AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Er det noen her som tar det, eller blir det ikke skrevet ut slikt som man kan bruke daglig? Jeg har hørt det er vanedannende, og at leger ikke skriver ut sånt ofte. Jeg har selv fått sobril da jeg skulle slippe å bli ødelagt av noe jeg skulle utsette meg for (pga lang angstproblematikk). Har selv gått på cipralex, dette føler jeg ikke er beroligende - heller fikk det meg til å føle meg ekstremt likegyldig. Synes egentlig at sobril fungerer bedre, men regner emd at dette ikke er noe som man får gå på fast? Er det eventuelt andre reseptbelagte beroligende midler man kan bruke, som ikke er vanedannende? Ønsker ikke tips om butikk-kjøpte midler, dette fungerer ikke for meg dessverre. Anonymkode: 3bd8b...bdd
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er det noen her som tar det, eller blir det ikke skrevet ut slikt som man kan bruke daglig? Jeg har hørt det er vanedannende, og at leger ikke skriver ut sånt ofte. Jeg har selv fått sobril da jeg skulle slippe å bli ødelagt av noe jeg skulle utsette meg for (pga lang angstproblematikk). Har selv gått på cipralex, dette føler jeg ikke er beroligende - heller fikk det meg til å føle meg ekstremt likegyldig. Synes egentlig at sobril fungerer bedre, men regner emd at dette ikke er noe som man får gå på fast? Er det eventuelt andre reseptbelagte beroligende midler man kan bruke, som ikke er vanedannende? Ønsker ikke tips om butikk-kjøpte midler, dette fungerer ikke for meg dessverre. Anonymkode: 3bd8b...bdd Nei det skal ikke brukes fast. En del mennesker bruker atarax eller truxal ved angst. Det er egentlig allergimedisiner Anonymkode: e893c...4f9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 Jeg bruker 20 vival i måneden og får det fast, men tar jo ikke daglig men ved behov. Vet om ei som får 100 sobril hver 3 måned. Anonymkode: 2122b...ede
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen her som tar det, eller blir det ikke skrevet ut slikt som man kan bruke daglig? Jeg har hørt det er vanedannende, og at leger ikke skriver ut sånt ofte. Jeg har selv fått sobril da jeg skulle slippe å bli ødelagt av noe jeg skulle utsette meg for (pga lang angstproblematikk). Har selv gått på cipralex, dette føler jeg ikke er beroligende - heller fikk det meg til å føle meg ekstremt likegyldig. Synes egentlig at sobril fungerer bedre, men regner emd at dette ikke er noe som man får gå på fast? Er det eventuelt andre reseptbelagte beroligende midler man kan bruke, som ikke er vanedannende? Ønsker ikke tips om butikk-kjøpte midler, dette fungerer ikke for meg dessverre. Anonymkode: 3bd8b...bdd Det er ikke noen mening i å ta det hver dag fordi du opparbeider deg en toleranse og får mindre og mindre effekt. Anonymkode: eac6e...da3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #5 Skrevet 29. mai 2021 Jeg har gått på valium , sobril, imovane , temesta hver dag i 2 år å tar valium 3 ganger daglig å temesta *2 daglig. Å imovane å sobril for søvn å mine andre medesiner som hjelper mot søvn. Skal på avrusning nå snart. Anonymkode: 0bdec...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå