Gå til innhold

Jeg er en type person som folk enten elsker eller hater

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre også som føler det slik? Enten hater de meg eller så elsker de meg. Jeg er en person som ikke tar mye plass, jeg er introvert og liker ikke smaltalk. Er det det som gjør det? 

Anonymkode: 16450...31d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså... hvis du er introvert, ikke tar mye plass og ikke liker smalltalk. Da tror jeg ingen hverken elsker eller hater deg? De merker jo såvidt at du er der?

Anonymkode: 5029f...f06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Noen liker meg veldig godt, og andre synes ikke jeg er spesielt interessant. Ingen hater meg. 

Om det er mange rundt i din omgangskrets som hater deg, så bør du enten se litt på egen oppførsel, eller så bør du revurdere hvor sensitiv du er til helt naturlige kræsj i kjemi. At man ikke kommer overens med noen trenger ikke å bety at det er noe galt med en av partene. Det betyr bare at man ikke har kjemi og det er helt greit.

Og ja, sånn er det med de fleste. Bare et lite fåtall er så sjarmerende og så flink til å tilpasse seg forskjellige typer folk at de blir godt likt av de fleste. 

Anonymkode: 91d26...6be

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Andre også som føler det slik? Enten hater de meg eller så elsker de meg. Jeg er en person som ikke tar mye plass, jeg er introvert og liker ikke smaltalk. Er det det som gjør det? 

Anonymkode: 16450...31d

Helt vanlig det at man ikke har kjemi med alle, men hvis noen hater deg bokstavelig talt så må du nok gå inn i deg selv.

Er selv en person som er enten eller, men sånn er jeg med andre også, ser ikke noe poeng med å være falsk og søke etter å bli likt av alle, det blir jo feil premisser. 

Vær deg selv, sånn er nå livet bare uten at du skal bekymre deg om at alle ikke liker deg. ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er et menneske du enten digger eller sterkt misliker :P jeg er ekstremt ekstrovert, veldig irriterende, høylytt, snakker ganske mye, ler så høyt at du får øresus og vil gjerne alltid være midtpunkt. 

Anonymkode: 9aeb0...af2

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er et menneske du enten digger eller sterkt misliker :P jeg er ekstremt ekstrovert, veldig irriterende, høylytt, snakker ganske mye, ler så høyt at du får øresus og vil gjerne alltid være midtpunkt. 

Anonymkode: 9aeb0...af2

Fra Bergen? 😂

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Opplever vel generelt sett at de fleste ikke liker meg sånn spesielt godt eller knapt vet at jeg er det. Gjør lite ut av meg, men det er tydeligvis problematisk for mange. 

Skrevet
13 hours ago, TheCatLady said:

Opplever vel generelt sett at de fleste ikke liker meg sånn spesielt godt eller knapt vet at jeg er det. Gjør lite ut av meg, men det er tydeligvis problematisk for mange. 

Om det er problematisk for andre er jo dem sitt problem så lenge du er ei god person og vet det selv. Tenker du hadde sikkert gjort mer ut av deg hadde du snakket med noen med rette kjemi eller interesser. 

Selv er jeg relativt introvert men kommer helt an på hvem jeg er sammen med så jeg har en ekstrovert del også , men trekker nå på årene så bedre å bruke tid på folk en klikker med. 
En har gjerne mer å snakke om når en er på bølgelengde.

trenger ikke hoppe fallskjerm eller snakke med alt og alle for å være interresant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...