Gå til innhold

Nyter du is i varmen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte ha meg en gigant stor is i dag, det får bli lørdagsgodt også på meg i dag. Iser på dere i varmen?

Anonymkode: 69192...d2a

Skrevet

Takk for informasjonen. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, på en dag med temperaturer som denne, tar jeg gjerne en is eller fem. :) 

• Liker 2
Skrevet

Is er alltid godt uansett 

• Liker 2
Skrevet

Har forøvrig en 10-pakning med Isabella ispinner som godgjør seg i fryseren. Mangler et par allerede. :fnise: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Jaytee skrev (2 timer siden):

Takk for informasjonen. 

Det var for negativt for deg tydeligvis

Anonymkode: 69192...d2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Royal - Trippel magi til lunch i sommerværet 😊  Og så var det meningen å spise en relativt fornuftig middag, men dro med meg en stor boks med Inspira -med litt nøtter og sjoko.  Nå har jeg forsynt meg 4 ganger, og bøtta er nesten tom. Med andre ord, blir ikke plass til noen fornuftig middag her....   (Godt det ikke skjer så ofte da)

Anonymkode: e7c59...919

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sommeren har kommet til Oslo. I dag gikk jeg en god spasertur for å nyte synet av grønt overalt, mens jeg mumset på en appelsinsorbet-is. En bit lykke, det der.

Anonymkode: 9f2b0...0b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg nyter is i skyggen i mitt eget hjem 😄

Anonymkode: d1c05...bcd

• Liker 1
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Spiste en Creme pasjonfrukt og sitron nettopp, senere skal jeg ha en mr freeze og en nocco miami is. ^^ Resten av familien spiste sommeris og vannmelonis, og de maser om flere allerede nå.

jgpesrbbqvcndkalrrpa.jpg

19080637.jpg?chk=27A342

Friskis-melon-nyhet-1-928x1024.jpg

McFreeze.png

NOCCO_Miami_ICEPOP_NYHET.jpg

nam nam :)

AnonymBruker
Skrevet

Liker best å spise is i snøstorm ned slalombakken.

Anonymkode: a976f...222

• Liker 2
Skrevet

Måtte bare kjøpe en boks Inspira med kirsebær og mørk sjokolade.....magen står som er tromme og romler så heftig at katten skvetter (jeg tåler egentlig ikke så godt laktose....), men det var verdt det!

Is+sol+varme sommerdager=sant❤️

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, FrankDrebin said:

Har forøvrig en 10-pakning med Isabella ispinner som godgjør seg i fryseren. Mangler et par allerede. :fnise: 

Uff. Isabella har jeg kuttet ut. De ser store og flotte ut på pakken, men virkeligheten er ganske skuffende. Gode på smak da. 

Skrevet
skrue skrev (4 minutter siden):

Uff. Isabella har jeg kuttet ut. De ser store og flotte ut på pakken, men virkeligheten er ganske skuffende. Gode på smak da. 

De er ikke av de største, du har rett i det, men for meg er det passe, egentlig. :)

Skrevet

Koser meg med saftis i varmen, mens fløteis er for triste mørke kvelder på sofaen. 

Gjest Tenk positivt
Skrevet

Jeg har spist endel softis og kroneis med sjokolade❤️men spiser lite is om vinteren da.. 

Skrevet

Her går det i Friskis og Sunlolly mango for tiden 🌞

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men kun saftiser. Mindre kalorike(og myeeeee bedre). Så kan nyte maaaaange🤤

Anonymkode: 79482...95f

Gjest TheCatLady
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Jeg er veldig glad i is og spesielt de med karamell og sjokolade eller noe sånt. Det blir mest fra boks og jeg har faktisk ikke spist pinneis enda i år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...