AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #1 Skrevet 29. mai 2021 Er i et nytt forhold. Opplever ved sex at typen stønner så høyt og nærmest skriker når orgasmene hans kommer. Med fingern min i rumpa nærmest hyler han og hele kroppen skjelver. Prøver å hysje han litt ned pga naboene. Men funker ikke særlig. Andre som opplever sine menn sånn? Aldri opplevd det så intenst med andre menn. Han 26 jeg 23 Anonymkode: 996bf...dd9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #2 Skrevet 29. mai 2021 Heldig du er som har en sånn mann. Anonymkode: ede1f...bc4 11
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #3 Skrevet 29. mai 2021 Min er nesten helt stille, bare pusting og litt stønning på slutten. Litt kjedelig det da, men tror en mellomting mellom din og min hadde vært noe. Anonymkode: 979ed...7c4 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #4 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Er i et nytt forhold. Opplever ved sex at typen stønner så høyt og nærmest skriker når orgasmene hans kommer. Med fingern min i rumpa nærmest hyler han og hele kroppen skjelver. Prøver å hysje han litt ned pga naboene. Men funker ikke særlig. Andre som opplever sine menn sånn? Aldri opplevd det så intenst med andre menn. Han 26 jeg 23 Anonymkode: 996bf...dd9 Jeg hadde ikke fiksa så mye støy rundt det men sikkert noen som synes det er sjarmerende men personlig ville jeg oppleve det som svært ubehagelig og litt ekkelt. Anonymkode: 6da74...e90 5
pantyhoselover Skrevet 29. mai 2021 #5 Skrevet 29. mai 2021 Sånn har jeg det også. Etter edgeing når en skikkelig orgasme har bygget seg opp, og kona avslutter med hånda blir det et skikkelig brøl med voldsomme krampetrekniger! Kan vare i flere minutter. Spesielt hvis jeg har en finger eller enn buttplug i rumpa...
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #6 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min er nesten helt stille, bare pusting og litt stønning på slutten. Litt kjedelig det da, men tror en mellomting mellom din og min hadde vært noe. Anonymkode: 979ed...7c4 Stønner jeg også, men han mye mer. Han seier det er så godt at han ikke klarer å holde igjen lydene. Blir både kåt og glad at jeg får han ut av kontroll, men litt flaut å møte naboene. De har ikke sagt noe altså, men føler de hører hans lyder godt. Ja kanskje en litt mellomting. Min eks sa ingen ting, viste nesten ikke at han fikk orgasme. Anonymkode: 996bf...dd9 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #7 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde ikke fiksa så mye støy rundt det men sikkert noen som synes det er sjarmerende men personlig ville jeg oppleve det som svært ubehagelig og litt ekkelt. Anonymkode: 6da74...e90 Nei, det gjør jeg absolutt ikke ingen ting ekkelt, bare myyye lyd, som er et tegn på at han har det veldig deilig. Anonymkode: 996bf...dd9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #8 Skrevet 29. mai 2021 pantyhoselover skrev (1 time siden): Sånn har jeg det også. Etter edgeing når en skikkelig orgasme har bygget seg opp, og kona avslutter med hånda blir det et skikkelig brøl med voldsomme krampetrekniger! Kan vare i flere minutter. Spesielt hvis jeg har en finger eller enn buttplug i rumpa... Oj, nesten som typen min. Han stønner intenst en god stund før orgasme når jeg edger han. Når jeg avslutter med hånda og en finger i rumpa, blir han helt vill, krampetrekninger med hyl, skrik og brøl som varer lenge, noen ganger som din, etter å holdt på lenge, da varer lydene og krampetrekningene i flere minutter. Anonymkode: 996bf...dd9 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #9 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Heldig du er som har en sånn mann. Anonymkode: ede1f...bc4 Føler meg heldig, litt pinelig å møte naboene dagen etter, men ingen har sagt noe. Anonymkode: 996bf...dd9 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #10 Skrevet 29. mai 2021 Blir det for plagsomt, får du kjøpe en gag-ball eller lignende du kan stappe i kjeften på ham. Da blir det forhåpentligvis ikke så høylydt Anonymkode: da88e...c64 6
Olaug Olsen Skrevet 29. mai 2021 #11 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blir det for plagsomt, får du kjøpe en gag-ball eller lignende du kan stappe i kjeften på ham. Da blir det forhåpentligvis ikke så høylydt Anonymkode: da88e...c64 Høres farlig ut. Drit i å introdusere SM utstyr til disse unge menneskene! 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #12 Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blir det for plagsomt, får du kjøpe en gag-ball eller lignende du kan stappe i kjeften på ham. Da blir det forhåpentligvis ikke så høylydt Anonymkode: da88e...c64 Vi har faktisk snakket litt om det. Han prøver å skrike inn i en pute, men funker dårlig, han veiver med armer og bein og klarer ikke holde puta over munnen når orgasmen tar av. Anonymkode: 996bf...dd9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #13 Skrevet 29. mai 2021 Olaug Olsen skrev (1 minutt siden): Høres farlig ut. Drit i å introdusere SM utstyr til disse unge menneskene! Oi, kan det være farlig? Da er det ikke aktuelt, da får vi bare la lyder være lyder. Anonymkode: 996bf...dd9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #14 Skrevet 29. mai 2021 Olaug Olsen skrev (7 timer siden): Høres farlig ut. Drit i å introdusere SM utstyr til disse unge menneskene! Er det farlig? Anonymkode: 996bf...dd9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #15 Skrevet 30. mai 2021 Jeg er av de mennene som kan bli litt ukontrollert når jeg lar meg rive med, både med lyd og rykninger, kan også si ting som jeg ikke har helt kontrollen over. Men det krever også at jeg ligger med en dame hvor jeg føler meg fri til å slippe meg løs, og begge deler er med på å gjøre sexen mer intens og deilig. Om jeg selv skulle lagt med en kvinne som verken lagde lyd eller bevegelser, så hadde det føltes kleint. Men hun trenger absolutt ikke skrike. Anonymkode: 9f519...5d3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #16 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Blir det for plagsomt, får du kjøpe en gag-ball eller lignende du kan stappe i kjeften på ham. Da blir det forhåpentligvis ikke så høylydt Anonymkode: da88e...c64 Gag-ball er ikke for å stoppe lyder, så dette er idiotisk. Gag-ball gjør så man produserer mer spytt og ikke kan svelge ordentlig. Har null med lyddemping å gjøre. Anonymkode: 323b6...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #17 Skrevet 30. mai 2021 Får han rykninger og spenner seg i bue😂 Anonymkode: 3afe0...a54 2
pantyhoselover Skrevet 30. mai 2021 #18 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Får han rykninger og spenner seg i bue😂 Anonymkode: 3afe0...a54 Det skjer med meg når jeg får voldsomme orgasmer... 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #19 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 29.5.2021 den 16.21): Føler meg heldig, litt pinelig å møte naboene dagen etter, men ingen har sagt noe. Anonymkode: 996bf...dd9 Pinligere å ligge med en mann som er musestille syns jeg.. Anonymkode: ede1f...bc4 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #20 Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Får han rykninger og spenner seg i bue😂 Anonymkode: 3afe0...a54 Ja, det skjer under hans sterkeste orgasmer Anonymkode: 996bf...dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå