Gå til innhold

Nakenhet og kåtskap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir du kåt av å se partneren naken, eller skal det mer til?  Er du ofte naken hjemme hos deg selv, eller bare i enerom?

Jeg er stort sett påkledd når jeg går rundt i huset.   Kan bli kåt av å se partneren naken, men gjenre i litt sensuell situasjon - ikke bare om hun går inn på badet fra soverommet.

Anonymkode: edbc2...ee9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke akkurat kåt, men jeg nyter jo synet. 🤩 Partneren min er jo mer enn bare sex, så å alltid tenke naken=kåt/sex, blir feil for meg.

Kan godt gå i bare trusa, men har som oftest på ei stor t-skjorte. Så helt naken? Veldig sjeldent. Bare om natta.

Anonymkode: 7ec46...826

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet

Vi er mye nakne sammen. Det er deilig i seg selv, men frembringer også mye helsebringende kåtskap.

AnonymBruker
Skrevet

Blir generelt kåt av å se partneren naken men det er også avhengi av situasjonen. Når sex er uaktuelt/uakseptabelt styrer jeg tankene en annen vei. F.eks. blir jeg ikke kåt av å se henne når vi er på nakenstrender. Da er jeg også streng med at hun ikke får komme borti noen del av kroppen min på noen som helst måte.

Anonymkode: 77a46...202

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å være naken hvis jeg skal slappe av på sofaen feks. Synes det fort blir klamt mellom lårene og så blir jeg selvbevisst på cellulitter og kroppshår. Da foretrekker jeg mye heller å ha på pysj/strechy bukse og en stor T-skjorte.

Anonymkode: c15b9...e4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv deg på nudiststrand.

Liker meg naken på The Well, at menn ser på meg ;) Hatt flere fine opplevelser der.

Anonymkode: df4aa...152

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har alltid blitt kåt av å se meg naken selv om jeg med åra har fått fedme og er slapp og fæl etter tre barnefødsler. Vi har sex 3-4 ganger i uka, men alikevel er det ikke nok. Selv  om jeg er glad han fremdeles tenner på meg så skulle jeg ønske jeg kunne være naken uten å bli sett på som et objekt. 

Anonymkode: 472e5...2f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mannen min har alltid blitt kåt av å se meg naken selv om jeg med åra har fått fedme og er slapp og fæl etter tre barnefødsler. Vi har sex 3-4 ganger i uka, men alikevel er det ikke nok. Selv  om jeg er glad han fremdeles tenner på meg så skulle jeg ønske jeg kunne være naken uten å bli sett på som et objekt. 

Anonymkode: 472e5...2f9

sex 3-4 ganger i uka er jo s å si annen hver dag. Det viljeg si er bra etter å ha fått tre barn - dvs en dle års samliv.   At mannen din kun ser deg som et objekt når han blir kåt på deg, synes jeg høres litt trist og negativt ut. Er du sikker på at han ikke bare like et han ser veldig godt og at det har med hvorda du er som menneske også å gjøre ?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen bilder?

Anonymkode: fd89b...68a

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Blir du kåt av å se partneren naken, eller skal det mer til?  Er du ofte naken hjemme hos deg selv, eller bare i enerom?

Jeg er stort sett påkledd når jeg går rundt i huset.   Kan bli kåt av å se partneren naken, men gjenre i litt sensuell situasjon - ikke bare om hun går inn på badet fra soverommet.

Blir ikke kåt kun av å se noen naken. Da jeg var 17 år så gjorde jeg nok det, men ikke nå lenger. Skal nok mye mer til i dag en da man var ungdom.

Er aldri naken hjemme utenom i dusjen og når jeg skal sove. Sover på eget soverom.

• Liker 2
Skrevet

Elsker å se mannen naken. Han går ofte bare rundt i boxer. Og ja. Blir jo gira. Liker det jeg ser🤤

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Prøv deg på nudiststrand.

Liker meg naken på The Well, at menn ser på meg ;) Hatt flere fine opplevelser der.

Anonymkode: df4aa...152

Enig. The Well er fantastisk for ekshibisjonister! 

AnonymBruker
Skrevet

Hjemme går vi nakne fra soverom til bad osv, men ikke til daglig ellers. På hytta har vi utedusj ved uthuset og da går vi gjerne nakne dit, og det samme når vi bader i skogen og ved sjøen og det passer seg slik. Jeg blir ikke kåt av bare nakenhet, men hvis det blir litt flørting samtidig skal det lite til. Jeg tror det samme gjelder at min mann ikke blir kåt av bare å se meg naken. Men jeg har nok merket av og til at han kan få ereksjon dersom han ser andre enn meg nakne. F.eks. på hytta i sommer da jeg hadde besøk av en venninne og vi lå nakne i solen. 

Anonymkode: 5bf17...33b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hjemme går vi nakne fra soverom til bad osv, men ikke til daglig ellers. På hytta har vi utedusj ved uthuset og da går vi gjerne nakne dit, og det samme når vi bader i skogen og ved sjøen og det passer seg slik. Jeg blir ikke kåt av bare nakenhet, men hvis det blir litt flørting samtidig skal det lite til. Jeg tror det samme gjelder at min mann ikke blir kåt av bare å se meg naken. Men jeg har nok merket av og til at han kan få ereksjon dersom han ser andre enn meg nakne. F.eks. på hytta i sommer da jeg hadde besøk av en venninne og vi lå nakne i solen. 

Det kan jeg faktisk skjønne. Lå gjerne et aldri så lite overraskelsesmoment i det å se en av dine venninner naken😉

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Ble du sjalu da?

Anonymkode: 8af0e...698

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Var meninga kanskje?

Anonymkode: 0d5ec...e27

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2021 den 23.09):

Ble du sjalu da?

Anonymkode: 8af0e...698

Hei, har faktisk ikke tenkt på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...