Gå til innhold

Er det fint/varmt å sole seg på stranda fra 5 tiden til 8- tiden på kvelden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte meg på stranda om ikke så lenge, men lurer på om det er pent å sole seg fra 17-tiden til 20-tiden? Tror dere det er mye folk på stranda på det tidspunktet?

Anonymkode: e41d1...1d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pent å sole seg? Hva mener du?
Om det er mange folk der, kan ingen av oss her inne svare på. Vi vet jo ikke hvor dette er snakk om.

Ta deg en tur til stranda, du! :)

Om du ikke vil ligge blant folk, finner du sikkert et litt avsidesliggende sted du kan legge ut håndkleet.

Anonymkode: fe0eb...823

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Pent å sole seg? Hva mener du?
Om det er mange folk der, kan ingen av oss her inne svare på. Vi vet jo ikke hvor dette er snakk om.

Ta deg en tur til stranda, du! :)

Om du ikke vil ligge blant folk, finner du sikkert et litt avsidesliggende sted du kan legge ut håndkleet.

Anonymkode: fe0eb...823

Mente om sola var varm og sterk på det tidspunktet. Er det liksom Normalt at folk drar på stranda såpass sent?

Anonymkode: e41d1...1d0

AnonymBruker
Skrevet

Vi drar å soler oss og kveldsbader rundt 18.00. Sola er ikke så sterk, men litt farge kan du få. 

Anonymkode: 2b566...542

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Det kommer joan på hvor du bor. Dersom det regner og er storm der du bor så vil jeg ikke tro det er så fint.

Anonymkode: a94c0...893

Skrevet

Jeg liker meg best på stranda før kl 11 / etter kl. 16. (Evt. Før kl. 10 / etter kl. 17). Da får du fortsatt fin farge, men sola er ikke så inni helvetes sterk.

Gjest TheCatLady
Skrevet

Aner ikke hvor du bor, men jeg synes det er fint å sole seg da. Jeg synes det enda kan bli litt kjølig litt senere på kvelden, men da er det jo bare å ta med seg ekstra klær. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...