Gå til innhold

Ikke hatt sex på 1 år.Hadde sex endelig. To dager etter vil han ut av forholdet!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå må dere hjelpe meg å forstå. Min samboer og jeg har ikke hatt sex på nesten ett år. Hva som er grunnen? Vel han legger seg ikke med meg, vil ikke være nær og trekker seg unna.

Jeg er drittlei og bestemte meg for å forføre han. Skikkelig. Og jeg klarte det. Jeg var over hele han og jeg følte det helt nydelig. Han var dessverre ikke så revet med som meg, men vi hadde det i det minste sex og jeg følte vi var i himmelen igjen. Vi lå også tett sammen i nesten en time etterpå. Det var så herlig.

Jeg tenkte at nå har noe løsnet mellom oss. Senere samme kveld begynte han å snakke om å reise å besøke foreldrene sine (3 timer unna) for overnatting. Bare et hyggelig besøk liksom. Jeg begynte igjen å forføre han og sa at nå måtte han droppe det og være med meg. Vi kunne ha mye sex hele helgen! 

Han valgte å dra!! Jeg ble så såret! Hvorfor? Vil ikke menn heller ha mye sex og kos? Ingen grunn til at han måtte hjem til sine foreldre akuratt da så jeg er så skuffet. Sa det til han og ba han bli. Nei det ville han ikke.

Så går det altså et par dager og han sier han tror han vil ut av forholdet. Hva.....????

Dette var forrige helg. Han vil forøvrig ikke snakke mer om det, han sier at "da blir du knust".

Hva er dette gjort slags oppførsel? Endelig sex! Stikker av! Deretter vil han "mest sannsynlig" ut???

Kan noen forklare?

Vi har hatt litt gruff mellom oss siste året men ikke noen store alvorlige ting som jeg vet om.

Anonymkode: 291f9...8c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ny dame dessverre...

Anonymkode: 0d699...1ae

• Liker 44
AnonymBruker
Skrevet

Han ga deg det du trengte før han kunne dra.

Den sexen var for han et tegn på at forholdet er over desverre.

Det må du bare respektere. 

Anonymkode: 1db6a...f20

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Utroskap

Anonymkode: 7ff3c...d20

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Her lukter det utroskap!

Anonymkode: cc202...f86

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Han ga deg det du trengte før han kunne dra.

Den sexen var for han et tegn på at forholdet er over desverre.

Det må du bare respektere. 

Anonymkode: 1db6a...f20

Ikke bare et tegn, men et bevis på at forholdet er over.

Anonymkode: fb059...335

• Liker 20
Skrevet

Det er dessverre ikke slik at sex gjør ødelagt forhold gode igjen. Dette skulle nok være tatt tak i for lenge siden.

Men husk at dette sikkert er bedre for dere begge at dere kommer dere videre. Det er mye hyggeligere med en kjæreste som vil kose, være intim og ha sex! Man er ikke kjærester ellers.

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Dro på besøk til ‘foreldrene’ ja..

Anonymkode: f5d54...42a

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet

Er ganske sikker på at han er homofil.

Anonymkode: eef2e...e59

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Han har nok ønsket seg ut av forholdet lenge.

Har erfaring med konfliktsky menn som dette.

Anonymkode: 25fc4...64c

• Liker 30
Skrevet

Eit år uten sex, du forfører han, han innser at du vil ha meir enn han kan tenke seg, så han tek skrittet. Han har sikkert egentlig tenkt på det i mange månader. Så det var fint at du var såpass pågående at du dytta han litt umi rett retning. 

• Liker 32
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Han har nok reist til elskerinna..

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nå må dere hjelpe meg å forstå. Min samboer og jeg har ikke hatt sex på nesten ett år. Hva som er grunnen? Vel han legger seg ikke med meg, vil ikke være nær og trekker seg unna.

Jeg er drittlei og bestemte meg for å forføre han. Skikkelig. Og jeg klarte det. Jeg var over hele han og jeg følte det helt nydelig. Han var dessverre ikke så revet med som meg, men vi hadde det i det minste sex og jeg følte vi var i himmelen igjen. Vi lå også tett sammen i nesten en time etterpå. Det var så herlig.

Jeg tenkte at nå har noe løsnet mellom oss. Senere samme kveld begynte han å snakke om å reise å besøke foreldrene sine (3 timer unna) for overnatting. Bare et hyggelig besøk liksom. Jeg begynte igjen å forføre han og sa at nå måtte han droppe det og være med meg. Vi kunne ha mye sex hele helgen! 

Han valgte å dra!! Jeg ble så såret! Hvorfor? Vil ikke menn heller ha mye sex og kos? Ingen grunn til at han måtte hjem til sine foreldre akuratt da så jeg er så skuffet. Sa det til han og ba han bli. Nei det ville han ikke.

Så går det altså et par dager og han sier han tror han vil ut av forholdet. Hva.....????

Dette var forrige helg. Han vil forøvrig ikke snakke mer om det, han sier at "da blir du knust".

Hva er dette gjort slags oppførsel? Endelig sex! Stikker av! Deretter vil han "mest sannsynlig" ut???

Kan noen forklare?

Vi har hatt litt gruff mellom oss siste året men ikke noen store alvorlige ting som jeg vet om.

Anonymkode: 291f9...8c2

Måten du legger frem ting i dette innlegget, så virker som om du tror at sex er alt.

Newsflash, for mange er ikke sex så viktig.

Virker som om fortsatt noen på KG tror at hyppig sex er nøkkelen til et bra forhold og en lykkelig partner.

er folk virkelig så naive?

• Liker 32
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Du skrev jo nettopp at dere ikke har hatt sex på et år. Om ikke det er en hylende alarm, så vet ikke jeg.

Anonymkode: 85ecb...156

Trenger ikke å være hylende alarm. Lenger siden det jeg og samboer har hatt sex. Er ingen alarm der. 

• Liker 4
Gjest Blondie65
Skrevet

Du har behov for sex med han. Han har ikke behov for sex med deg. Dette ble tydelig for han da du "hev deg over han" og derfor gjør han det slutt. Dette er en mann som enten kommuniserer helt elendig eller på et språk du ikke forstår. Forholdet er over, dessverre.

Gjest laPistola
Skrevet

Han har ny dame, og dårlig samvittighet for at han har vært « utro « mot henne . Det er det jeg ville tenkt. Det er selvsagt mulig at han ikke er så glad i sex

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han fant ut ved å ha sex denne gangen, at han virkelig var klar for å gjøre det slutt. Kanskje han har tenkt på det lenge, men at dette var det som skulle til. 

Anonymkode: 4585b...754

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (Akkurat nå):

Måten du legger frem ting i dette innlegget, så virker som om du tror at sex er alt.

Newsflash, for mange er ikke sex så viktig.

Virker som om fortsatt noen på KG tror at hyppig sex er nøkkelen til et bra forhold og en lykkelig partner.

er folk virkelig så naive?

I hver eneste tråd om manglende sexliv kommer du med innlegg som dette.

Selvfølgelig er sex viktig i et forhold for de aller fleste mennesker, spesielt når det den ene trekker seg unna og ikke vil kommunisere. Det er fullstendig normLt å bli ulykkelig når partner ikke har lyst på deg. At det ikke er viktig for deg sier bare noe om deg, ikke om mennesker og forhold generelt.

Anonymkode: 25fc4...64c

• Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...