AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Jeg og kjæresten er begge i midten av 20 årene. Den siste tiden har jeg merket at han er veldig mye fraværende i kommunikasjonen og første melding tikker inn 16-18 tiden. Og når han ringer er han alltid sur, jeg rekker ikke si noe før han sier «Du trenger ikke være sur for at jeg ikke har skrevet eller ringt før nå.. Hatt mye å gjøre på jobb».. Med en kjeftende stemme, og da blir jeg automatisk litt lei meg og fortvila. Han har mye problemer med familien og jobben, føler han lar dette gå ut over meg.. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe han? Anonymkode: a71af...a77
Jaytee Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 Si at du er der for han, og kanskje gjøre noe for å glede han; smågleder i hverdagen, der du viser at du er der, og ønsker å lytte, hvis han skulle ha behov for å snakke. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 Er det sånn 5 minutter siden, AnonymBruker said: Og når han ringer er han alltid sur, jeg rekker ikke si noe før han sier «Du trenger ikke være sur for at jeg ikke har skrevet eller ringt før nå.. Hatt mye å gjøre på jobb».. Anonymkode: a71af...a77 Og det sier han bare helt ut av det blå uten noen foranledning, eller er det kanskje fordi du har sendt noen meldinger før det, eller innledet samtalen med å klage på at han ikke har ringt før? Anonymkode: eb488...544 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Er det sånn Og det sier han bare helt ut av det blå uten noen foranledning, eller er det kanskje fordi du har sendt noen meldinger før det, eller innledet samtalen med å klage på at han ikke har ringt før? Anonymkode: eb488...544 Har ikke sendt melding eller klaget på noe som helst jeg. Bare tenkt at han er opptatt. Anonymkode: a71af...a77
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #5 Skrevet 29. mai 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke sendt melding eller klaget på noe som helst jeg. Bare tenkt at han er opptatt. Anonymkode: a71af...a77 For en merksnodig oppførsel. Altså, jeg kan se meg selv si noe sånt som typen din. Men da er det jo fordi noen enten har mast, eller på en passiv-aggressiv måte hintet til at de er snurt fordi jeg ringer nå og ikke før. Et "hei, står til med deg?" er fint liksom. Anonymkode: eb488...544
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #6 Skrevet 29. mai 2021 For en usjarmerende type. Skal ha kontroll samtidig som han dytter alt ansvar over på deg. Kom deg unna denne fyren. Han har ingen grenser lenger og du er bare søppeldunken hans. Anonymkode: 54639...de7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #7 Skrevet 29. mai 2021 Du kan slutte å være dørmatten hans. Hvis han er sint på familien sin, så får han ta det ut på dem, ikke deg. Har du ikke klagd på at han ikke har tatt kontakt, så skal du ikke ha kjeft for at du har klaget på det. Hva i huleste skal du skjerpe deg på, når det er han som oppfører seg dårlig mot deg? Jo, du skal slutte å godta det! Anonymkode: b0e53...32a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå