vinogpasta Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 (endret) Hei! Lurer på om noen som jobber som hypnotisør/hypnoseterapaut her? Jeg ønsker inderlig å starte med det. Jeg kjenner jeg har en "kall" for å hjelpe folk, rett og slett. Jeg er 32 år gammel og har kun utdanning fra VGS. Holder nå å søke av jeg kan finne om dette på Internettet, har også søkt om dette tema på forumet, men fant ikke én eneste tråd om det. Så jeg håper noen ønsker å dele erfaringen sin med meg. Når starte du kurset/studiet ditt? Årstall og alder. Hva slag utdanning du hadde og ikke i fra før? Hvordan var studiet/kurset for deg? Og hvis du har tatt flere kurs, hva tok du først og hvorfor? Jobber du med det nå? Ja, hvorfor? Nei, hvorfor? Har du dette som heltidsjobb? Ja eller nei? Hvorfor? Noe jeg bør få med meg før jeg hive meg inn i studiet/kurset? Noe jeg bør få med meg når jeg jobber med det? Hva er det beste med denne jobben? Hva er det verste med denne jobben? Hvordan har det vært for deg med dette yrket når Covid-19 kom til Norge i mars i fjor? Hvordan var dette under lockdown? Hvordan har det vært generelt under pademien? Hvem i din mening er den beste og ikke den beste innen dette i Norge? Hvis jeg kan ta ekstra kurs (etter alt kurs og studie i Norge) på engelsk i England, bør jeg ta denne sjansen? Har du jobbet gjennom skjerm og ikke ansikt-til-ansikt? Hvordan var dette og hva foretrekker du og hvorfor? Jeg ville bare si tusen takk på forhånd for all dette forumet har å by på, når det kommer til hjelp av alle slags typer. Det er det som er herlig med Internettet, at folk kan hjelpe hverandre. Ha en deilig sommer og ta godt vare på hverandre 🤗🥰♥️ Endret 11. februar 2022 av vinogpasta
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 Traumer og hypnose er ikke uproblematisk. Dersom du ønsker å hjelpe mennesker håper jeg du heller skaffer deg en god utdanning i helsevesnet, som sykepleier, vernepleier, sosionom, eller helsefagarbeider og så eventuelt tar videreutdanninger. Anonymkode: b5605...6ff
vinogpasta Skrevet 29. mai 2021 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Traumer og hypnose er ikke uproblematisk. Dersom du ønsker å hjelpe mennesker håper jeg du heller skaffer deg en god utdanning i helsevesnet, som sykepleier, vernepleier, sosionom, eller helsefagarbeider og så eventuelt tar videreutdanninger. Anonymkode: b5605...6ff Det var ikke det jeg spurte om. Og det går an å hjelpe mennesker på mange forskjellige måte. Sykepleier, vernepleier, sosionom eller helsefagarbeider er IKKE bare de som hjelper folk. Det er leger, kiropraktor, psykologer, fysiologer osv. osv. osv. Verden (Norge) trenger alle slags jobber og folk, akkurat det forstår du vel. Du vet heller ikke hva bakgrunnen min eller livet mitt er, andre grunner eller hoved poenget for meg med å starte i denne karrieren, enn det som står her. Tommel opp for ditt innspill, selv om det ikke har hjulpet meg eller denne tråden (for de som kanskje også er interesserte) på noen som helst måte.😉 Ha en deilig lørdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå