år med fredagstaco satt jeg foten ned. Så nå spiser jeg laks. Hver gang sambo og barna vil ha taco, så spiser jeg laksetaco. Det er da ikke noe mindre Taco å spise laksetaco fremfor kjøttdeigTaco 😂 Anonymkode: 21680...acc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. juni 2021 #36 Del Skrevet 5. juni 2021 Helene skrev (2 timer siden): Jeg har en sambo som elsker taco. Jeg er ikke der. Etter 5 år med fredagstaco satt jeg foten ned. Så nå spiser jeg laks. Hver gang sambo og barna vil ha taco, så spiser jeg laksetaco. Taco med kjøttdeig er mannemat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #37 Del Skrevet 5. juni 2021 Så du mener gjengen på Tijuana på Løkka er blodharry? Anonymkode: de189...a49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #38 Del Skrevet 5. juni 2021 Har noen venner som ofte spiser taco på fredagen. Jeg grinler og blir flau av å tenke på det. Anonymkode: e914d...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Othea Skrevet 5. juni 2021 #39 Del Skrevet 5. juni 2021 Taco er så godt😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 5. juni 2021 #40 Del Skrevet 5. juni 2021 Taco og øl på en fredag er godt, og spesielt hvis desserten er en diplom isbåt. Da er kvelden berget, men hver fredag? Nja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå