AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Noen som kan fortelle meg om det fortsatt blir avholdt privatist eksamen ved streik? Privatistkontoret kunne ikke svare meg før til uka. Fant derimot dette på KS sine sier: "Sensorene engasjeres av fylkesmannen, og sensoroppdraget vil derfor ikke være omfattet av en eventuell konflikt. Muntlig eksamen kan ikke gjennomføres dersom faglærer er i streik" Noen som vet? Anonymkode: 24ec8...2bf
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 Er forøvrig en muntlig eksamen, men ser nå at sitatet mitt gjelder grunnskole. Ser at dette står ved videregående skole: "Der sensoroppdraget er basert på avtale med fylkesmannen, vil sensur ved skriftlig eksamen kunne gjennomføres. Muntlig eksamen er avhengig av faglærer, og kan ikke gjennomføres dersom faglærer er i streik." Anonymkode: 24ec8...2bf
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er forøvrig en muntlig eksamen, men ser nå at sitatet mitt gjelder grunnskole. Ser at dette står ved videregående skole: "Der sensoroppdraget er basert på avtale med fylkesmannen, vil sensur ved skriftlig eksamen kunne gjennomføres. Muntlig eksamen er avhengig av faglærer, og kan ikke gjennomføres dersom faglærer er i streik." Anonymkode: 24ec8...2bf Men det gjelder som du skriver vgs, ikke privatister. Anonymkode: 783c2...9b1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det gjelder som du skriver vgs, ikke privatister. Anonymkode: 783c2...9b1 Faglærer/sensor for privatister er jo samme som på videregående skoler stort sett da Anonymkode: 24ec8...2bf
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #5 Skrevet 29. mai 2021 Privatisteksamener vil gå som normalt. Vi får dispensasjon til de eksamene. Hilsen streikende lærer som sensorerer privatisteksamener på kvelden. 😊 Anonymkode: 77eaf...3f6 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #6 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Privatisteksamener vil gå som normalt. Vi får dispensasjon til de eksamene. Hilsen streikende lærer som sensorerer privatisteksamener på kvelden. 😊 Anonymkode: 77eaf...3f6 Tusen takk for svar!!! Prøvde kontakte skolen, men de kunne i hjelpe meg.... Anonymkode: 24ec8...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå