AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Det er 2 uker siden min fødsel og jeg føler meg ganske vanlig igjen nedentil med unntak av at jeg fremdeles blør en del. Har begynt å tenke litt på sex igjen. Ikke nå altså, men hvertfall når 6 uker er gått og kanskje før(med kondom isåfall). Dere som hadde sex før 6 uker eller når 6 uker var gått, hvordan var det? Var det vondt? Og hvilke skader fikk dere under fødselen? Anonymkode: e0b33...87a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 Revnet + klipp, sydde ganske mye og i sikkert 1 time. Tok mange uker før alle stinga var ute. Hadde sex på kvelden etter 6-ukerskontrollen. Det var stivt og ømt i åpningen i begynnelsen og ømt etterpå. Det var helt ok, verken mer eller mindre. Men greit å ha gjort det. Anonymkode: 83c04...3cb
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 Rifter er en ting, men man har et stort åpent sår i livmorveggen etter der morkaka var festet og det er derfor man skal være forsiktig . Selv om man bruker kondom er det en belastning for sår som prøver å gro med aktivitet nedentil, så jeg ville ikke tatt sjansen før de 6 ukene er gått Utrolig kjedelig om man skulle få komplikasjoner eller infeksjon. Better safe than sorry Vi ventet litt lenger og det var litt rart første gang, men ikke vondt Anonymkode: 1ac8a...46d 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 Keisersnitt her, så null rifter etc, men veldig vondt pga såre slimhinner. Hadde hverken vondt utenom sex eller blødde etter sex, men fy så vondt det var allikevel! Det tok et par måneder før vi klarte å gjennomføre sex med penetrering, og da var det mye glidemiddel og et middel som smøres direkte i skjeden involvert. Vær obs på at hormoner kan gi såre/tørre slimhinner som gir smerte, det er ikke nødvendigvis fødselskader som gir smerter. Anonymkode: 6c5e1...3d0 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #5 Skrevet 29. mai 2021 Klippet + en del rifter. Sydde masse. Hadde sex samme dag som 6 ukerskontrollen (var nøyaktig seks uker etter fødsel). Ville sjekke om stingene og at alt annet så greit ut først. Var litt ømt, men gikk helt greit. Anonymkode: 7ddd4...a32
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #6 Skrevet 29. mai 2021 Revnet til nivå to under fødsel. Hadde sex etter fem uker, mannen var veldig forsiktig pg vi tok det veldig rolig i begynnelsen, jeg styrte jo alt... Beste sexen jeg har hatt noen gang. Anonymkode: 202cc...a0e
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #7 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Rifter er en ting, men man har et stort åpent sår i livmorveggen etter der morkaka var festet og det er derfor man skal være forsiktig . Selv om man bruker kondom er det en belastning for sår som prøver å gro med aktivitet nedentil, så jeg ville ikke tatt sjansen før de 6 ukene er gått Utrolig kjedelig om man skulle få komplikasjoner eller infeksjon. Better safe than sorry Vi ventet litt lenger og det var litt rart første gang, men ikke vondt Anonymkode: 1ac8a...46d Det er da ingen belastning for livmora å ha sex. Man kan ha sex når man føler for det såfremt man bruker kondom. Anonymkode: b3714...011
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #8 Skrevet 29. mai 2021 Må jo ikke ha samleie da Bruk kondom og bli skikkelig kåt først, oral/onanere sammen. Masse kos og stryking. Ligg på siden begge to for eks... Nå er jeg "heldig" som liker analsex, så det var mye mer safe følte jeg enn vaginalt Så venta med vaginalt til 2mndr etter fødsel. Anonymkode: 7f971...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #9 Skrevet 29. mai 2021 Første gang revnet jeg grad to, hadde samleie nøyaktig 6 uker etter. Det var litt vondt og vi prøvde flere ganger,det ble bra etter 3,4 mnd.. Andre gang hadde jeg revnet grad 1,hadde samleie nøyaktig 6 uker etter. Det var skikkelig digg og jeg fikk orgasme. Virket som jeg fikk den gode følelsen på blomsterknoppen. Den var vært ganske følelsesløs før😊 Anonymkode: 3a9de...1c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå