AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Skjønner meg ikke på meg selv. Under svangerskapet hadde jeg det så kjipt og vurderte sterkt å aldri få flere barn, og under fødselen tenkte jeg det hvertfall selv om fødselen forsåvidt gikk fint uten store komplikasjoner. Tenkte i dagene etterpå at det blir ett barn og dette gjør jeg aldri igjen. Nå etter 4 uker vandrer tankene til når det passer med en ny graviditet, skjønner ikke hva som skjer. akkurat som jeg har glemt alt om hvor kjipt det var. flere som hadde det slik? når var du klar for flere etter fødsel? Anonymkode: fb147...878
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 Hehe, ja🙈 Samme her, bare at min er 3mnd nå. Synes det er forferdelig å sove så lite og aldri kunne tenke på meg selv. Jeg har en teori om at tiden går så fort og babyen vokser så raskt, at man tenker "shit, hvis jeg skal oppleve dette igjen må jeg få én til". Eller noe. Vet ikke helt. Å få en baby er forferdelig og fantastisk på samme tid. Anonymkode: af98b...dda
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 Følte på det samme i starten. Jeg var så mye usikker og redd under graviditeten, men den sterke morsfølelsen kom kjapt etter fødselen, og da var ting veldig bra frem til søvnmangelen overvant meg etter noen måneder. Anonymkode: 44ed9...a2a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 Åh, gud nei! Jeg har manna meg opp i nesten tre år før jeg orket å bli gravid igjen. Skjønner ikke hva jeg tenkte; det er jo helt jævlig! Dette barnet må fødes helt og friskt, for det er uansett siste gang jeg gjør dette! Anonymkode: 7585a...49a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #5 Skrevet 29. mai 2021 Ja, eller jeg hadde en grei fødsel, men jeg var så kvalm i svangerskapet at jeg vet jeg sverget på at dette skal jeg aldri, aldri gjøre igjen. Det var glemt kort tid etter fødsel, og jeg endte med å sverge på det samme i neste svangerskap (og hadde fått enda en hvis mannen hadde vært enig). Anonymkode: 56e6c...a90
ToveM Skrevet 29. mai 2021 #6 Skrevet 29. mai 2021 Vel jeg bestemte meg da jeg lå på klinikken med førstemann, når jeg skulle ha neste. Og det var når han begynte på skolen. Bommet med 2 mnd da, men til mitt forsvar ble nestemann født 5 uker for tidlig
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #7 Skrevet 29. mai 2021 Litt rart er det jo, hehe. Jeg hadde ukomplisert svangerskap/fødsel, men ønsket ikke ny baby før etter 3-4 år. Syntes det var nydelig å bare ha èn å konsentrerer meg om Anonymkode: ddaa5...aa9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #8 Skrevet 30. mai 2021 Graviditeten var fæl, fødselen var fæl, å få baby var fælt. Men det er barn jeg vil ha, ikke babyer i seg selv. Og da må man bare bli ferdig med det. Slik tenker jeg da. Anonymkode: a656d...25d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå