AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Som var gift/samboer med mann? Vil gjerne høre deres erfaring. Jeg er 38år, skilt for 2år siden. Nå er jeg skikkelig lysten på ei venninne jeg møter via trening. Men aner jo ikke hennes legning, hvordan skal man gå frem ved slike ting 😅 Før korona skifte vi og dusjet før/etter trening, så det ga meg jo litt spenning da. Som satte fyr på bålet, spesielt i dusjen. Å se hverandre nakne, nå møtes vi mer for løpe utendørs osv. Blir mye hodebry Ikke noen jeg vil dele dette med. Anonymkode: 20dde...5e2 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 Jeg har ikke erfaring selv, men kjenner faktisk flere kvinner som «tørna» lesbisk etter å ha hatt mann og barn. Det har dessverre ikke gått så bra med noen av dem - frigjøringsprosjektene førte stort sett til frustrasjon, identitetsforvirring og misere. Anonymkode: 40f83...360 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke erfaring selv, men kjenner faktisk flere kvinner som «tørna» lesbisk etter å ha hatt mann og barn. Det har dessverre ikke gått så bra med noen av dem - frigjøringsprosjektene førte stort sett til frustrasjon, identitetsforvirring og misere. Anonymkode: 40f83...360 Har akkurat samme inntrykk. Turde ikke være først ute med negativiteten, men henger meg på. Anonymkode: 0e1f3...52f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har akkurat samme inntrykk. Turde ikke være først ute med negativiteten, men henger meg på. Anonymkode: 0e1f3...52f AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke erfaring selv, men kjenner faktisk flere kvinner som «tørna» lesbisk etter å ha hatt mann og barn. Det har dessverre ikke gått så bra med noen av dem - frigjøringsprosjektene førte stort sett til frustrasjon, identitetsforvirring og misere. Anonymkode: 40f83...360 Det må jo være lov å utforske. Anonymkode: 20dde...5e2 6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #5 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det må jo være lov å utforske. Anonymkode: 20dde...5e2 Gjør det. Ikke bry deg om hva andre mener om det ☺️ Anonymkode: 089fc...ef9 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #6 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det må jo være lov å utforske. Anonymkode: 20dde...5e2 Selvsagt. Men det er alltid viktig å ha realistiske forventninger til det man utforsker. Anonymkode: 40f83...360
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #7 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Selvsagt. Men det er alltid viktig å ha realistiske forventninger til det man utforsker. Anonymkode: 40f83...360 Hva er en realistisk forventning da? Anonymkode: 20dde...5e2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #8 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det må jo være lov å utforske. Anonymkode: 20dde...5e2 Du spurte etter erfaringer, ikke om vi ville krangle videre. Anonymkode: 0e1f3...52f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #9 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Selvsagt. Men det er alltid viktig å ha realistiske forventninger til det man utforsker. Anonymkode: 40f83...360 Man må jo godta og følge følelsene sine. Mener du at man bare skal holde seg i skapet? Det er ihvertfall ikke noe lurt. Anonymkode: 089fc...ef9 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #10 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man må jo godta og følge følelsene sine. Mener du at man bare skal holde seg i skapet? Det er ihvertfall ikke noe lurt. Anonymkode: 089fc...ef9 Poenget er jo at identitetsforvirring ikke handler om å være i et skap. Anonymkode: 0e1f3...52f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #11 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Poenget er jo at identitetsforvirring ikke handler om å være i et skap. Anonymkode: 0e1f3...52f Hvorfor er du så negativ til andre sine lyster? Anonymkode: 20dde...5e2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #12 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er en realistisk forventning da? Anonymkode: 20dde...5e2 Det kommer helt an på hva forventningen gjelder. Å tro at det for en helt uerfaren, godt voksen kvinne med barn er uptoblematisk å kaste seg ut i et seksuelt forhold til en annen godt voksen kvinne, er urealistisk. Slike forhold er sjelden vellykkede (i lengden), og er nok ofte utslag av midtlivskriser. For den som har litt innsikt og realistisk sans, er imidlertid fallhøyden ved å utforske betydelig mindre. Anonymkode: 40f83...360
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #13 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Poenget er jo at identitetsforvirring ikke handler om å være i et skap. Anonymkode: 0e1f3...52f Og da mener du at man bare skal bli i skapet, eller kanskje bare drite i å være lesbisk? Det er ikke et valg skjønner du. Det er ikke galt med det, eller noe galt med å utforske. Anonymkode: 089fc...ef9
Gjest Alterego666 Skrevet 30. mai 2021 #14 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Poenget er jo at identitetsforvirring ikke handler om å være i et skap. Anonymkode: 0e1f3...52f Det stemmer. Når man kommer ut av skapet kan man fjerne forvirringen rundt identitet. Da er man fri til å prøve seg fram. For mange er sexlivet i forandring hele livet, og at man er perioder er søkende er noe alle bør applaudere.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #15 Skrevet 30. mai 2021 Du gjør jo akkurat som du vil tenker jeg Du er voksen, du er singel. At du har vært gift har lite å si, noen innser det tidlig og andre sent. Ditt nye forhold, om det er med en kvinne eller mann, har jo ikke noe med eksen å gjøre. Anonymkode: 4f878...63c 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #16 Skrevet 30. mai 2021 Alterego666 skrev (11 minutter siden): Det stemmer. Når man kommer ut av skapet kan man fjerne forvirringen rundt identitet. Da er man fri til å prøve seg fram. For mange er sexlivet i forandring hele livet, og at man er perioder er søkende er noe alle bør applaudere. Endelig et fornuftig svar, trist å se andre her som skal bestemme hvordan ting er. Å være søkende som menneske er vel naturlig, men så har du de som lever et homogent liv heletiden. Så velger de å være negative til andre som er på søken eller liker andre ting. Tenker at det beste å kanskje ikke sette seg i båser, om jeg får prøvd å ha sex med henne. Så betyr det jo ikke at jeg er bifil. Anonymkode: 20dde...5e2 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #17 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvorfor er du så negativ til andre sine lyster? Anonymkode: 20dde...5e2 Har allerede sagt at jeg ikke vil krangle. Hvis du ønsker å krangle, så si fra om det, i stedet for å be om å høre om erfaringer. Erfaringer er noe som ikke kan diskuteres, de bare er. Anonymkode: 0e1f3...52f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #18 Skrevet 30. mai 2021 Alterego666 skrev (17 minutter siden): Det stemmer. Når man kommer ut av skapet kan man fjerne forvirringen rundt identitet. Da er man fri til å prøve seg fram. For mange er sexlivet i forandring hele livet, og at man er perioder er søkende er noe alle bør applaudere. Selvfølgelig, hvis man er i et skap. Men her var det altså snakk om identitetsforvirring. I denne tråden etterspør man erfaringer vedrørende de som plutselig har blitt lesbiske etter et forhold til en mann. Så er vi flere som forteller om at vi kjenner til noen som hadde det slik. Og at det ikke handlet om å komme ut av et skap. Da kan ikke andre presse denne erfaringen inn i en annen forståelsesramme og si at det var noe annet som skjedde. Det var ikke det. Dette var mennesker som slet med helt andre ting, og det var ikke med å være i et skap. Hvis du kjenner til borderline personlighetsforstyrrelse så er dette med identitetsforvirring et av symptomene. Da veksler man mellom kjønnsidentitet, seksuell legning, religiøs tilhørighet, bytter jobb, bytter faglig retning, osv. Det ville ikke hjulpet det spøtt å komme ut av skapet, det som hjelper er å få hjelp til det underliggende problemet. Jeg sier ikke at TS har BPD, jeg svarer bare om de jeg kjenner til. De hadde helt andre problemer enn at de var i et skap. Anonymkode: 0e1f3...52f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #19 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): trist å se andre her som skal bestemme hvordan ting er Du spurte om erfaring. Du må godta andres erfaring enten du liker det eller ei. Anonymkode: 0e1f3...52f
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #20 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du spurte om erfaring. Du må godta andres erfaring enten du liker det eller ei. Anonymkode: 0e1f3...52f Har du erfaring med å ha sex med kvinner etter å ha blitt skilt? Du skrev lenger opp:" Mitt inntrykk...." Anonymkode: 20dde...5e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå