AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Har ikke så mange venner, og de få jeg har er opptatt med sitt. Føler meg så lite inkludert 😢 Hele landet er ute i solen og koser seg med venner, men jeg bare sitter her som den dusten. Anonymkode: 72302...ddc 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 Slapp av, vi er flere. Men vi er ikke tapere av den grunn. Anonymkode: bef91...c49 6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 Vi er mange som deg, men vi vises jo ikke. Naturlig nok siden vi sitter hjemme, hehe. Anonymkode: 44fa1...ec7 10
Jaytee Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har ikke så mange venner, og de få jeg har er opptatt med sitt. Føler meg så lite inkludert 😢 Hele landet er ute i solen og koser seg med venner, men jeg bare sitter her som den dusten. Anonymkode: 72302...ddc Da må du ta initativ til å spørre og bli inkludert. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #5 Skrevet 29. mai 2021 Jaytee skrev (2 minutter siden): Da må du ta initativ til å spørre og bli inkludert. Jeg har gjort det Føler bare jeg maser Anonymkode: 72302...ddc 2
Jaytee Skrevet 29. mai 2021 #6 Skrevet 29. mai 2021 Hvis du spør, og de aldri gidder å prioritere deg, så er de vel ikke så gode venner, som du skulle tro, da? 🤔 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #7 Skrevet 29. mai 2021 Har du lyst til å være ute da? Høres ut som du kanskje hadde hatt godt av noen nye relasjoner som tar mere initiativ. Det er slitsomt å alltid være den som tar kontakt. Anonymkode: f6041...99a 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #8 Skrevet 29. mai 2021 Vet det er vanskelig. Jeg var veldig ensom i 20år frem til koronaen startet. Under koronaen opplevde jeg glede for første gang. Anonymkode: b1cb5...586
skreppamedleppa Skrevet 29. mai 2021 #9 Skrevet 29. mai 2021 Kg blir jo stappa full av ensom mennekser om sommeren. Hva gjør du selv for å ikke være ensom? Spør du dine venner med på ting? Er du selv inkluderende? Gjør du noe aktivt for å bedre situasjonen din? Det er greit å klage litt både på en årstid og inkludering (jeg hater vinteren og klager da, men prøver alltid å finne gode ting med denne årstiden likevel. Det blir jo ikke noe bedre av å være negativ, det blir ikke mindre mørkt og kalt selv om jeg hater det...) Føler ofte de som klager på sommeren fordi de er ensom gjør lite selv med situasjonen de er i. Det blir som å lage grandis og klage på at den ikke smaker som på en restaurant.. Jeg har selv ikke så mange venner og de jeg har kan være opptatt med andre ting men jeg elsker sommeren likevel. Sitter ute nå,aleine og har det helt ok med det. Men gode vennskap prioriterer hverandre, det gjør mine og jeg mot de og det er jo det vennskap er.. ikke alltid være sammen og det er greit, men samtidig prioritere hverandre. Skjønner at det kan være kipt å se at alle andre har det bra og er sosiale men de som ikke er det ser du jo ikke. Det er mange som ikke har noen 24/7, uten at de er tapere av den grunn. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #10 Skrevet 29. mai 2021 skreppamedleppa skrev (2 minutter siden): Kg blir jo stappa full av ensom mennekser om sommeren. Hva gjør du selv for å ikke være ensom? Spør du dine venner med på ting? Er du selv inkluderende? Gjør du noe aktivt for å bedre situasjonen din? Nå sier TS at hen tar initiativ, så det er vel mere snakk om ensidig "vennskap" enn å ikke gjøre noe selv. Anonymkode: f6041...99a 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #11 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har gjort det Føler bare jeg maser Anonymkode: 72302...ddc Samme her. De få venene jeg har er opptatt med barn og mann og sine familier. Ting er ikke som før da vi alle var single. Anonymkode: b1cb5...586 1
skreppamedleppa Skrevet 29. mai 2021 #12 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå sier TS at hen tar initiativ, så det er vel mere snakk om ensidig "vennskap" enn å ikke gjøre noe selv. Anonymkode: f6041...99a Da bør ts forsøke å få andre venner daå aldri bli prioritert er ikke vennskap.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #13 Skrevet 29. mai 2021 skreppamedleppa skrev (1 minutt siden): Da bør ts forsøke å få andre venner daå aldri bli prioritert er ikke vennskap.. Det er vanskelig å finne nye venner i sommervarmen. Anonymkode: b1cb5...586
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #14 Skrevet 29. mai 2021 jeg er ensom og, sitter inne med katten og ingen som bryr seg om meg. Anonymkode: b6b26...a82 1
skreppamedleppa Skrevet 29. mai 2021 #15 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er vanskelig å finne nye venner i sommervarmen. Anonymkode: b1cb5...586 Ok.. om en ikke ønsker å være løsningsorientert er det sikkert det...
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #16 Skrevet 29. mai 2021 Det jeg måtte gjøre var å akseptere det faktum at mine venner kanskje ikke var så nære venner(hvertfall ikke fra deres side) og så begynte jeg på nytt, dvs begynte å finne meg nye venner. I ettertid ser jeg at det var et smart trekk. Mine gamle venner bestod av barndomsvenner, skolevenner osv som kanskje følte seg litt forpliktet til å være venn. De hadde dessuten alle valgt a4 livet, mens jeg er mer kunstnerisk og er i oppfatning av at det går an å ha et bra liv uten å få barn og bli kone. Mine nye venner er like gale og fargerike som meg selv og jeg trives stort. Tørk tårene og hopp uti det! Du trenger ikke dumpe vennene dine, men du kan ta en høflig avstand. Ut fra innlegget ditt virker det ikke som de egentlig kommer til å merke det engang så bare kjør på. Lykke til. Anonymkode: 43bb3...de7 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #17 Skrevet 29. mai 2021 Er altfor mange som går rundt å føler seg ensom, uten å gjøre NOE tiltak. "Ingen bryr seg om meg" "ingen liker meg" Bla bla. Du, ingen orker mennesker som er er slik. Holdningen til slike mennesker er avstøtende, ingen orker bruke tid på slike. Anonymkode: 02798...e88 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #18 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er altfor mange som går rundt å føler seg ensom, uten å gjøre NOE tiltak. "Ingen bryr seg om meg" "ingen liker meg" Bla bla. Du, ingen orker mennesker som er er slik. Holdningen til slike mennesker er avstøtende, ingen orker bruke tid på slike. Anonymkode: 02798...e88 Ha litt respekt. Ensomhet er ikke et valg. Det kan være mange årsaker til at det har blitt sånn. Det er mange som gjør en stor innsats for et sosialt liv, men som likevel er ensomme og ikke inkludert. Vi lærer barna våre at de ikke skal legge ut på sosiale medier av sosiale sammenkomster hvor ikke alle er invitert. Kjære mødre, kan dere vennligst slutte å sende bilder av aperolen og tagginga av hverandre på sosiale medier? Å slette sosiale medier er dessverre ikke et alternativ. Anonymkode: 839c0...818 6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #19 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ha litt respekt. Ensomhet er ikke et valg. Det kan være mange årsaker til at det har blitt sånn. Det er mange som gjør en stor innsats for et sosialt liv, men som likevel er ensomme og ikke inkludert. Vi lærer barna våre at de ikke skal legge ut på sosiale medier av sosiale sammenkomster hvor ikke alle er invitert. Kjære mødre, kan dere vennligst slutte å sende bilder av aperolen og tagginga av hverandre på sosiale medier? Å slette sosiale medier er dessverre ikke et alternativ. Anonymkode: 839c0...818 Å slette sosial media er faktisk et beste du kan gjøre. SOME driver mennesker FRA hverandre! Man har faktisk sms/mms OG telefon! Anonymkode: 02798...e88 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #20 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er altfor mange som går rundt å føler seg ensom, uten å gjøre NOE tiltak. "Ingen bryr seg om meg" "ingen liker meg" Bla bla. Du, ingen orker mennesker som er er slik. Holdningen til slike mennesker er avstøtende, ingen orker bruke tid på slike. Anonymkode: 02798...e88 For en unødvendig og kjip kommentar. Håper det gjorde dagen din bedre. Tviler på at TS fikk særlig mye hjelp av denne kommentaren. Altså, unnskyld meg, men er du ikke mer opplyst? Ensomhet er et reelt problem, som mange står i, det er ikke bare et enkelt problem å fikse. Håper du skjemmes, men tviler.... TS, jeg sender deg bare gode tanker. Ensomhet er forferdelig. ❤️ Anonymkode: 4bf4b...251 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå