Gå til innhold

Noen med erfaring med å jobbe hjemme?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg ser støtt og stadig annonser i aviser og på internett med det å kunne jobbe hjemmefra. Du må ha internett og alt dette siden arbeidet foregår stort sett med det.

Er det noen som har testet ut dette? Er dette noe som virkelig kan gi deg en liten bi-inntekt?

Har nok å styre med selv og tviler på at jeg har tid til dette nå, men det hadde vært morsomt å prøvd en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delilah

jeg har egentlig ikke noe glupt svar å gi deg på det, for jeg har ikke erfaring med å jobbe hjemmefra selv. Eh....hvorfor svarer jeg så da..? :-? Jo, jeg lurer nemlig så veldig på akkurat det samme selv jeg. Jeg har også sett mange annonser, f.eks. på tekst TV om å jobbe hjemmefra. En av jobbene går visst ut på å pakke post og sende det hjemmefra. Men er dette bare lureri, eller kan man tjene noe på det?

Jeg er i grunnen heldig og har full jobb, men skulle så gjerne hatt en ekstrajobb i tilegg. (med stort studielån osv. så blir det ikke alltid så mye til overs :roll:

Du ble vel ikke så mye klokere av dette her, men håper noen andre har erfaring med dette og kan svare deg/oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en tråd om dette for ikke lenge siden.

Stort sett er dette enten Herbalife e.l. eller så må du selv ta kontakt med firmaer over hele verden for å få jobb som konvoluttpakker. En stor del av jobben er å verve flere som betaler penger for å få listen med firma-navn.

Ikke gå på dette.. bare tull og tøys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har ikke prøvd å jobbe hjemmefra selv, men jeg vil advare om at de fleste reklamene om å jobbe hjemmefra er for firmaer som Herbalife osv., altså salg av produkter. Men hvis du vil gjøre det er det jo bare å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...